» Francis Batta az Apriliát támadja, és óvást nyújt be
"Ez egy prototípus, és nem lenne szabad itt versenyeznie" - mondja a Suzuki Alstare főnöke az RSV4-ről. Apa, kezdődik...
Paprikázódik a hangulat a Superbike-ban! Francis Batta, az Alstare Suzuki belga csapatfőnöke az, aki kígyót-békát kiált az Apriliára és az RSV4-re, amely "minden sémán kívüli", "nem SBK-komform" és egyáltalán, "tlajdonképpen egy prototípus." A szakember a hétvégi ausztrál futam alatt élő adásban nyilatkozta el vádjait a sorozatot nagy nézettség mellett közvetítő olasz La7 csatornán. "Mindannyian tudjuk, hogy az RSV4 egy prototípus, és hogy nem lenne szabad itt versenyeznie. Várom a verseny végét, hogy benyújthassam az óvásomat" - mondta Batta a Superpole alatt.
Francis mindent megtett, hogy feltüzelje a paddock erre fogékony szereplőit. A BMW-ről egyelőre nem szól a fáma, pedig ezzel az erővel a bajorokat is támadhatná valaki, hiszen szériamotort még az S1000RR-ből sem látott még senki fia. A nemzetközi szövetség pénteken este kérte be a homologizált szériamotorok listáját minden gyártótól, a Phillip Island-i rajtra pedig hivatalosan is megállapítást nyert, hogy az Apriliának előírt 250 példányt a noaleiek legyártották január 30-ig bezárólag. A BMW-nek, mint abszolút újonc, 125 motort kellett prezentálnia, s ennek szintén eleget tett.
A szabályzat gyártásra vonatkozó részét tehát egyértelműen teljesítették a debütálók, a battai aktus most a technológiai részletekre tereli a figyelmet. Az, hogy milyen szabálytalanságokat vélhetünk felfedezni az Aprilián, még nem tudni - egyes hírek szerint az üzemanyag-ellátási rendszer körül van kifogásolnia az Alstare együttes tulajának. A versenykiírás szerint a rendszer minden fő elemének (injektorok, pillangószelep vezérlése, torokátmérő, felhasznált anyagok) ugyanolyannak kell lennie a pályamasinákon, mint az utcai szériamotorokon.
A múltban az SBK mindig is tartotta magát bizonyos íratlan szabályokhoz, egyfajta "gentleman agreement"-hez: ha egy alakulat túlment a szabálykönyv szabta lehetőségeken, hivatalosan figyelmeztette a sportbíróság. És ennyi, hamar visszaállt a status quo. Ezek szerint ez addig működött, amíg kevesebb gyár volt jelen a porondon... az Aprilia és a BMW érkezésével elkerülhetetlenül arculatot vált a bajnokság, ami nem feltétlenül van a "régiek" ínyére. Ugyanakkor a sport-felügyeletnek (FIM) és a szervezőknek (Infront) garantálniuk kell a szabályok maximális tiszteletben tartását, hiszen ez a vb elemi érdeke. Folytatása következik?
hali!
"a suzuki visz úgy kerülte ki a dukit a célegyenesben mint a pocsolyát" Szerintem te neked két külőn futamót mutatak a neten!
Az 1. futamón kb 8 szor szúrt oda Haga a célegyenes végén, hogy lássa a német. A mecs végén meg is lett az eredménye. A kimondhatalan nevű német szét küldte a gumit és majdnem katapultálta magát. 2 futam ban meg hol is volt .
üdv.
üdv mindenkinek! én a wsbk tv-n néztem meg mind a két futamot és jobb volt mint az élő közvetítés várhegyivel . a versenyzőkröl csak annyit hogy biaggi nagyon jól nyomta az uj apriliával és a 303-as végseb egy gyors pályán az nem rossz egy uj belépőtöl. a suzuki visz úgy kerülte ki a dukit a célegyenesben mint a pocsolyát , végre versenyt lehet látni, és lesznek lassabb pályák ahol még jobban a versenyzőkön mulik a csata majd azonos feltételekkel . én laconi helytállását emelném ki, mutatták a boxát, és biz nem volt verseny pihenőszéke és külön infó képernyője, de azért odabaszott a nagymenőknek. visz a ten-kate alakulat nem mutatta meg magát és a bmw tudását is corser fényesítette ki. a fórumnevemben is bennevan a kawa , és drukkolok is nekik, de ez a teljesítmény a nullával egyenlő, és még a szégyent is növeli hogy a bmw és az aprilia is pontokat szerzett . a "pálya urai" reklámszlogen mire értendő? a moto-gp is kudarc, de az utcai gépeknél elért futottak még kategória cím már fölöttébb kínos! és már csak a kissebb kategóriákból feljebblépő belépő versenyzők használják eme gépeket, bemelegítő körözgetésre . jó szezont mindenkinek!
Üdv!
a www.worldsbk.com-ról le lehet szedni valahogy a 2 futamot hogy a gépemen is meglegyen? Ha valaki tudja hogyan kell az légszíves jelezze. Köszönöm.
Elméletileg leadja! Bár múlt héten még port.hu-n azt írták, h élőben is leadják hajnalba, aztán mégse... Lehet a Várhegyi Feri nem volt hajlandó felkelni...
Neten is élvezhető a közvetítés, mert az angol kommentár profi! Izgalmasak voltak a versenyek! Aprilia csadaszépen muzsikált Max alatt, csak még nagyon eszi a Pirelliket. Spies pedig lazán odacsapott Hagának
Végig a suzuki szélárnyékában maradt a ducati. Ha quatarban sem tud lelépni a célegyenesben a gsxr, akkor semmit nem ér az erőfölénye.
"Ez egy prototípus, és nem lenne szabad itt versenyeznie" - mondja a Suzuki Alstare főnöke az RSV4-ről. Apa, kezdődik...
Paprikázódik a hangulat a Superbike-ban! Francis Batta, az Alstare Suzuki belga csapatfőnöke az, aki kígyót-békát kiált az Apriliára és az RSV4-re, amely "minden sémán kívüli", "nem SBK-komform" és egyáltalán, "tlajdonképpen egy prototípus." A szakember a hétvégi ausztrál futam alatt élő adásban nyilatkozta el vádjait a sorozatot nagy nézettség mellett közvetítő olasz La7 csatornán. "Mindannyian tudjuk, hogy az RSV4 egy prototípus, és hogy nem lenne szabad itt versenyeznie. Várom a verseny végét, hogy benyújthassam az óvásomat" - mondta Batta a Superpole alatt.
Francis mindent megtett, hogy feltüzelje a paddock erre fogékony szereplőit. A BMW-ről egyelőre nem szól a fáma, pedig ezzel az erővel a bajorokat is támadhatná valaki, hiszen szériamotort még az S1000RR-ből sem látott még senki fia. A nemzetközi szövetség pénteken este kérte be a homologizált szériamotorok listáját minden gyártótól, a Phillip Island-i rajtra pedig hivatalosan is megállapítást nyert, hogy az Apriliának előírt 250 példányt a noaleiek legyártották január 30-ig bezárólag. A BMW-nek, mint abszolút újonc, 125 motort kellett prezentálnia, s ennek szintén eleget tett.
A szabályzat gyártásra vonatkozó részét tehát egyértelműen teljesítették a debütálók, a battai aktus most a technológiai részletekre tereli a figyelmet. Az, hogy milyen szabálytalanságokat vélhetünk felfedezni az Aprilián, még nem tudni - egyes hírek szerint az üzemanyag-ellátási rendszer körül van kifogásolnia az Alstare együttes tulajának. A versenykiírás szerint a rendszer minden fő elemének (injektorok, pillangószelep vezérlése, torokátmérő, felhasznált anyagok) ugyanolyannak kell lennie a pályamasinákon, mint az utcai szériamotorokon.
A múltban az SBK mindig is tartotta magát bizonyos íratlan szabályokhoz, egyfajta "gentleman agreement"-hez: ha egy alakulat túlment a szabálykönyv szabta lehetőségeken, hivatalosan figyelmeztette a sportbíróság. És ennyi, hamar visszaállt a status quo. Ezek szerint ez addig működött, amíg kevesebb gyár volt jelen a porondon... az Aprilia és a BMW érkezésével elkerülhetetlenül arculatot vált a bajnokság, ami nem feltétlenül van a "régiek" ínyére. Ugyanakkor a sport-felügyeletnek (FIM) és a szervezőknek (Infront) garantálniuk kell a szabályok maximális tiszteletben tartását, hiszen ez a vb elemi érdeke. Folytatása következik?
"a suzuki visz úgy kerülte ki a dukit a célegyenesben mint a pocsolyát" Szerintem te neked két külőn futamót mutatak a neten!
Az 1. futamón kb 8 szor szúrt oda Haga a célegyenes végén, hogy lássa a német. A mecs végén meg is lett az eredménye. A kimondhatalan nevű német szét küldte a gumit és majdnem katapultálta magát. 2 futam ban meg hol is volt .
üdv.
Gyönyörü egy motor szerintem a leg szebb az egész mezönyben.
www.gpmotogp.hu
Különben sirály volt a derbi
a www.worldsbk.com-ról le lehet szedni valahogy a 2 futamot hogy a gépemen is meglegyen? Ha valaki tudja hogyan kell az légszíves jelezze. Köszönöm.
Neten is élvezhető a közvetítés, mert az angol kommentár profi! Izgalmasak voltak a versenyek! Aprilia csadaszépen muzsikált Max alatt, csak még nagyon eszi a Pirelliket. Spies pedig lazán odacsapott Hagának