eddig irc mb99 volt, az ócsóért tudtam, most dunlop tt 92gp vár felszerelésre, csak szétvan még fűzve a kerekem
Ilyennel mennek robogókupákon, remélem joolessz
A lendtömege változik, kisebb lessz ugye, "pörgősebb" lessz tőle a motor, olyan 2T.A nagyobb lendtömeg több energiát tárol, de szögsebesség változásakor (gyorsitás) többet is kell beleinvesztálni.Mind 2 nek vannak előnye-hátrányai, illetve megkell találni az aranyközéputat
én 2 félét használtam a HPI-t, ez változtatta az előgyujtás értékét, de nemvolt benne fordulatszám szabályzás, ami néha veszélyes , másik pedig a mostani malossi, ennek már álitható 11600 és 13000 között, csak húzós áravan + még a lendtömege is változtatható.
A kinai belsőrotoros gyujtásról nemsok joot hallottam, ugytudom annak fix az előgyujtása is, és sokszor megszokott hibásodni, de cserébe viszonylag olcsó
Közelembe 1 embernekvan, annak nemvolt még baja
talán a ycf a legjobb megoldás mert 2 uj markolattal nagyon jó az ár.
mond nekik nézzenek itt körül:http://pitbikeshop.hu/index.ph...
de bármi kérdés van csörögjetek
vannak bontott alkatrészeim is!üdv
Ha estére kialakul, h mikor mennétek, szóljatokmá nekemis!
Aza baj, h én holnap délután dolgozom 2-től, ha délelőtt jó nektek, az nekem fasza lenne, csak az út 2 óra...
Persze csak ha ma össze tudom eszkábálni a tartót...
Gyikarc01! 3 féle áttételes gázkarom van!csapágyas görgővel
pitpro svéd gázkar 5500
ycf francia gázkar markolat szettel 6900
alu színű ,nagy erős ház cross motor alkatrész tmv gáz 4500
Ilyennel mennek robogókupákon, remélem joolessz