Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na nyóckor indulok énis, gép felkötözve...
köszi szépen, igazad van!
ok. joccaka mindenkinek. rggel meek karlhoz.
Utközben nem tudtam, mert a naptárra irtam fel a számát, de majd reggel rámozdulok és ha megmondja ,h hol lakik, begyűjtöm Őt is
kiscsacsat hivtad?
Ok, mekkszereltem. Holnap agyonvágok vele mindenkit
na én holnap .
Helyes alakul a videó miújság
Igen, én meg hívom apraszakit , h szeretettel várjuk




előbb szerelj. aztan gurits sört, mer ferde lessz .egésségedre.
Ki né zek a garázsba, lehet gyorsba feldobom azt a láncot meg beállitgatom, de előbb még leguritok 1-2 sört
Csákány
Megjöttem basszátok+
Értem, köszi jó kis gumának tűnnek . gondolom azok is.... ja akartam már kérdezni te vagy ti hova jártok veretni
irc az 3.50-10 volt,a dunlop meg 90/90-10 es
Jah igen elösször 14-12 volt, azok igynéztek ki

A dunlop pedig IGY

IRC az olyan 4500-5000/db a dunlop meg 12e-15e/db
Most beszéltem Z-vel holnap délelőtt 10-11 körül tanki de ahogy hazaér gondolom felkacsint ide és pontosít
na ez nekem semmit nem mondott na mindegy és mik a méretek
sokk
Kisker 120e(motorline.hu),de ha komolyan érdekell, tudok olcsobban
iet vegyél.ni.
ijesfajta turakkal a halálba kuldenéd.
es mifir a malossi?
mert ezeken lazan atmegy a por , kosz, piszok.
köszi a tanácsot, intézkedem. De miért is?
hali. ha ez a levegoszurod, akkor gyorsan csereld ki szivacsosra.
Csak még a karbi beállitásának utána kell hogy nézzek, hirtelen gázadásra egy kicsit torpan alacsony és középső fordulatokon