Igen, de ez gyárinak látszik, és nincs sehol racsni!! Sőt egy spanyol ürge végigfényképezett egy felújítást, és azon a gépen is sima csapágy van csak a kisfogaskerékben! Ezért nem értem a dolgot!!!
Üdv. Láttál már gondolom Babettát, puch maxi-t. Ktm-hobbit Ugye ? Ezeket mind megoldották úgy is Hogy használható(kis jóindulattal) a motor esetleges nem működése esetén, tudj vele haza ,vagy pl: műhelybe közlekedni : emberi erővel hajtani Magyarul bicikli funkció!
Hát a tied is valami ilyesmi megoldás.
És ahogy írod Spanyol Hát meg lehet nézni a motorjaikat elég faramuci dolgok vannak a spanyol mocikon ahol más tök egyszerű ezek keresztbe kasba építették nagyon nem megy ez nekik Maradjanak a bika kergetésnél
A jobboldali képen remekül látszik a bicikli lánckerék és a lánc. A racsni nyilván a hátsó kislánckeréken kell legyen, úgy mint a babettán. Valószinűleg átalakították, vagy kiiktatták. - ( tipp )
Uraim!
Valaki tud segíteni?
Van egy Spanyol kivitelű Puch Condor 2.-m elég hiányos állapotban. A kérdés az, valakinek volt-e ilyen, látott-e közelről, vagy van-e valami ötlete, hogy mi lehet a következő szerkezet??
A hátsó villában ki van alakítva egy átmenő tengely helye, és a spanyol képeken itt egy pedálszerkezet van ami láncon keresztül kapcsolódik a hátsó tengely bal oldalán , a meghajtó nagy fogaskerék külső oldalán lévő kisfogaskerékhez. ( A blokk berúgós, és bal kihajtású, mint a Ranger) Ez eddig még lehetne, egy plusz betekerési lehetőség, ha a rúgás nem elég, de a hátsó kisfogaskerék nem racsnis, hanem csak egy golyóscsapágy van a belsejében!!!! Az oszták kivitelűeken nincs ilyen turpisság!
Örömmel várom, hogy valaki elmagyarázza, hogy mi a lótüdő lenne ez! Természetesen tippekre is nyitott vagyok!
A negyedik motor szét össze után meguntam. Az önindítóját is kétszer kellett felújítani, miután lett kompresszió elkezdett csúszni az önindító kuplungja.
A másikat én vettem meg. Még maradt új hf tömítésem, önindítóm, közép állványom váz résszel, meg tudunk egyezni rá.
Utólag arra tippeltünk nem volt kiderékszögellve a hajtókar ezért is ragadhatott meg. Emellé millió+1 hibája volt pl. az olaj csepegés sohasem szűnt meg, a gyújtás is hektikus volt.
Szép napot.
Érdeklődöm : Valakinek van tapasztalata utángyártott puch dugattyúval?
Sikerült blokkot vennem de sajnos ez is dugó gyűrű kuka a henger hengerfej,főtengely jó!
De dugó nagyon kopott ráadásul ez az 1 gyűrűs volt rajt, Kérdés az is hogy a 2 gyűrüst be lehet-e szerelni ?
Az utángyártott dugó: 38mm es 12 es csappal, 2 db gyűrűvel. És a lényeg 2200ft :Indiai, 3100ft: Magyar. Melyik lehetne jobb??
Kösz a válaszokat.
Reading the article I want to go to the dealership to sign the contract, then I take back a moment and I resurface the memories of when just 30 years ago I bought a V65 Guzzi I had to sell despair for failures endless and lack of any quality that can give a little bit of driving pleasure. These new V9 essentially still the same engine and the same frame of the first V50 / 35 presented if I remember correctly nel1975 / 76, but what they think they go on and on with this momentum scheme Guzzi? It is not time to change and catch up with the times? However utmost respect and congratulations to marketing Guzzi that still manages to be selling this kind of bike.
Típushibája az egyik henger hamarabb elkopik/megszorul. Persze volt önindító, majd annak a kuplungjának felújítása, henger és dugó cserék, a karburátorok is át lettek téve egy 750-es nevadáról, de még a gyújtást is le kellett volna cserélni. Hobbinak jó, motorozni értelmetlen vele.
Szerintem Nem Hangolódtatok rá a lényegre :-)) A 10-20 éves motorokról írogattok, én nem erről beszélek!
nézzétek meg a 40-50 éve épített motorokat És igazából mindegy is hogy olasz ,japán ,Német,Magyar! (persze akkor is voltak Rosszabbak)
De a sorozat gyártott szarok most már mindegy honnan jön melyik ország hozza ,már a darab számít nem a minőség!
Persze 120-szal egyszer mentem utána leszakadt a szelep igazad lehet. A retkes japán motoromat (direkt nem írok márkát, mert mind tudná ezt sima olajcserékkel, közel 20 évesen majd 80,000km-rel) 3 éve hajtom több pályanapot kibírt zokszó nélkül, és semmi baja. Nem zörög nem füstöl, nem kell 2 hetente szelephézagot állítani, nem csöpög belőle az olaj. A fiatalabb olasz motorok is tudnak szépeket a ducatin a tankból egyenesen a kipufogóra csöpögött a benzin a 3 éves motoron. Nem vagyok olasz ellenes, se szemellenzős japán párti, most is van két olasz motorom (Mv, Gilera), csak sokat kell szerelni őket. Add kölcsön az olasz motorodat, megmutatom, hogy nem fogja kibírni azt amit egy ócska japán tud: 6-.-ban teligázon végigmenni az autópályán.
Motoguzzi v50-től többet egy motort se szereltem. Igazi betegágy, ennyit a régi olaszokról. Ha a bal oldalon nem kopott dugót és hengert tettem fel mindig megragadt. Csak emiatt 4x lett szétszedve a motorja. Anyagminőség mint egy rossz mz-ben csak sokkal drágább.
:D Mondani akartam én is de látom már írták ez egy jó kis olasz moto guzzi Szép állapot! Ha meg van becsülve vigyázva jó kis moci!
Úgyhogy igen ,szerintem meg éri!!
Az őrültek Enduró pedálos
Hát a tied is valami ilyesmi megoldás.
És ahogy írod Spanyol Hát meg lehet nézni a motorjaikat elég faramuci dolgok vannak a spanyol mocikon ahol más tök egyszerű ezek keresztbe kasba építették nagyon nem megy ez nekik Maradjanak a bika kergetésnél
Valaki tud segíteni?
Van egy Spanyol kivitelű Puch Condor 2.-m elég hiányos állapotban. A kérdés az, valakinek volt-e ilyen, látott-e közelről, vagy van-e valami ötlete, hogy mi lehet a következő szerkezet??
A hátsó villában ki van alakítva egy átmenő tengely helye, és a spanyol képeken itt egy pedálszerkezet van ami láncon keresztül kapcsolódik a hátsó tengely bal oldalán , a meghajtó nagy fogaskerék külső oldalán lévő kisfogaskerékhez. ( A blokk berúgós, és bal kihajtású, mint a Ranger) Ez eddig még lehetne, egy plusz betekerési lehetőség, ha a rúgás nem elég, de a hátsó kisfogaskerék nem racsnis, hanem csak egy golyóscsapágy van a belsejében!!!! Az oszták kivitelűeken nincs ilyen turpisság!
Örömmel várom, hogy valaki elmagyarázza, hogy mi a lótüdő lenne ez! Természetesen tippekre is nyitott vagyok!
http://www.jofogas.hu/vas/Puch_m50_se_segedmotor__mukodokepes_szep_allapotu___47065194.htm
http://www.sportmotor.hu/video...
A negyedik motor szét össze után meguntam. Az önindítóját is kétszer kellett felújítani, miután lett kompresszió elkezdett csúszni az önindító kuplungja.
Utólag arra tippeltünk nem volt kiderékszögellve a hajtókar ezért is ragadhatott meg. Emellé millió+1 hibája volt pl. az olaj csepegés sohasem szűnt meg, a gyújtás is hektikus volt.
Érdeklődöm : Valakinek van tapasztalata utángyártott puch dugattyúval?
Sikerült blokkot vennem de sajnos ez is dugó gyűrű kuka a henger hengerfej,főtengely jó!
De dugó nagyon kopott ráadásul ez az 1 gyűrűs volt rajt, Kérdés az is hogy a 2 gyűrüst be lehet-e szerelni ?
Az utángyártott dugó: 38mm es 12 es csappal, 2 db gyűrűvel. És a lényeg 2200ft :Indiai, 3100ft: Magyar. Melyik lehetne jobb??
Kösz a válaszokat.
Engem nem tudsz meggyőzni, amit én megcsináltam az működik.
spaccapistoni , Biassono (MB)
Reading the article I want to go to the dealership to sign the contract, then I take back a moment and I resurface the memories of when just 30 years ago I bought a V65 Guzzi I had to sell despair for failures endless and lack of any quality that can give a little bit of driving pleasure. These new V9 essentially still the same engine and the same frame of the first V50 / 35 presented if I remember correctly nel1975 / 76, but what they think they go on and on with this momentum scheme Guzzi? It is not time to change and catch up with the times? However utmost respect and congratulations to marketing Guzzi that still manages to be selling this kind of bike.
http://1.1.1.3/bmi/bratstyle.i...
Típushibája az egyik henger hamarabb elkopik/megszorul. Persze volt önindító, majd annak a kuplungjának felújítása, henger és dugó cserék, a karburátorok is át lettek téve egy 750-es nevadáról, de még a gyújtást is le kellett volna cserélni. Hobbinak jó, motorozni értelmetlen vele.
nézzétek meg a 40-50 éve épített motorokat És igazából mindegy is hogy olasz ,japán ,Német,Magyar! (persze akkor is voltak Rosszabbak)
De a sorozat gyártott szarok most már mindegy honnan jön melyik ország hozza ,már a darab számít nem a minőség!
Én erről beszélek!!
De olasz .és gondolom az olaszok annak idején ha csináltak valamit az meg volt csinálva jól!
Úgyhogy igen ,szerintem meg éri!!