Mellesleg megjöttek a szívócsonkok,egyből be is gyógyítottam a helyükre. Megvolt a Kópháza-Boz-Cenk-Kópháza próbakör,minden faxának tűnik,és holnapra jó időt igértek,szóval mocival megyek melózni. Ha már dolgozni utálok,legalább az oda vissza út legyen jó.
Nézd meg a karbi pontos tipusát,neten keress hozzá képet,azzal már be tudod azonosítani hogy melyik csavar kicsoda,aztán már csak tekergetni kell.
Viszont első lépésben KÖTELEZŐ FELÍRNI EGY PAPÍRRA A KIINDULÁSI PONTOKAT hogy legyen hova visszatérni ha végkép elgyurcsányoltad.
Volt is,van is. Ha a rezo kibelezése után nem müxik faszán a géped,akkor lehet hogy nem csak beállítani kell,hanem a fúvókákat is nagyobbra kell cserélni.
A beállításhoz itt egy kis segítség,már ha az,mert a mai 50-es karbikon gyakran semmilyen állítási lehetőség nincs, max alapjárat,de azt is csak a suber fel-le emelgetésével.
A fiam malagutiján pl Dellortó SHA 14 12L karbi van,amit több utcai derbi és aprilia mopedba is használnak,állítási lehetőség nuku,még a tűszelep is fixen van(benzinszint),és suber sincs igazából csak egy fix cső egy kis és egy nagy furattal,ahogy nyílik a tolattyú úgy kap egyre több naftát.
Esetleg az Egünél érdeklődj,kétütemben ők elég jók,legény koromban együtt cselgáncsoztunk vele.
Előbb vágom én fel az ereimet,mint hogy te találsz egy olyan szerelőt aki(ha anyagi felelősség is jár vele) vállalja hogy elb@szott,valamit.
A bizonyítás a részedről meg gyakorlatilag a lehetetlent súrolja.
Az utolsó normális szerelő a környéken a Boni volt,isten nyugosztalja.
jocakat ,leptem
6odik
lehet kinlodok majd az enyemmel is ha meg nem elviszem szerelöhöz,utalok penzt költeni
ma allas
Viszont első lépésben KÖTELEZŐ FELÍRNI EGY PAPÍRRA A KIINDULÁSI PONTOKAT hogy legyen hova visszatérni ha végkép elgyurcsányoltad.
A beállításhoz itt egy kis segítség,már ha az,mert a mai 50-es karbikon gyakran semmilyen állítási lehetőség nincs, max alapjárat,de azt is csak a suber fel-le emelgetésével.
A fiam malagutiján pl Dellortó SHA 14 12L karbi van,amit több utcai derbi és aprilia mopedba is használnak,állítási lehetőség nuku,még a tűszelep is fixen van(benzinszint),és suber sincs igazából csak egy fix cső egy kis és egy nagy furattal,ahogy nyílik a tolattyú úgy kap egyre több naftát.
Esetleg az Egünél érdeklődj,kétütemben ők elég jók,legény koromban együtt cselgáncsoztunk vele.
A bizonyítás a részedről meg gyakorlatilag a lehetetlent súrolja.
Az utolsó normális szerelő a környéken a Boni volt,isten nyugosztalja.
majd lessz köv 7en,fekcsöves bikeod
de iwiwen en nem talaltalak meg
vannak dolgok amiket tanulgatok
szervízben,és nagyon úgy néz ki,hogy a fém fékcső miatt nem is lesz kész a héten.
kérek egy kést tökön szúrni magam
De Neked családod van! Remélem a feleséged nem olvassa a fórumot!