Sziasztok ! Olyan kérdéssel fordulok felétek hogy így tél felé haladva szeretnék saját célra készíteni egy jégrobogót. És az lenne a kérdésem,hogy az összes kábelköteget le kell szerelni vagy le kell szigetelni és maradhat a motoron?
Mert keresgéltem a netten de sehol se találok jégrobogó építésével kapcsolatos oldalt. Ha valaki tud légy szí linkelje be.
Előre is köszönöm a segítséget !
heló kérdésem lene runner 180 fxr hez direkt szűrőt akarok akkor lekell cserélni a karbitis?:S a másikdolog pedig h nem tu valak hozzá sportkipufff ot?:D
Szia!
Hát... az biztos nem mindegy, hogy egy ilyen motor milyen állapotban van és mennyire figyel rá oda a gazdája. Nekem még nem volt ilyen bws- em, de volt egy kölcsön nálam és marhára tetszett. (léghűtéses, elöl tárcsafékes) Jól indult és nagyon megbízható volt, de ami a legjobban tetszett benne, hogy baromi jól kezelte az úthibákat, még terepen sem jött zavarba, a motorja jó erős és gázrántásra jól ugrott. A végsebessége 70- 80- között volt, a fogyasztását nem tudom. Most egy aprilia sr hajtok de ez nem igazán tetszik. A kátyúknál leszánlak a veséim baromira lassan gyorsul, lomha, (már próbáltam könnyebb görgőkkel de semmi) viszont 90- est simán viszi és nagyon keveset fogyaszt.
Eladó!
Gianelli gyári Dob! a leömlő cső hiányzik rolla! piaggio nrg mc2 extreme-n volt! 5000ft! Sürgős!
És még egy 70ccm-es RMS Vizes henger! Minarelli bolkra!Hengerfely tömítés kell hozá! dugó gyürű mindent adom hozzá! ez 13000ft!
érdeklődni itt vagy az fbeni91@citromail.hu e-mail címen!egybe a kettő olcsóbb! Sűrgőss!
extreme-n volt! 5000ft! Sürgős!
És még egy 70ccm-es RMS Vizes henger! Minarelli bolkra!Hengerfely tömítés kell hozá! dugó gyürű mindent adom hozzá! ez 13000ft!
érdeklődni itt vagy az fbeni91@citromail.hu e-mail címen!egybe a kettő olcsóbb! Sűrgőss!
Most az a bajom, hogy lomha a motor, nehezen gyorsul és a gázrántásra nem csinál semmit.
Ha azt akarom, hogy jól ugorjon a gázadásokra, akkor milyen görgőt kell, hogy vegyek? Nehezebbet vagy könnyebbet?
Hogy működik ez az egész?
Nem is tudnál kioktatni, inkább neked lenne szükséged rá. Egy normális érvelést nem olvastam még tőled, csak totál baromságokat, amely egy 16 éves vidéki gyerek gondolkodás módját mutatja!
A személyeskedést te kezdted!
Ezek után képes vagy leírni olyat, hogy te ilyen olyan végzettséggel vezető vagy egy műhelyben?
Látom elég bután reagálod le ha valakinek több
van a tarsolyába mint neked
Ja közlekedés gépész, motorkerékpár szerelő a végzettségem,
és szerviz vezető vagyok....
:))))))))méricskél ez már itt személyeskedés
Én nem akarlak ki oktatni a sufnidban....
Nem adat kell hozzá, hanem a suli elvégzése minimum 2-re!
És mindjárt tudni fogod hogy 12V-os rendszernél mennyi a max töltés, és azt is hogy egy CDI rendszerben max hány volt van Pl. a kondiban, és hány volt egy hagyományos megszakítós gyújtás kondijában. Ezek alap dolgok, és ERRE jön rá a tapasztalat.
Ami nem az amit te írtál.
Igen... A fesz szabályzó tölt vagy nem tőőőt, me az akumulátóóór lemerűű vagy nem?
Na ne viccelj hogy te kizárásos alapon deríted ki mi rossz vagy mi nem. Azt még egy kezdő szakbarbár is meg tudná tenni.
Nem értelek milyen logikából írtad amit írtál jó ember! A levegő állítása az üresjárati rendszer hangolására van kitalálva! Ott az üresjárati fúvóka fix, és a levegő állításával lehet finomítani a keverés dúsítását, Ill. szegényítését. Bár némileg befolyással lehet a közép tartományra, de nem ezzel kell állítani azt!
Hogy meggyőződj arról hogy nincs igazad, próbáld meg egyszer a súbertűt lejjebb tenni teljesen. Mindjárt kiderül hogy üresjárati üzemmódból KILÉPVE azonnal oly módon kevesli a gép a benzint, hogy akár meg is állhat, de minimum mindenképp lomhábban húz a motor terhelésnél...
Minden Főfúvóka méretet egy adott típusnál, a levegő furat teljes átmérőjéhez mérik, teljes "nyitásnál" vagy ha jobban tetszik teljes gáz adásnál. A súbertű helyzetének állítgatása az üresjárási tartományból kilépve, de még a teljes gáz előtti tartományban érvényesül. Tehát a közép tartományban lehet befolyásolni vele a benzin mennyiséget. És még szép hogy ez által a gázreakciót is befolyásolod vele, mert ha kevesebb a benzin a beáramló levegőhöz képest, akkor lomhább a motor.
Biztos nagy paraszt vakítás a méricskélés .....
Ha lenne adatom mérnék a jó szaki
nem könyvből szerel tapasztalatból az évek
során amit meg tanult..
Nem akarok rád több időt fecsérelni
inkább meg mérem mekkora......a....
90 Euro= 27450-ft/óra? Gratulálok... Bár senki nem kérdezte.
Bizonyára már Német országban milliomos is lettél.
Nem akarok én veszekedni itt veled barátom, de ha ilyen nagy zseniális vagy, akkor hogy lehet az hogy nem multiméterrel méred ki a tirisztoros egységet, hanem "meghallgatod" hogy kattog e.
Tehát nem egymástól tanulunk, mert én akkor sem hallásból fogom kideríteni a gyújtás elektronikámat hogy jó e, hanem kimérem. Mint azt minden normális szaki teszi, ha arra kerülne a sor. Persze ezzel nem azt feltételem hogy te nem tudod kimérni. Ezek után még az is lehetséges.
Én sem építek gyújtás elektronikát, csak magamnak (és barátaimnak) 700-800-ft -ból, mert nem veszem meg több ezer forintért a Taiwanit, hanem jó, és tartós minőséget csinálok itthon.
Akinek kell, az vegye meg, vagy megveszem neki én.Egyébként is a Robikhoz kaphatóak nem rosszak. Csak kissé drágábbak, mint amennyiért egy jó nyákterv és rajz után el lehetne készíteni. Persze már akinek van hozzá ilyen rajza és nyákterve.
Látom te szájkaratézni jöttél ide, és ez téged minősít nem engem. Inkább fórumozzunk szerintem. Én meg itt, és még sajátomon kívűl fórumozok máshol is békésen, egymást tiszteletben tartva, és nem személyeskedéssel, a szerint hogy kinek kisebb vagy nagyobb a tudása, vagy kinek több vagy kevesebb a fizetése, főleg ha az óránként 27450-ft tud keresni
Szia!
A síber tű helyzetével csak a gáz reakciót tudod
változtatni , mivel tejes gázon annyit enged át
mint a fő főfúvókán át folyik.
Ha csutkó gázon közlekedsz nem szól
nagyon bele a fogyasztásba, ha kíméletes vagy
akkor pár dl lehet spórolni.
Hogy többet kapjon kicsit lehet a levegő
csavar állítással dúsítani vagy fúvóka csere...
Szeva Freco!
Hát ma kíváncsiságból el indítottam pár motort
a műhelybe van hangja az általam CDI-nek
nevezett alkatrésznek....
Ha nem indult én mindig így néztem meg hogy jó e..
Én elhiszem neked hogy nagy szaki vagy de egymástól
tanulunk én nem építek gyújtás elektronikát
mert több az óradíjam 90 euró 30 meg a CDI....
Cső.
István
Lehetséges, még nem hallgattam meg... Amúgy az is lehet hogy a tirisztor.
Bár fura ez, mert általában ezeket dobozba öntik, hogy a rezgések ne okozzanak kárt, nos amit nem öntenek be annak sem halottam még müködés közben hangját, bár mint írtam nem is füleltem meg.
Itt egy kép egy építettről, ez Pl. nincs beöntve, ez majdnem olyan amit én is csináltam:
Szerintem egyszer tedd a füledhez....
Pedig a sok (év) alatt mindig úgy néztük
meg hogy jó e hogy meg hallgattam csetteg e
akkor lehet hogy az agyam...
Szerintem mikor kisül a kondenzátor ad
hangot.
Amúgy semmilyen más elektromos dolog (gratz híd, fesz szabályzó, fesz határoló, ilyenek) nem indokolja a kattogó hangot, legfeljebb az index, de gondolom akkor arra rájöttél volna ha az kattog :)
Mert keresgéltem a netten de sehol se találok jégrobogó építésével kapcsolatos oldalt. Ha valaki tud légy szí linkelje be.
Előre is köszönöm a segítséget !
Hát... az biztos nem mindegy, hogy egy ilyen motor milyen állapotban van és mennyire figyel rá oda a gazdája. Nekem még nem volt ilyen bws- em, de volt egy kölcsön nálam és marhára tetszett. (léghűtéses, elöl tárcsafékes) Jól indult és nagyon megbízható volt, de ami a legjobban tetszett benne, hogy baromi jól kezelte az úthibákat, még terepen sem jött zavarba, a motorja jó erős és gázrántásra jól ugrott. A végsebessége 70- 80- között volt, a fogyasztását nem tudom. Most egy aprilia sr hajtok de ez nem igazán tetszik. A kátyúknál leszánlak a veséim baromira lassan gyorsul, lomha, (már próbáltam könnyebb görgőkkel de semmi) viszont 90- est simán viszi és nagyon keveset fogyaszt.
Yamaha bws-ről mi a tapasztalat? Tud valaki bővebben írni róla?
Köszi!
Gianelli gyári Dob! a leömlő cső hiányzik rolla! piaggio nrg mc2 extreme-n volt! 5000ft! Sürgős!
És még egy 70ccm-es RMS Vizes henger! Minarelli bolkra!Hengerfely tömítés kell hozá! dugó gyürű mindent adom hozzá! ez 13000ft!
érdeklődni itt vagy az fbeni91@citromail.hu e-mail címen!egybe a kettő olcsóbb! Sűrgőss!
És még egy 70ccm-es RMS Vizes henger! Minarelli bolkra!Hengerfely tömítés kell hozá! dugó gyürű mindent adom hozzá! ez 13000ft!
érdeklődni itt vagy az fbeni91@citromail.hu e-mail címen!egybe a kettő olcsóbb! Sűrgőss!
van egy pár alkatrészem gyári minarelli
ha valakit érdekel irjon! imi543@citromail.hu
Ha azt akarom, hogy jól ugorjon a gázadásokra, akkor milyen görgőt kell, hogy vegyek? Nehezebbet vagy könnyebbet?
Hogy működik ez az egész?
Nem is tudnál kioktatni, inkább neked lenne szükséged rá. Egy normális érvelést nem olvastam még tőled, csak totál baromságokat, amely egy 16 éves vidéki gyerek gondolkodás módját mutatja!
A személyeskedést te kezdted!
Ezek után képes vagy leírni olyat, hogy te ilyen olyan végzettséggel vezető vagy egy műhelyben?
van a tarsolyába mint neked
Ja közlekedés gépész, motorkerékpár szerelő a végzettségem,
és szerviz vezető vagyok....
:))))))))méricskél ez már itt személyeskedés
Én nem akarlak ki oktatni a sufnidban....
És mindjárt tudni fogod hogy 12V-os rendszernél mennyi a max töltés, és azt is hogy egy CDI rendszerben max hány volt van Pl. a kondiban, és hány volt egy hagyományos megszakítós gyújtás kondijában. Ezek alap dolgok, és ERRE jön rá a tapasztalat.
Ami nem az amit te írtál.
Na ne viccelj hogy te kizárásos alapon deríted ki mi rossz vagy mi nem. Azt még egy kezdő szakbarbár is meg tudná tenni.
Nem értelek milyen logikából írtad amit írtál jó ember! A levegő állítása az üresjárati rendszer hangolására van kitalálva! Ott az üresjárati fúvóka fix, és a levegő állításával lehet finomítani a keverés dúsítását, Ill. szegényítését. Bár némileg befolyással lehet a közép tartományra, de nem ezzel kell állítani azt!
Hogy meggyőződj arról hogy nincs igazad, próbáld meg egyszer a súbertűt lejjebb tenni teljesen. Mindjárt kiderül hogy üresjárati üzemmódból KILÉPVE azonnal oly módon kevesli a gép a benzint, hogy akár meg is állhat, de minimum mindenképp lomhábban húz a motor terhelésnél...
Minden Főfúvóka méretet egy adott típusnál, a levegő furat teljes átmérőjéhez mérik, teljes "nyitásnál" vagy ha jobban tetszik teljes gáz adásnál. A súbertű helyzetének állítgatása az üresjárási tartományból kilépve, de még a teljes gáz előtti tartományban érvényesül. Tehát a közép tartományban lehet befolyásolni vele a benzin mennyiséget. És még szép hogy ez által a gázreakciót is befolyásolod vele, mert ha kevesebb a benzin a beáramló levegőhöz képest, akkor lomhább a motor.
Na gyorsan erről ennyit!
Ha lenne adatom mérnék a jó szaki
nem könyvből szerel tapasztalatból az évek
során amit meg tanult..
Nem akarok rád több időt fecsérelni
inkább meg mérem mekkora......a....
Bizonyára már Német országban milliomos is lettél.
Nem akarok én veszekedni itt veled barátom, de ha ilyen nagy zseniális vagy, akkor hogy lehet az hogy nem multiméterrel méred ki a tirisztoros egységet, hanem "meghallgatod" hogy kattog e.
Tehát nem egymástól tanulunk, mert én akkor sem hallásból fogom kideríteni a gyújtás elektronikámat hogy jó e, hanem kimérem. Mint azt minden normális szaki teszi, ha arra kerülne a sor. Persze ezzel nem azt feltételem hogy te nem tudod kimérni. Ezek után még az is lehetséges.
Én sem építek gyújtás elektronikát, csak magamnak (és barátaimnak) 700-800-ft -ból, mert nem veszem meg több ezer forintért a Taiwanit, hanem jó, és tartós minőséget csinálok itthon.
Akinek kell, az vegye meg, vagy megveszem neki én.Egyébként is a Robikhoz kaphatóak nem rosszak. Csak kissé drágábbak, mint amennyiért egy jó nyákterv és rajz után el lehetne készíteni. Persze már akinek van hozzá ilyen rajza és nyákterve.
Látom te szájkaratézni jöttél ide, és ez téged minősít nem engem. Inkább fórumozzunk szerintem. Én meg itt, és még sajátomon kívűl fórumozok máshol is békésen, egymást tiszteletben tartva, és nem személyeskedéssel, a szerint hogy kinek kisebb vagy nagyobb a tudása, vagy kinek több vagy kevesebb a fizetése, főleg ha az óránként 27450-ft tud keresni
A síber tű helyzetével csak a gáz reakciót tudod
változtatni , mivel tejes gázon annyit enged át
mint a fő főfúvókán át folyik.
Ha csutkó gázon közlekedsz nem szól
nagyon bele a fogyasztásba, ha kíméletes vagy
akkor pár dl lehet spórolni.
Hogy többet kapjon kicsit lehet a levegő
csavar állítással dúsítani vagy fúvóka csere...
Hát ma kíváncsiságból el indítottam pár motort
a műhelybe van hangja az általam CDI-nek
nevezett alkatrésznek....
Ha nem indult én mindig így néztem meg hogy jó e..
Én elhiszem neked hogy nagy szaki vagy de egymástól
tanulunk én nem építek gyújtás elektronikát
mert több az óradíjam 90 euró 30 meg a CDI....
Cső.
István
Bár fura ez, mert általában ezeket dobozba öntik, hogy a rezgések ne okozzanak kárt, nos amit nem öntenek be annak sem halottam még müködés közben hangját, bár mint írtam nem is füleltem meg.
Itt egy kép egy építettről, ez Pl. nincs beöntve, ez majdnem olyan amit én is csináltam:
Pedig a sok (év) alatt mindig úgy néztük
meg hogy jó e hogy meg hallgattam csetteg e
akkor lehet hogy az agyam...
Szerintem mikor kisül a kondenzátor ad
hangot.