Hát ,a mai hibakódkiolvasós vasakkal én is gondba lennék.
De egy telószimering,kormánycsapágy,lánc,fékbetét stb. csere azért nem okoz gondot.
Viszont lehet hogy jobb is ha szerelőhöz viszed,mert az "o" gyűrű a láncban van,a fogaskereket a seeger gyűrű tartja...
én nem nyúlnék hozzá a motoromhoz,persze egy olajcserét meg tudnék csinálni,és ilyen kaliberű dolgokat,de komolyabban soha nem másznék bele!2 okból:
1:koca motoros vagyok,
2:ha valami nem jó,garanciában visszaviszem!
Cimborám láncszettet cserélt,rosszul rakta vissza a tengelyre az "o" gyűrűt,és ledarált mindent a fogaskerék...
Köszönöm,de inkább kifizetek pár ezer ft-ot,de amihez nem értek,ahhoz nem nyúlok!
A mocicseréhez meg szerintem:
A stihlfűrész után a 250-es 4ütem ismerős lenne,mert azokat is üveghangig kell pörgetni,ha haladni akarsz. De gondold csak át, mit csinált az előző(akár több)tulaj?
Hát pörgette. Üveghangig. Állandóan.
Szal komoly sansz van rá hogy a kívül csilli-villi moci szét van hajtva.
Nem tom hogy van manapság a jogsikorlát,de ha teheted inkább az 500-as kategória felé kacsingass. Cb, Er, Gs, tök mindegy. Amelyik jobban tetszik. Mindegyik egyszerű,mint a faék, tartós, megbízható és könnyen házilag is karbantartható.
Mellesleg szerintem a házilagos karbantartás/javítgatás kötelező,aki csak szerelőhöz hordja,de hozzányúlni nem tud,az szerény szubjektív véleményem szerint csak koca motoros.
És ezek az átlátható szerkezetükkel erre is kiválóak.
ha motorozni akar,akkor tegyen valamit érte! havi 20-szal támogathatna!
amúgy meg,ha valakit viszel,mondd meg neki,hogy vagy teli tank,vagy pipa!beválik!
De egy telószimering,kormánycsapágy,lánc,fékbetét stb. csere azért nem okoz gondot.
Viszont lehet hogy jobb is ha szerelőhöz viszed,mert az "o" gyűrű a láncban van,a fogaskereket a seeger gyűrű tartja...
1:koca motoros vagyok,
2:ha valami nem jó,garanciában visszaviszem!
Cimborám láncszettet cserélt,rosszul rakta vissza a tengelyre az "o" gyűrűt,és ledarált mindent a fogaskerék...
Köszönöm,de inkább kifizetek pár ezer ft-ot,de amihez nem értek,ahhoz nem nyúlok!
A stihlfűrész után a 250-es 4ütem ismerős lenne,mert azokat is üveghangig kell pörgetni,ha haladni akarsz. De gondold csak át, mit csinált az előző(akár több)tulaj?
Hát pörgette. Üveghangig. Állandóan.
Szal komoly sansz van rá hogy a kívül csilli-villi moci szét van hajtva.
Nem tom hogy van manapság a jogsikorlát,de ha teheted inkább az 500-as kategória felé kacsingass. Cb, Er, Gs, tök mindegy. Amelyik jobban tetszik. Mindegyik egyszerű,mint a faék, tartós, megbízható és könnyen házilag is karbantartható.
Mellesleg szerintem a házilagos karbantartás/javítgatás kötelező,aki csak szerelőhöz hordja,de hozzányúlni nem tud,az szerény szubjektív véleményem szerint csak koca motoros.
És ezek az átlátható szerkezetükkel erre is kiválóak.
http://tdm900.yme.com/media/td...
amúgy meg,ha valakit viszel,mondd meg neki,hogy vagy teli tank,vagy pipa!beválik!
tudom-tudom,hitel,de mégis
És hogymnaked, vagy spuri? tök8! csak bírd ki a nyeregben!
http://www.ha
sznaltauto.hu/2885935_honda_vt-250_1991
http://www.hasz
naltauto.hu/2258819_suzuki_gsf_1997
melyik?