Hali! Pannónia versenyszakosztály index fórumon keresd DrGonzo1-t, ő építette! A henger nem P10, hanem egy gyári Pannónia crossmotorról való, nem tudom pontosan melyik típus. Üdv!
hali hó. még esetleg alkatrészek is kellenének 1 pár ha lehet új kormány markolat és egy km óra/spirállal. mind1 milyen csak egyben legyen(működjön,ne legyen széttörve)és az építésemhez valami cafe racer kormány vagy esetleg valami hasonló mint a képen látható motoron van.vagy ha valaki el tudja készíteni szivesen fogadom az infókkal.......előrre is köszönöm
sziasztok! infókat,képeket szeretnék erről a pannóniáról ugyanis át akarom én is alakítani az én T5-m és ez lenne az elképzelés!farokidom megvan még ülés kell rá esetleg majd tárcsafék előlre de ezen a henger is más!talán Etz? nem tudom már h hol találtam ezt a gépet de nagyon megtetszett. ha valaki esetleg tud bármi használható infóval szolgálni azt megköszönném. további szép napot
Igen jutottam! Főtengely szimering volt a ludas! Kicseréltem, igaz szétkellet huznom megint a blokkot, de megérte mert már ketyeg és nincs füst! 1:20-ba van keverve szépen jár de most járatom minden uj benne!
Hello! Segitséget szeretnék kérni mert most lett kész nálam egy pannónia t5 és meg is volt az első inditás, de iszonyatosan füstöl a gép! Minden uj benne szimering-csapágyak-dugó-henger-főtengely most 20-asra kevertem bele a benzint, de nagyon füstöl és a kipun csöpög az olaj! Szerintem a főtengelyszimering ment ki, de hogyan azt nem értem, mert uj került bele SOG barna szinű. Tanácstalan vagyok! 1,5l olaj került a blokkba. GYertyát nem köpi be és ha kiveszem a gyertyát és a nyilásra teszem a kezem és megrugdosom akkor sem nyomja az olajat, de irtózatosan füstöl! Ez egymás után a 3-ik ilyen blokk amit összerakok és csak ez füstöl igy! Lehet szimering? Vagy sok az olaj? Könyv 1.5l irt!
Sziasztok!
Duna oldalkocsihoz keresek a motort és az oldalkocsi alvázat összekötő rudazatot. Megvásárolnám, cserélném.
A másik, hogy vásároltam egy TLT, sajnos az eredeti blokkja nincs meg, remélem, hogy egy kistraktorban, vagy valami hasonlóban van még most is. Utolsó tulajdonos Pilinyben lakott. Nem reménykedem benne, hogy meglesz, de hátha ott van valaknél elfekvőben. 1957-es 11 havi majd holnap megírom a pontos motorszámot, mert a végében nem vagyok biztos. A nyomravezető jutalomban részesül!
Az idő meg főleg.
Nekem 98 őszétől 2002 aug ig tartott, hogy műszakija legyen a gépnek.
Mondjuk sok zűr volt közben (papír gondok, katonaság, pénz és/vagy idő hiány....)
A kolega leírta hogy milyen:D Nagyon jól jellemezett mindent én csak megerősítem,egy jó tipp még hogy az alapjárat az ne legyen lassú,kicsit pörögjön,mert ha lassú az alapjárat az nagyon veri a főtengelyt..SOK SIKERT A SZEZON KEZDÉSHEZ! OLCSÓ BENZINT?SZÉLES UTAT ÉS GUMIFÁKAT:::D
Ha rendesen fel van újítva motorikusan és elektromosan(gyújtás, vezetékelés..) akkor nyugodtan használhatod napi szinten.
Régen is használták őket.
Egyetlen probléma számomra az, hogy botrányos a fék.
Városban hatalmas követési távolságot kell tartani, hogy hirtelen fékezés esetén meg tudj állni. A nagy táv miatt meg valaki be fog sorolni eléd, ekkor újra felveszed a követési távolságot... újra besorol valaki
Ami távot írtál úgy gondolom, hogy ez főleg városon kívüli használat lesz. Nálam az utazó sebesség óra szerint 70-80 közötti, sík úton. Ha komolyabb emelkedő jön, akkor vissza 3-ba és a sebesség kb 60..
ezt az enyém bírja tartósan.
A nagy hőségre igen kényesek, akkor nem szabad erősen, tartósan meghajtani őket.
Szerintem mindent lehet hozzá szerezni.
Nálam a fogyasztás kb 4-4,5lit plusz az olaj bele. 1:25-re keverve.
Én olcsó olajjal járok, régen is azzal mentek.
Ezen több márkatárssal is vitatkoztunk (olcsó sok olaj vs minőségi/szintetikus nem annyira sűrűre keverve..), de én ehhez tartom magam.
Hirtelen ennyi.
Felújítva akarod venni vagy majd Te csinálod meg?
Szép motort akarsz vagy csak használhatót?
Szeretnék venni egy Pannóniát, ebből is a T5-ös típust. Az érdekelne, mennyire megbízható ez a technika a mindennapokban ugyanis napi használatra tervezem a felújítás után. Esetleg tud valaki szolgálni egy kis infóval pl: fogyasztás, típushibák, nehezen beszerezhető alkatrészek, napi használat során felmerülő problémák, stb. A motor naponta 30-40 km-es használatra tervezem. A válaszokat előre is köszönöm.
A motoron a henger és a hengerfej az P10-es. Jó épitést.
ha borzasztóan büdös a füst, akkor az a váltóból kerül oda
http://www.facebook.com/pages/...
Pannonia DeLuxe 57'es, fellelt állapotban eladó!
Papírok sajnos nincsenek, de minden alkatrésze megvan, és eredeti!
50ért vihető! Nagy fékdobos!
http://aprod.hu/hirdetes/panno...
3 honapja keztem építeni egy Pannónia T5-öst pár dolog nem eredeti rajta de igyekeztem azzá tenni hát ez lett belőle:
Duna oldalkocsihoz keresek a motort és az oldalkocsi alvázat összekötő rudazatot. Megvásárolnám, cserélném.
A másik, hogy vásároltam egy TLT, sajnos az eredeti blokkja nincs meg, remélem, hogy egy kistraktorban, vagy valami hasonlóban van még most is. Utolsó tulajdonos Pilinyben lakott. Nem reménykedem benne, hogy meglesz, de hátha ott van valaknél elfekvőben. 1957-es 11 havi majd holnap megírom a pontos motorszámot, mert a végében nem vagyok biztos. A nyomravezető jutalomban részesül!
Köszönöm
Az idő meg főleg.
Nekem 98 őszétől 2002 aug ig tartott, hogy műszakija legyen a gépnek.
Mondjuk sok zűr volt közben (papír gondok, katonaság, pénz és/vagy idő hiány....)
A rendben lévő papírok a legfontosabbak!
köszi neked is, már csak találnom kell egy kis szabadidőt no meg egy jó alapot és belevágok....
Köszi a gyors választ.
Én szeretném megcsinálni és inkább szép és jó motor akarok belőle csinálni, mint használhatót.
Még egyszer köszi: Jani.
Remélem nem foglak nagyon befolyásolni
Ha rendesen fel van újítva motorikusan és elektromosan(gyújtás, vezetékelés..) akkor nyugodtan használhatod napi szinten.
Régen is használták őket.
Egyetlen probléma számomra az, hogy botrányos a fék.
Városban hatalmas követési távolságot kell tartani, hogy hirtelen fékezés esetén meg tudj állni. A nagy táv miatt meg valaki be fog sorolni eléd, ekkor újra felveszed a követési távolságot... újra besorol valaki
Ami távot írtál úgy gondolom, hogy ez főleg városon kívüli használat lesz. Nálam az utazó sebesség óra szerint 70-80 közötti, sík úton. Ha komolyabb emelkedő jön, akkor vissza 3-ba és a sebesség kb 60..
ezt az enyém bírja tartósan.
A nagy hőségre igen kényesek, akkor nem szabad erősen, tartósan meghajtani őket.
Szerintem mindent lehet hozzá szerezni.
Nálam a fogyasztás kb 4-4,5lit plusz az olaj bele. 1:25-re keverve.
Én olcsó olajjal járok, régen is azzal mentek.
Ezen több márkatárssal is vitatkoztunk (olcsó sok olaj vs minőségi/szintetikus nem annyira sűrűre keverve..), de én ehhez tartom magam.
Hirtelen ennyi.
Felújítva akarod venni vagy majd Te csinálod meg?
Szép motort akarsz vagy csak használhatót?
Szeretnék venni egy Pannóniát, ebből is a T5-ös típust. Az érdekelne, mennyire megbízható ez a technika a mindennapokban ugyanis napi használatra tervezem a felújítás után. Esetleg tud valaki szolgálni egy kis infóval pl: fogyasztás, típushibák, nehezen beszerezhető alkatrészek, napi használat során felmerülő problémák, stb. A motor naponta 30-40 km-es használatra tervezem. A válaszokat előre is köszönöm.