Ha nem csináltál még ilyet inkább tényleg ne. Kell hozzá egy spec lehúzó szerszám. Utána már csak csavarok meg össze kell jelölni valamivel a gyújtás állórészt meg a blokkot hogy az előgyújtás olyan maradjon mint volt.
Én is ilyesmire gondolok, se nem tudom hogy valóban az e. Hogy lehetne ezt ellenőrizni? Még sosem szedtem szét a blokkját. Mekkora munka ez és mennyire nehéz? Egyáltalán mennyire kell szét szedni ehhez a blokkot?
A tankom kristály tiszta, a csapból folyik rendesen az üzemanyag. Ez mindenképpen akkor valami karburátor hiba lehet? Vagy más esetleg? Köszönöm a segítő szándékot!
Üdvözlök mindenkit! Most találtam erre a fórumra. Segítségre lenne szükségem, gondoltam itt kapok ezért írok. Nos van egy cobrám amit használok néha. Vizes blokkos. Az történt hogy eddig első rúgásra indult mindig, ment szépen ahogy kell. Utolsó utamon azt vettem észre hogy, miután megálltam és újra indítottam a motort az alapjárat ingadozott, felpörgött és utána le akart állni, gázadásokra hörgött, majd felpörgött. Gondoltam egy karburátor takarítás megoldja a problémát. Ma vagy 10-szer levettem a karburátort kipucoltam, de semmi változás. Nagyon nehezen indul és fullad,ha nem húzogatom a gázt azonnal leáll, de a karbi állításra nem reagál. Gyertyát, kipufogót néztem. Mi lehet a probléma? Köszönöm a segítséget előre is!
Mérd meg a karbi átmérőt, meg a kipufogó könyök átmérőt! Ha a karbi 13 mm, vagy kisebb és a kipu 27 mm, vagy kisebb, akkor reális a 30 km/h. Ha nagyobbak, akkor rengeteg oka lehet a teljesítmény csökkenésnek.
Szeretnék egy nagyszabáyú eseményt reklámozni:
jövő hétvégén lesz a legnagyobb Zündapp találkozó a Világon, aki rendelkezik ilyen motorral kérem vegye fel velem a kapcsolatot, hogy együtt mehessünk a találkozóra.
Hová tűntem? Ha valakinek felvetült a kérdés. Most egy darabig hanyagolom a kis ötvenes motorkákat. Egy Deszkapályás versenygépet szeretnék összerakni. Már van egy Standard Rex 500SV blokkom az kerül majd egy jóképességű vázba és lesz belőle motor egyszer.
Puch Maxi 2 "TURBO" -hoz keresek kapcsolási rajzot., és kormánykapcsoló alapját.
1984-es, indexes
http://www.50er-forum.de/viewt...
Köszönöm a segítséget!
Babura
Csak a dejniket meg a gyujtást kell leszedni meg pár aprob dolgot
Vasutasjanko!Látom benne vagy a jóféle motorok témájában!Léci dobj már egy mailt ide(fontos lenne!)Köszi!
thotpeti@gmail.com
Mar csak hegeszteni. De erdekelne a motor amugy :)
nem megy 30nál többet. Esetleg valaki nem tudja, hogy ezekben hol lehet fojtás?
jövő hétvégén lesz a legnagyobb Zündapp találkozó a Világon, aki rendelkezik ilyen motorral kérem vegye fel velem a kapcsolatot, hogy együtt mehessünk a találkozóra.
https://www.facebook.com/Z%C3%...