Hali mindenki!
Nekem lenne egy Puch Cobrám (na jó inkább 2)
Az egyik túrázásra a másik meg nyúzásra amelyk hiányos meg ilyenek
Szóval az lenne hogy próbálok vele 1 kerekezni de nem megy! 6000 alatt annyi erő van benne mint egy simsonba és csak utána húz 12000+ ig hogy lehetne felrántani? pl kuplung félgáz felhúzom a kormányt? vagy hogyan? pls segítsetek!
Sziasztok! Van pár eladó cuccom, hátha érdekel titeket! Van egy CBR 600 F vázam hátsó lengővillával (hibátlan) egy F2es rugóstagom, a cbr gyári lánckerekei( szinte újak), és egy akár fighternek is kiváló Yamahám. Adatlapomon képek, azért mondom hogy akár fighternek is jó lenne, mert még 3.ba is emeli az elejét gázra. 60 lovas, 250es Yamaha TZR hibátlan állapotban. Tompi ment vele szerinte is teljesen megfelel fighternek. Irányára: 250.000Ft, de ez alkudható mert sürgős lenne nekem, mert most vettem a CBRt. Érd.: 06-70-566-50-20
Továbbá van egy Polisport fighter fejidomom, ez 2szer volt a motoromon, de mivel most van kettő, ez elvihető 10.000Ftért.
Én keresek F2re való hátsó idomot!
hát létezik 45 ezer forintos crosskormány(magura, renthal...) de vagy igen sok a lóvéja, vagy nagyon hülye, mert sf géppel esik egy keményebbet a 45 ezres is ugyan úgy karikába hajlik, mint a 10-en x ezres...
Vazz tegyél fel videt esküszöm küldök neked valami ajándékot bazz Látnom kell! Itt a környéken leakarta még a nyáron füstölni egysrác de nemhogy eltolta az elejét és azérzt nem sikerült hanem egyszerüen befulladt mondjuk a srác se volt egy Hidi Miki de azé mégiscsak....
rántás: előszőr megnézed hogy a motorod melyik fordulatszámon húz a legjobban. akkor az alá mész, tegyük fel nálad 4000RPM nél(mondtam 1 számot) aztán mész 2.esbe 3500rpm en, és ott huzol rá nagy gázt és rárántrassz. felkapod.
kuplung: mész, kuplung, motor felpörget, kuplung kienged és a motor eleje felemelkedik... de akkor meg szétbaszod a kuplungod
Bár ez a kuplung dolog is homályos picit.
Ez azt takarja, hogy gáz kuplung gáz vagy esetleg jól felpörgetni a mocit és kuplung felenged ?
Nem vagyok túl tapasztalt streetfighter téren
Sziasztok fighteresek
Lenne egy kérdésem és nagyon örülnék neki, ha valaki segítene nekem
Nos, nekem van egy hondám, cbr 125. Ezt a gépet hogy lehet egy kerékre bíztatni ?
Van valakinek személyes tapasztalata, aki megosztaná velem az élményét és ellátna néhány jó tanáccsal ?
Üdv mindenkinek
Merci
Sziasztok! CBR 600 esetleg F1 de inkább F2, Kawa 636, zx6r, GSXR600 vagy 1100, jöhet még 900 RR stb. egyszóval nagyobb fighter motor érdekelne, ezért hírdetem meg a Yamahám. Ez egy 250es TZR amúgy nem adnám el mert nagyon megbízható gép, csak hát ha egyszer elkapja az embert a láz nem tud szabadulni... A motorom most lett felújítva nem rég, és garantált 29.000kmes! Még a gyári 320as féktárcsa van elöl és semmi sem kopott belőle szinte. Bika a motor gázra jön fel kerékre, végsebessége 210km/h. Egyedül hátsó gumi kellene rá mert az a gyári gumi még rajta ami már eléggé elkopott. Törzskönyves, rendszámos, papírok rendben. Műszaki 2008.07-ig van rajta. Ezt 250.000Ft irányárba hírdetem, de esetleg nagyobbra is cserélném, és kb 100.000 Ftot rá tudok fizetni! Hívj bátran megegyezünk!
Ezeket én is tudtam, én olyasmikre gondoltam hogy: az olajozást hogy oldjam meg? Keverjem a benzinbe, vagy maradjon külön olajzású csak töltsem túl az olajat, hogy holtponton is legyen nyomás? Én inkább az utóbbira szavazok.
Lekell áttételezni,krosszkormány,hátulra olyan kitámasztó vas vagy mi,jóerős elsőfék,idomok le,meg állícsd puhábbra a tellókat.JAmeg a hátsó gumit nenagyon fújd fel,így künnyebb 1kerózni...
Nekem lenne egy Puch Cobrám (na jó inkább 2)
Az egyik túrázásra a másik meg nyúzásra amelyk hiányos meg ilyenek
Szóval az lenne hogy próbálok vele 1 kerekezni de nem megy! 6000 alatt annyi erő van benne mint egy simsonba és csak utána húz 12000+ ig hogy lehetne felrántani? pl kuplung félgáz felhúzom a kormányt? vagy hogyan? pls segítsetek!