hali van egy kinai atv gyerek qvadom automata 110 cm3 sokszor cseréltem olajat de a olajszűrőt nem találtam níncs rajta v.centrifugális a szűrője valaki tudna segiteni megköszöném
Igen,közben már erről is hallottam az infot,hogy állítólag csak tőlünk jóval nyugatabbra lehet a típ bizonyítványát kiállítani.De napról-napra okosodok. Tegnap már találtam egy '06-os ozarkot,amit két héten belül fognak újra vizsgáztatni.Ha működik,akkor siker,ha nem akkor kiderül,hogy mennyire veszik komolyan a változtatásokat.Egyébként azt mondta a fószer,hogy új rendszámot kap majd valószhínüleg L7E bejegyzéssel!
Köszönöm szépen a gyors választ,de meg kell mondjam,hogy sajnos nem erre számítottam!
Amennyire én tudom januártól kötelező lesz minden járműre a rendszám,ami magába foglalja majd a regadót (minimum 150.000 Ft!) és,ha le szeretném lepapírozni ugyanolyan dolgokat kell rászerelnem,mint amiket alább leírtam,szóval vagy teljesen el kell felejteni a rendszámot,vagy a gatyámat is ki kell egyszer érte fizetnem,ha hivatalosan is szeretnék vele közúton menni.
Segítséget szeretnék kérni egy a témában járatos embertől.Szeretnék megvenni egy(2004-es) Suzi Ozarkot érvényes műszakival,melynek a forgalmijában L3E bejegyzés került, természetesen korlátozás nélkül.
A kérdésem az lenne,hogy:
1. ilyen összeférhetetlenségnél(mivel ez a kód elvileg csak a kétkerekűekre igaz,a az ozark hivatalosan L7E kategória lenne) merhetem e használni csak B-s jogsival közúton?
2. Jövőre jár le a műszakija,és természetesen sok dolog hiányzik ahhoz,hogy hivatalosan is átmenjen a vizsgán(katalizátor,E-s lámpák,irányjelzők,sebességmérő,tükör a legkevesebb...).Lehet-e bárhol vizsgáztatni a gépet vagy csak nagyobb helyeken,megütöm-e a bokám akkor ha L3E, de quadot vezetek B-s jogsival,és hogy kell-e paráznom attól mi lesz jövőre műszaki vizsgán?(E-s gumi jár hozzá)
Ha valaki tudja a választ a kérdéseimre legyen szíves tegye meg,mert eddig sajnos nem találtam rá választ a fórumban.
Előre is köszönöm, Jani
szeretnék tanácsot kérni valakitől aki jobban ért a quadokhoz mint én, most tervezek beszerezni egy 700as raptort.. a kérdésem az lenne hogy 10000km van benne jelenleg, ilyen tipusu quadnál az sok? sajnos nem nagyon értek hozzá
Jópár éve még lehetett rendszámozni valahogy, de már nem lehet.
Nem mondhatni, hogy szervízigényes lenne. A fél év, egy olajjal , azért durva!
Hacsak nem fél év alatt megy bele 6-8 üzemóra.
Nekem három éve van meg a raptor, de nem szivesen adnám el.
Jó az LTZ is, de annak talán kicsit gyengébb a futóműve. A motorerő ott is bőven elég!
De lattam mar rendszamos raptort,nem is egyet! Egyebkent megbizhato gepek? Szerviz igenyesebb mint az ltz? Az olajat milyen idokozonkent kell bene cserelni,mert volt aki aztmondta hogy fel evente. Az eleg?
Giraffe azt szeretném kérdezni h mien az a 200as quad amit árulsz? megvan még esetleg ? lécci dobj egy emailt ha igen tucana11@freemail.hu ra és képet is köszi
Cserélném honda cbr 600 rr 2005ös motoromat raptor 660 vagy 700r-re! Friss olajcsere (motul 300v),stb. külföldi papirokkal rendelkezik és festésre szorul. Motorikusan tökéletes, nem csörög zörög! Csak rendszámozható, forgalomba helyezhető, tökéletes állapotban lévő quad érdekel! érdeklődni : viragh.gabor0@gmail.com cimen!
Udv mindenkinek! Egy kis info kene a yamaha raptor660-as modelrol es az ltz 400-rol! Mennyire szervizigenyes,mennyi idokozonkent kell olajcsere,? Megbizhato gep? Melyiket elonyosebb megvenni? Kozuton hasznalnam! Segitsegeteket elore is koszi! Minden infot szivesen fogadok!
Elsőként szeretnék GRATULÁLNI a 2010-es Suzuki Márka Kupa Quad győztesének az abszolút 1 az az ELSŐ helyezéséért!
GRATULÁLUNK ZSOLTI!
Az egész Tg. nevében
Amennyire én tudom januártól kötelező lesz minden járműre a rendszám,ami magába foglalja majd a regadót (minimum 150.000 Ft!) és,ha le szeretném lepapírozni ugyanolyan dolgokat kell rászerelnem,mint amiket alább leírtam,szóval vagy teljesen el kell felejteni a rendszámot,vagy a gatyámat is ki kell egyszer érte fizetnem,ha hivatalosan is szeretnék vele közúton menni.
Segítséget szeretnék kérni egy a témában járatos embertől.Szeretnék megvenni egy(2004-es) Suzi Ozarkot érvényes műszakival,melynek a forgalmijában L3E bejegyzés került, természetesen korlátozás nélkül.
A kérdésem az lenne,hogy:
1. ilyen összeférhetetlenségnél(mivel ez a kód elvileg csak a kétkerekűekre igaz,a az ozark hivatalosan L7E kategória lenne) merhetem e használni csak B-s jogsival közúton?
2. Jövőre jár le a műszakija,és természetesen sok dolog hiányzik ahhoz,hogy hivatalosan is átmenjen a vizsgán(katalizátor,E-s lámpák,irányjelzők,sebességmérő,tükör a legkevesebb...).Lehet-e bárhol vizsgáztatni a gépet vagy csak nagyobb helyeken,megütöm-e a bokám akkor ha L3E, de quadot vezetek B-s jogsival,és hogy kell-e paráznom attól mi lesz jövőre műszaki vizsgán?(E-s gumi jár hozzá)
Ha valaki tudja a választ a kérdéseimre legyen szíves tegye meg,mert eddig sajnos nem találtam rá választ a fórumban.
Előre is köszönöm, Jani
Nem mondhatni, hogy szervízigényes lenne. A fél év, egy olajjal , azért durva!
Hacsak nem fél év alatt megy bele 6-8 üzemóra.
Nekem három éve van meg a raptor, de nem szivesen adnám el.
Jó az LTZ is, de annak talán kicsit gyengébb a futóműve. A motorerő ott is bőven elég!
GRATULÁLUNK ZSOLTI!
Az egész Tg. nevében