a poén hogy a puch blokkra sokan mindig mondják hogy csapágyas, pedig az nagyon nem tud csapágyasodni. max főtengely, és ami legtöbször csapágyasodik aza kuplungtengely kiemelőcsapány az szokott zörögni. ha azt megcsinálod akkor szinte nem fog akkor zörögni. bár ha kicsit behúzod a kuplungod akkor szűnik meg a zörgés.
hm... a váltó tűgörgőre gondolsz? Bár én azokatnem szoktam cserélni mert gyakorlatilag "hosszúéletű." a gyújtásoldali blokkfélben lévő tűgörgőt nem igazán kell cserélni mert azok még sokáig jónak kell lenni és ha minimlis lógás még belefér. de a kuplungoldalifelében szoktam csapágyakat cserélni, meg a lánckeréknél is cserélni szoktam ennyi. és akkor nem csörögzörög sem annyira de ami alapból alapzörgés a kuplung kosár szokta adni ilyen hangot.
DE ha kell akkor segítek rákeresni a típusra.
140cm3 korrekt gép nagyon jó és tartós megoldásokkal.
Tegnap -ajándék- kínai 52 köbcentiset használtam, nagyon lassan de elvágta az is a 35-40 centis barackfa törzsét. A lánc nyúlt persze rendesen és élezni is kellett 3 óra munka után, csoda hogy kibírta.
azta jó kemény gép lehet a 140 cm :) és szoktál járni a index veterán láncfürészfórumában?
Bár nekem van egy partner 70 cm-es régi fémházas gép az is szépe vitte a 40X40-es tölgyfagerendát. :)
DE ha kell akkor segítek rákeresni a típusra.
Tegnap -ajándék- kínai 52 köbcentiset használtam, nagyon lassan de elvágta az is a 35-40 centis barackfa törzsét. A lánc nyúlt persze rendesen és élezni is kellett 3 óra munka után, csoda hogy kibírta.
Bár nekem van egy partner 70 cm-es régi fémházas gép az is szépe vitte a 40X40-es tölgyfagerendát. :)