Amúgy én kb. 7-8 éve motorozok és rájöttem hogy a simsonok és az mz-k kedvence az isolator és a champion. Mondjuk és inkább isolator párti vagyok. Nyáron 260-as télen meg kisebb hőértékű. A totalbike-on most pont szól egy cikk a motordoktorban a gyertyákról.
Nekem van egy 3 pólusú gyertyám. Minőségi BOSCH . Akkora szikrája van mint egy villám de be se indul vele az ETZ. Fater még zsenge ifjú korában vett ugyanilyet a ladájába de az se indult be vele. Szerintem vásárlás előtt mindenképp próbáld ki hogy beindul -e vele. (ha van valami haverodnak mert az eladó úgyse engedi). Úgytudom nem olcsóak az ilyen gyertyák. Ami nekem van az valami 4ezer forintos.
Sziasztok!
Tudna valaki pár tanácsot adni, amivel tudnám a 125-ös ETZ-m alsó tartománybeli nyomatékát növelni? A minél könyebb egykerekezhetőség érdekében.
Létezik 12 fogú első lánckerék? Ha igen akkor meg tudná valaki mondani, hogy hol lehet ilyet venni? Vagy van valakinek jó állapotban?
Előre is kösz!
Sziasztok!
Hallottam egyik haveromtól, hogy 125-ös ETZ-hez lehet venni 4pólusú gyertyát(ha szakszerűen fogalmaztam.) Használ(t) valaki ilyet? Érdemes bele venni? Ha igen akkor meg tudnátok mondani a potos típusát?
Előre is kösz
Sziasztok!
Naggyából elkészült a gép, dobok fel róla pár képet, ha nem bánjátok...
Jah volna egy kérdésem. Most egy rezonátoros kipuff van rajta, de le fogom szedni és inkább visszarakom a gyárit. Lehet azt rövidíteni, illetve mennyi célszerű, hogy esetleg még a teljesítmény is növekedjen?
Sziasztok!
Láttam, hogy minden ETZ-s fighter motorján rezonátoros kipuff van, én is vettem. Az előbb leírt panaszaim vannak. Aki már cserélte le gyári dobját az tudna pár szót szólni?Kell valamit a karbin állítani? Eddig (a gyári kipuval) elég jól ment az egykerekezés(csak a kipuff vége leért...), de most, hogy ezt fölraktam, föl se lehet venni. Érdemes ezt rajtahagyni, vagy inkább rakjam vissza a gyárit(elvágva...)? Amit én vettem ez szerintem az, amit a boltban 5000Ft-ért lehet venni. Csak én használtan vettem, jóval olcsóbban.
Szóval aki tud, az legyen szíves segíteni!
Előre is köszönöm!
Sziasztok!
Volna egy kis problémám. Vettem a 125-ös ETZ-mhez egy rezonátoros kipuffogót, ma kipróbáltam és még rosszabbúl megy mint előtte. Kipucoltam a karbit is, és megnéztem 110-es a fuvóka. Véletelen szétesett a súber, fölülről a 3. vágásba tettem vissza, úgy emlékszem ebben volt.
Kell valamit állítani a kipuffhoz a karbiban, vagy mi lehet a problémája, mert alig van benn erő(a múlt hét végén még akadt jócskán)!Egykerekezésre használnám a mocit és így nem akarja fölvenni az elejét. Lehet az, hogy gyári kipuffogóval jobban megy?Ebben a rezonátorosban nincs semmi folytás(nincs perf.cső, se izolit) rohadt nagy a hangja, de menni azt nem akar!
Kérlek benneteket segítsetek!
Előre is kösz!
Sziasztok! Csináltam egy oldalt www.gyuszifighter.gportal.hu . Van egy olyan ötletem hogy akinek kedve van az beküldi a motorja átalakításának rövid történetét +egy pár képet és én megpróbálom felrakni az oldalra. Azért gondoltam erre mert szerintem elég kevés helyen foglalkoznak ezzel és ha mégis akkor is csak nagymotorokkal. Ha van valami ötletetek az oldallal kapcsolatba akkor írjatok. Képeket is rakok majd fel meg minden
Sziasztok!
Volna egy szép állapotú(nem kell fúrni mostanában!)hengerem ETZ-re. Életében max 2szer volt fúrva, jelenlegi furata:52.3mm Adok hozzá dugattyút gyűrükkel, csapszeggel, vmint tűgörgöt!
Esetleg 150-es hengerre csere érdekelne( hasonlóan dugóval, gyűrükkel, stb...)!
Sziasztok!
Vettem a 125-ös ETZ-mre egy 150-es hengert. Pár kérdésem volna. Kell-e hengerfejet cserélni, vagy jó hozzá a 125-é? A szívócsonkot kell cserélni, vagy itt is megfelel a 125-é?
Előre is köszönöm!
Minden jót!
Szerintem meg a CB!Nekem volt ilyenem és kapott a valagára.Sosem panaszkodott,pedig 55ezer kilométerrel vettem.A második szériás CB-n meg már hátul is tárcsafék van!
Tudna valaki pár tanácsot adni, amivel tudnám a 125-ös ETZ-m alsó tartománybeli nyomatékát növelni? A minél könyebb egykerekezhetőség érdekében.
Létezik 12 fogú első lánckerék? Ha igen akkor meg tudná valaki mondani, hogy hol lehet ilyet venni? Vagy van valakinek jó állapotban?
Előre is kösz!
Hallottam egyik haveromtól, hogy 125-ös ETZ-hez lehet venni 4pólusú gyertyát(ha szakszerűen fogalmaztam.) Használ(t) valaki ilyet? Érdemes bele venni? Ha igen akkor meg tudnátok mondani a potos típusát?
Előre is kösz
Naggyából elkészült a gép, dobok fel róla pár képet, ha nem bánjátok...
Jah volna egy kérdésem. Most egy rezonátoros kipuff van rajta, de le fogom szedni és inkább visszarakom a gyárit. Lehet azt rövidíteni, illetve mennyi célszerű, hogy esetleg még a teljesítmény is növekedjen?
msn:tibifighter@msn.com
e-mail:tibi089@freemail.hu
Van egy email címed, amin kérdezhetnék pár dologot?
Előre is kösz!
Láttam, hogy minden ETZ-s fighter motorján rezonátoros kipuff van, én is vettem. Az előbb leírt panaszaim vannak. Aki már cserélte le gyári dobját az tudna pár szót szólni?Kell valamit a karbin állítani? Eddig (a gyári kipuval) elég jól ment az egykerekezés(csak a kipuff vége leért...), de most, hogy ezt fölraktam, föl se lehet venni. Érdemes ezt rajtahagyni, vagy inkább rakjam vissza a gyárit(elvágva...)? Amit én vettem ez szerintem az, amit a boltban 5000Ft-ért lehet venni. Csak én használtan vettem, jóval olcsóbban.
Szóval aki tud, az legyen szíves segíteni!
Előre is köszönöm!
Volna egy kis problémám. Vettem a 125-ös ETZ-mhez egy rezonátoros kipuffogót, ma kipróbáltam és még rosszabbúl megy mint előtte. Kipucoltam a karbit is, és megnéztem 110-es a fuvóka. Véletelen szétesett a súber, fölülről a 3. vágásba tettem vissza, úgy emlékszem ebben volt.
Kell valamit állítani a kipuffhoz a karbiban, vagy mi lehet a problémája, mert alig van benn erő(a múlt hét végén még akadt jócskán)!Egykerekezésre használnám a mocit és így nem akarja fölvenni az elejét. Lehet az, hogy gyári kipuffogóval jobban megy?Ebben a rezonátorosban nincs semmi folytás(nincs perf.cső, se izolit) rohadt nagy a hangja, de menni azt nem akar!
Kérlek benneteket segítsetek!
Előre is kösz!
na akkor így
Volna egy szép állapotú(nem kell fúrni mostanában!)hengerem ETZ-re. Életében max 2szer volt fúrva, jelenlegi furata:52.3mm Adok hozzá dugattyút gyűrükkel, csapszeggel, vmint tűgörgöt!
Esetleg 150-es hengerre csere érdekelne( hasonlóan dugóval, gyűrükkel, stb...)!
Vettem a 125-ös ETZ-mre egy 150-es hengert. Pár kérdésem volna. Kell-e hengerfejet cserélni, vagy jó hozzá a 125-é? A szívócsonkot kell cserélni, vagy itt is megfelel a 125-é?
Előre is köszönöm!
Minden jót!