Köszönöm az ötletet!a kiput már kiganéztam kiégettem teljesen a benzin szivattyut is átnéztem kitakaritottam,karbi tiszta kimostam az uszo szintre gondoltam még hogy tul korán zár és nincs elég anyag benne,de jo az ötlet a CDI-re és a kapcsolora is szóval ez lesz a következö amit megnézek!szétszedem teljesen ugyis fujni akarom a komplett burkolatot!
Mondtak nekem szimeringet is de az akkor hidegen melegen csinálná meg nem lenne alapjáratom sem soha..most meg van szoval arra nem gyanakszom!Köszönöm az ötletet és jelentkezem mire jutottam
üdv srácok. vélemény kéne és tanács! lenne egy italjet formula 50 AC. boncteremben olvastam rolla rosszat és jót is. ti mit mondotok? jó motor vagy xar? elvileg rossz helyre van kitalálva amembrán, a légszűrővel is gondok szoktak lenni, a főtengely nehéz dög és a csapágyak nem bírják,nem tölti ki rendesen a blokk házat és rossz a sürítési aránya.. stb... :S:S ti mit mondotok erre? sok választ várok minnél hamarabb köszönöm.üdv.
Húúú... nem olyan régen csináltam egy honda diót ugyan ezzel a problémával. Először arra gondoltam, hogy koszos a karbi, de aztán rájöttem arra, a cdi- nél nem volt jó a csatlakozó. Mikor bementem egy kátyúba akkor nem érintkezett és nem ment.
A karbit pucold ki és nézd meg, hogy kap e rendesen benzint. Aztán nézd át a vezetékeket, a trafónál és a cdi- nél. Esetleg az a kábel lehet a ludas ami előre megy a gyújtáskapcsolóra.
Akkor tuti biztos, hogy a membránnál szívott fals levegőt, mert oda kell a tömítés. A szivacs légszűrőn gyárilag van egy luk, mert két kamrából áll a műanyag légszűrő.
üdv
Eladóvá vált szeretett motorom autó vásárlás miatt, nagyon meg kímélt állapotban van, blokkja teljesen gyári, ( nem csörög! )minden működik rajta, csak minőségi Repsol olajat kapott, elöl Brebo féktárcsa található, fényezése gyári metál fekete, gumik 90%-ak, ha kell még kép csak szólj és küldök, (az ár nagyon minimálisan alkuképes. )
e-mail: kiscsubi1994@hotmail.com
Sajnos nem, benne van a nevében hogy nemzeti, tehát csak az országhatáron belül érvényes. Legalább B vagy A1 kellene hogy kimehess vele, de néhány országban még úgy is problémás lehet az egyedi azonosító hiánya miatt.
Sziasztok.
Az lenne a kérdésem,hogy Nemzeti "M" jogosítvánnyal külföldre (Romániába) mehetek-e magyar jogsival,papírokkal?
50ccm-is rendszám nélküli robogóval.
Az volt a gond, hogy a membrán és a henger között nem volt tömítés...
Aztán pedig találtam egy spanyol nyelvű leírást, amiben a levegőszűrőben lévő szivacsban van egy "lyuk"
De inkább itt van egy kép róla, és mindjárt látni fogod...
Nos ezen dolgok rendbe hozása után a gép tökéletesen működik immár egy hete.
Üdv mindenki!
Egy kérdéssel fordulok hozzátok!
Van egy honda Dióm és a problémám az hogy megyek vele visza engedem a gázt és befullad..illetve ha ujra nyélre huzom akkor olyan mintha nem lenne anyag,de aztán gondol egyet és ujra megy!
illetve balra megfordulásnál is rendszeresen befullad és megáll!És ugyan ezt csinálja kátyúknál..Ötlet esetleg?
Sziasztok! Van nálam egy motor csinálni. Bingo QM 50. Ez egy robogó. Tudnátok mondani róla információt? Vagy esetleg vkinek service manual? Előre is köszi!
Most a hideg beálltával az Address-eb is ezt csinálta. Gázt húztam és leállt. A "súber" tűn adtam neki két recét, többet kapjon, így jobban is indul én nem fuldoklik.
Nem nem szorúl a gázbowden, és mivel az alapjárat a több levegő miatt megy fel, így nem a gáz subler lejjebb állításával vettem vissza az alapjáratot, hanem adtam neki dúsabb keveréket.
És természetesen stabil volt az alapjárat, (ha alapjáratot állítunk, mindig arra törekszünk) ha nem lett volna stabil akkor kialakult volna a sejtésem, hogy miért csinálja azt amit az alapjárat.
Én sem tudok jobbat, csak azt hogy majd belekukucskálok ha lesz időm.
Esetleg az nem lehet, hogy szorul, tapad a gázbovden és nem megy vissza rendesen, vagy is csak olyan lomhán.
Próbáltál már dúsabb keveréket azzal az állítócsavarral.
Próbáld meg tekergetni úgy, hogy jól vegye a gázt és jó, stabil legyen az alapjárat.
Ha a bembrán alá megy valami kosz akkor be sem indul.
Hirtelen más nem jut az eszembe....
Nem, nem ilyen egyszerü, hiszen ezt tudnám orvosolni, mert általános hibe jelenség, aminek okát sejteni lehetne, de nem ez attól független hogy hideg, vagy meleg a motor, és nem is ingadozik.
(Amúgy természetesen üzemmeleg motornál állítottam be tegnap az alapjáratot. Hiszen tudod, mindég úgy kell )
Nem, olyat tudnék orvosolni ha hidegen jó de meleg motornál sok neki.
Egyszerűen csak az van, hogy beállítom az alapjáratot, hidegen és melegen is kiváló, aztán pár Km. után magasabb lesz, és tartja azt, függetlenűl attól hogy meleg Ill. hideg a motor.
Olyan mintha magától el állítódna, de persze ez kizárt.
A tegnapi újabb beállításom után ma még teljesen jó volt az alapjárat.
Azt mondja az előző tulaj, hogy lehetséges hogy a membránnjába szorúlt valami, és nem zár be rendesen. Na ha megint változik az alapjárat, akkor szétszedem amint lesz hozzá tömítés garnitúrám, mert az is nemhogy ritka, hanem még irreálisan drága is. (hengerfej + henger alá + kipu tömítés=1000-ft)
(csodálkoztam is hogy ehhez yamaha 1YU mint-hez alig kapni ezt azt, de simsonhoz meg még az utolsó alátétet is megveheted)
A szimering cserével még várok, mert az sem olcsó mulatság... Előbb tesztelgetem a mocit. Én nem teszem bele egyik motoromba sem a gagyi gumi xart amit a motor boltba nyomnak a kezembe, hanem viton szimeringet szoktam venni, annak meg 1000 -ft/db. De az biztos hogy addig tart ameddig a gyári, mert azok is olyan viton anyagúak.
Nos ha nincs több tipped neked sem, akkor meglátjuk mi lesz a mocival
http://www.kepesmotor.hu/motor...