Megoldódott ugyanis ezeken a karbit meg kell dőteni ugyanis a benzinszint akkor éri el a főfuvókát! Végülis rájöttem mert rémlett hogy olvastam a piros könyvben. Most már ugynéz ki hogy fasza lesz ha kicserélem az éket a lendkerék alatt ugyanis azt elnyalta ! Holnap majd irok! Az elektromosság továbbra sem működik!
Ujjab probléma srácok! A motor beindul, de gázra fullad de nagyon és le is áll! A karburátor ki van takaritva már 3× szedtem le és néztem át! A fúvókák a következők a tűnél 265-ös a főfuvóka 95-ös az alapjárati 40-es és a szivató 70-es. Egyszerüen nem tudom mi van! Szivatóval megyen szépen, de ha a szivatót visszatolom lefullad! Szivatóval gázra is reagál! Segitsetek!
Lehet az lesz, de most várok egy villamoság szerelőre aki kiméri és talán tud valami okosat mondani! Majd megirom! Egyébként gyönyörű a géped! Én most fogok kezdeni egy T5-öst, műszakira megy majd. Rakok képeket is fel később! Csak még kicsit tulórázni kell a T1-en!
szerintem, annyira rossz nem lehet a gy kapcsoló, hogy semmit nem csinál
szedd szét, nézz bele.. nincs sok dolog benne..
hamar észre veheted, ha valami elromlott benne
Nagyon köszönöm a segitséget, megoldódott a problema a kalpácsnál huzott át a csavarnál ahol a bakelittel van szigetelve! Most olyan gond van, hogy beindult a motor még finom beállitásokat kell megcsinálni /karbi-gyujtás/ továbbá uj kábelköteg lett behuzva a gépbe és semmire nem reagál a kulcsal! Ha benne a kulcs van gyujtás ha kint a kulcs akkor is van gyujtás, lámpa egyátalán nem világit km/h világitás sincs és a városi lámpa sem ég, akármit is csinálok a kulcsal! Én erősen gyanakszom a gyujtás kapcsolóra, mert bontottan vettük! Sajnos ez egy hiányos T1 volt, de már összeállt sok kinnal! Hogyan tudnám legegyszerübben leellenőrizni, hogy a gyujtásskapcsoló a rossz vagy nem? Minden kapcsolási rajz alapján van bekötve!
Hello.
Így kell összekötni a kondenzátort a megszakítót és a gyújtótekercset(remélem ki igazodsz rajta).
A kondenzátort érdemes kicserélni szerintem mert ha tényleg sokat állt hajlamos a kiszáradásra.
Hali srácok! Lenne egy pár kérdésem van nálam egy t1 amit most ujitottam fel, bevezetékeltem és a gyujtás alaplapon a kondenzátor tetejére 2 szál vezeték van ráforrasztva az egyik a kalapácshoz megy a másik viszont csak ugy lóg nah az a lógó vezeték mi lenne? Test vagy egy másik kondi volt rá kötve mert egyenlőre nincs szikra a motoron! Mondjuk a gyujtáskapcsolóból még hiányzik az 1A-os biztositék! A motor nagyon sokat állt érdemes lenne kondit cserélni?
Üdv!
Segítségre lenne szükségem! Vettem még a múltkorába egy p21-es karbit!
Na már most elég hiányos a kicsike,se tűszelep,se úszótengely és az úszónak a kis füle is le van törve!
Az lenne a kérdésem hogy hol lehet ezeket be szerezni ha be lehet egyáltalán vagy esetleg milyen típussal lehet helyettesíteni?
Vagy legutolsó soron ha más megoldás nincs akkor eladó a karbi így ahogy van,de ezt nem szeretném mivel szükségem lenne rá!
Előre is köszönöm a segítséget ha kapok!
Üdv!Ezt motort én építettem amolyan unalom űzés képpen..eladó vagy csere pannonia t5 alk-re szinte mindene megvan most szétszedve festésre vár de jelenleg nem sokat fogl vele.Van egy pancsi vázam meg pár apróság szeretnék idén összerekni egy t5-st.Veszprém megyében vagyok Ajka üdv
Üdv,105 qados!szerintem a fogaskerekek a váltóban,vagy a léptető villa nem tart rendesen...vált fogaskerék hézagolás.a kuplun nagyon primitiv sok baja nem lehet érdemes lenne belenézned!üdv laci
a többi szerintem rendben van.
a szivatós üzemből is azt gyanítom, hogy kicsi a főfúvóka
ok, kíváncsian várom az infót és a képeket is
szedd szét, nézz bele.. nincs sok dolog benne..
hamar észre veheted, ha valami elromlott benne
Küldtem e-mailben.
Így kell összekötni a kondenzátort a megszakítót és a gyújtótekercset(remélem ki igazodsz rajta).
A kondenzátort érdemes kicserélni szerintem mert ha tényleg sokat állt hajlamos a kiszáradásra.
Csak email-ben válaszolok! koriadam@citromail.hu
http://www.sportmotor.hu/tagok...
Segítségre lenne szükségem! Vettem még a múltkorába egy p21-es karbit!
Na már most elég hiányos a kicsike,se tűszelep,se úszótengely és az úszónak a kis füle is le van törve!
Az lenne a kérdésem hogy hol lehet ezeket be szerezni ha be lehet egyáltalán vagy esetleg milyen típussal lehet helyettesíteni?
Vagy legutolsó soron ha más megoldás nincs akkor eladó a karbi így ahogy van,de ezt nem szeretném mivel szükségem lenne rá!
Előre is köszönöm a segítséget ha kapok!
etnep hozzászólása szerintem is helyénvaló
próbálj meg 2 ben elindulni.
ha akkor nem csinálja, akkor az egyes fokozat lesz a bűnös.
az egyik blokkom is ezt játssza.
jóállaputú gumi is érdekel