hát emberek tavasszal lehet beújítok egy 25-ös ETZ-t. Aztán pár év múlva egy 10év körüli FZR600-as :-D. Ahhoz persze gyűjteni kellesz, igaz nem a legjobb gép(súly, erő) , de el tudok majd indulni sztrítfájterben.
de a dízeles motort nem azé fejlesztették ki,hogy ien is legyen,csak úgy
a katonaságnak kell,mivel ott minden gázolajjal meg,a motoroknak emg külön kell vinni a benzin,és az macerás...de ha azok is dízelek,ak máris meg szünt a gond...
a lényeg:
"Megtudtuk, hogy további gondot jelent például az „egy kerekezés”. Az sehol sincs leírva ugyanis, hogy a motoros csak két keréken közlekedhet. Amennyiben olyan helyen megy egy keréken, ahol mások biztonságát nem veszélyezteti, úgy szabálysértést nem követ el, míg ha ezt egy zsúfolt útszakaszon teszi, mások életét, testi épségét veszélyeztetve: a közúti közlekedési szabályok kisebb fokú megsértése szabálysértését követi el – ami 30 ezer forintig terjedő pénzbírsággal sujtható."
OK, érdekes meg minden, de én egyértelműen Electric Bike (EB) fan vagyok.
Sokkal életképesebb és jóval olcsóbb is és egyre jobb fejlesztések jönnek ki.
Érdemes megnézni a HUB motorokat (mondjuk nem olyan profi mint a Mitsubishi MIEV)
viszont otthon a garázsban össze lehet rakni egy ilyen konverziót. http://www.youtube.com/watch?v=eDk-6oMB0Do
A diesel-es moci egy nagy gáz van, ha azon beszarik vmi, tuti nem javitod meg a helyszinen
A másik, hogy annyi apró alkatrészből áll, és hát minnél több alkatrész annál nehezebb a motor.
az elég komoly ,305méteres sztápi
olvastam a ginisz rekordok könyvébe,h a világ leghosszabb kerekezése 337 km volt az is elég komoly... biztos nem vmi 2t vel csinálta,mer az 3tank benzint megevet volna
supermotoval elég hosszú kerekezés
a katonaságnak kell,mivel ott minden gázolajjal meg,a motoroknak emg külön kell vinni a benzin,és az macerás...de ha azok is dízelek,ak máris meg szünt a gond...
a lényeg:
"Megtudtuk, hogy további gondot jelent például az „egy kerekezés”. Az sehol sincs leírva ugyanis, hogy a motoros csak két keréken közlekedhet. Amennyiben olyan helyen megy egy keréken, ahol mások biztonságát nem veszélyezteti, úgy szabálysértést nem követ el, míg ha ezt egy zsúfolt útszakaszon teszi, mások életét, testi épségét veszélyeztetve: a közúti közlekedési szabályok kisebb fokú megsértése szabálysértését követi el – ami 30 ezer forintig terjedő pénzbírsággal sujtható."
Gumifüstben és egykerékben gazdag új évet a fightereknek.
Sokkal életképesebb és jóval olcsóbb is és egyre jobb fejlesztések jönnek ki.
Érdemes megnézni a HUB motorokat (mondjuk nem olyan profi mint a Mitsubishi MIEV)
viszont otthon a garázsban össze lehet rakni egy ilyen konverziót.
http://www.youtube.com/watch?v=eDk-6oMB0Do
A másik, hogy annyi apró alkatrészből áll, és hát minnél több alkatrész annál nehezebb a motor.
Viszont mehetsz vele napraforgóolajjal
de azé 1 huzamba 337km et menni..az még 2keréken is fárasztó
http://www.gizmag.com/go/2542/
http://www.gizmag.com/g o/6504/
Ő tartja a világrekordot
olvastam a ginisz rekordok könyvébe,h a világ leghosszabb kerekezése 337 km volt az is elég komoly... biztos nem vmi 2t vel csinálta,mer az 3tank benzint megevet volna