Máthémotor tartott régen Marushin sisakokat is, én jobbnak tarom mint egy K3 vagy K4 AGV-t.
Egyébként nekem is SUOMY-m van, a szélzajt leszámítva én is csak jót tudok mondani róla.
Nekem most HJC van, annyira nem vagyok megelégedve vele, a csatjával meg kicsit még fura hordani. Ezelőtt Suomy sisakom volt, azt imádtam! Haver a sharkjára esküszik! Mindkettőnek van ilyen árkategóriában minőségi és dizájnos sisakja. És szvsz mindkettő magasan felülmúlja az AGVt még ha rossi is ebben motorozik!!!!
Suomynál csak arra figyelj, hogy minél újabb modellt nézz akár kinézetre is mert a parillába vannak őskövület sisakok is, aztán egy 10 éve polcon álló modellnek a héja már nem a régi!
Bocsi, hogy belevauzok, de baratnomnek is sokaig kerestunk sisakot hasonlo arfekvesben es vegul HJC fg st lett a valasztott, uvegszal kompozit hej, dupla d gyurus, beepitett napszemuveg, stb. Mondjuk a legfontosabb szempont a festes csajossaga volt igaz ez egy kicsit dragabb, 70 korul vannak.
Értem, köszi. Azért érdekelt, mert több helyen is olvastam, motoros újságban is (ahol épp kesztyűt teszteltek), hogy az a normális, legalábbis az ilyen sportmotoros kesztyűk esetében, hogy kb. "egy kesztyű = egy szezon". Én ezt kicsit hihetetlennek tartottam, legalábbis nekem sokkal több lenne az elvárásom, egy soktízezer forintos kesztyűtől pláne... De úgy látszik, tényleg ez a norma, ha egy prémiumkategória is kb. ezt az értéket hozza. Mondjuk a 20e km tényleg sok, de akkor mondhatjuk, hogy a prémiumkesztyű kibír 2-3 szezont is... De többel ezek szerint nem nagyon lehet számolni.
Eredeti vagy hamis ? Valószínű mindkettő egy helyen készült , az egyik darabra csomagolva vámolva érkezett akár repülővel ,a motoros üzletekbe , a másik ömlesztve egy konténerbe hánykolódott a tengeren egy hónapot . Az alpine és a dainese és még sok márka varrat chinézébe . Nem ez lenne az első termék amely ilyen kalandos uton lett olcsóbb !
Nincs vita, vagyis nem erdeti vs hamis tekintetben, csak egyesek itt ugy csinalnak, mintha barmi rosszat is irtam volna a hamisra. Azon kivul, hogy 19ert nyilvan nem fog senki eredetit kapni.
De hogy a kerdesre is valaszoljak, estem benne, de nem az lyukadt ki amelyikkel letenyereltem, hanem a balos. Egyszeruen olyan, mintha a markolat elkoptatta volna a tenyer reszen a vekonyabb bort, de mostanra mar az egyik ujjam vegen is atkopott. Szo szerint el lett hasznalva a kesztyu. Mondjuk 20e km van benne ket ev alatt, legtobb embernek sztem 4-5 evig tette volna. Sajnalom kidobni, mert ezen kivul a varrasok es minden mas hibatlan. Gondolkodok, hogy spidi carbo 3ra valtsak, vagy kapjon meg egy eselyt az alpi es legyen egy 2016os gp pro, annak masabb a tenyerkialakitasa ahogy a kepeken neztem.
Nem akarok belefolyni az "eredeti vs. hamis" vitába, de azt megkérdezhetem, hogy kopott lyukasra a kesztyűd? Normál napi használat mellett, azaz csak a kormányt fogtad vele, vagy egy esés miatt, vagyis az aszfalt lyukasztotta ki?
Hideg van reggelenként és köd? Ázol-fázol nem is látszol?
Ezt a kabátot neked kínáljuk hogy ki tud tolni a motoros szezont !
Az ára is felhasználóbarát, ráadásul minden méret elérhető az üzletünkben! Részletek itt: http://www.darazsgarazs.hu/ter...
Egyébként nekem is SUOMY-m van, a szélzajt leszámítva én is csak jót tudok mondani róla.