Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sajnos nem. ezért sem került az enyémre se OT rendszám.
nem néztem hova valósi vagy, de a minősítések főleg Bp-en vannak. és viszonylag ritkán. azt hiszem a Veterán újságban benne szoktak lenni a minősítési időpontok
JA hogy egy Veterán vizsga nem örök időre szól?
Akkor ez kimarad azt hiszem, úgysem eladásra készült...

Köszi!
Joceehunt!

személyes tapasztalatom nincs, csak amiket olvastam róla:alkatrészeknek eredetinek, vagy azzal egyezőnek kell lennie.
úgy tudom van lehetőség előzetes véleményezésre a Minősítő Bizottság részéről. ez pontosan mit jelent, hogyan működik nem tudom.

Pontozásos rendszer van, ami hibát látnak levonják. max 100pont.
75 nek kell lennie ,hogy megkapja a minősítést.
Ha műszakiztatható a gép akkor 5 évre szól a minősítés egyéb esetben 10 év. utána újra kell minősítésre vinni.

a T1 kormányszivatós
emcett!
tudomásom szerint nem lehet papírozni.
régebben létezett eljárás erre : közjegyző előtti nyilatkozat+az adásvételi, de sok visszaélés volt és beszüntették ezt a lehetőséget.
Veterán autó-motor újságban olvastam a cikket úgy emlékszem.
Hali all!

Vannak PAnnónia eladó alkatrészeim, illetve egy komplett papírok nélküli is, fellelt állapotban ha valakit érdekelnek.

Veterán vizsga engem is érdekelne.
Lassan végzek egy felújítással, és jó lenne tudni:
- Kötekednek-e a Radelli felniken?
- Kötekednek-e a csavarokon (már csak számmal, betűvel jelzett 6szögfejű csavarokat lehet kapni, és nem políroztam végig mindet...)
- Kötekednek-e ha a zár az oldaldobozban nem szegecselve hanem csavarozva van?

Tudja valaki hogy az 1962-es T1 kormány vagy ülésszívatós?
Sziasztok!

Tud valaki segíteni abban, hogy papír nélküli Pannonia (esetleg csak adásvételivel) lepapírozható-e? A veteránvizsga (OT) hogy működik?

Előre is köszi a segítséget!
A gyárit, ha betennéd, az faja lenne, köszi!
A gyárit, vagy a másmilyet?
nagyon szép
(ha gonosz lennék akkor megjegyezném, hogy pár alkatrész fényesebb, mint eredetileg )

de ezt nem teszem meg, mivel a sajátomon meg pár elem festett lett, aminek fényesnek kéne lennie
Én is csatlakozom
A csúnya őszies idő ellen:
Lecsó, nemtudod véletlenül a p20 vezérlési szögeit?
(nyilván tudod, úgy értem, írd be nekem légyszíves:)

Köszi
Sziasztok!
Valaki tudna egy p20-ast olcsón?
Lepukkant,rendbehozható állapotban kellene.....örülnék ha vlaki tudna egyet,persze nem túl sok pénzért!
Előre is köszi!
Én erre reagáltam

"Persze ehhez rugalmasság kell a részükről, mert lehet, hogy elhajtanak mert már sok éve elkerült tőlük a motor és félnek a papír írástól (és szerintem ez nem is törvényes eljárás, mert az állam elesik/elesett a többszöri átiratás bevételétől)..."
SpeedBike!
azt hiszem félre értettél...vagy én Téged
arra írtam, hogy nem egészen törvényes, ha a sok éve eladott motorról újra írnak egy adás-vételit
Helló! bocsi hogy ide írok, de az lenne a kérdésem hogy létezik-e olyan Honda amelynek a kuplungja jó a Danuviához... mert mondták hogy valaki belerakta a Honda bakelit kuplungtárcsát..
Szia Csaba!

Próba cseresznye... Nem minden ember bunkó...
Ha tényleg rugalmasan, és előzékenyen kezeled velük a helyzetet, akkor simán ráállnak arra, hogy utánnanézzenek a motornak. Ha minden kötél szakad, felajánlhatod a papírmunka költségeinek magadra vállalását is.

De nézz utána a jogi vonzatoknak is, mert én is adok kissb írására, mely szerint nem biztos, hogy törvényes eljárás az, hogy téged elküldenek... Jobb esetben haza.
Szia.

Kérdeztem okmányirodában,de ők is kérik az összes adásvételit,de EGY SINCS.......
Szegény moci nem szerepel adásvételin,de van új rendszám, és forgalmi is...
Gondoltam én is hogy felkeresem a tulaj örököseit Orosházán.
De én is zaklatásnak tartanám ha ennyi év után ilyennel keresnének meg...
De azért köszi a segítséget.
Széles utat.
Üdv!
Szerintem következő a helyzet:

Ha megvan az összes adásvételi a forgalmiban szereplő tulaj és közted akkor átiratni (bár szerintem kicsi erre az esély)

A másik, hogy felkeresed az örökösöket és ki kell deríteni a hagyatéki tárgyalásban szerepel-e a motor. Ha igen, akkor abból kiderül, hogy ki az a családból aki aláírhatja az adásvételi szerződést Neked. Persze ehhez rugalmasság kell a részükről, mert lehet, hogy elhajtanak mert már sok éve elkerült tőlük a motor és félnek a papír írástól (és szerintem ez nem is törvényes eljárás, mert az állam elesik/elesett a többszöri átiratás bevételétől)...

Remélem nem írtam nagy hülyeségeket. A biztonság kedvéért okmányirodában kérdezz utána, mert az a tuti.
Az én Pannóniám csere útján került hozzám.
Az előző gazdinak nem volt nagymotor-jogsija,és nem tudta használni...
Jelenleg még a garázsban áll,papírjait kell rendbe rakni.
Az a tulaj aki a forgalmiban szerepel 98 február 25.-én elhunyt..
Valakinek valami ötlete,mit hogyan kell csinálnom hogy törvényes legyen ?,?,?
Köszönettel :
A 67-es kiadású motort annak idején a papám vette meg, valamivel több mint 1000.- forintért (előző gazdájának csak az ülés áthúzása 700 forintjába került), hogy kapálógépet csináljon belőle. De szerencsére megúszta a motor és hozzám került. A papám is és én is szorgosan gyűjtögettük az alkatrészeket is, így most van jó pár blokkom és egy komplett motorom alkatrésznek.

98 őszén kezdtem csinálni. Szétszedtem a motort, a blokkot nem kellett felújítani(20800 km volt benne), minden le lett krómozva ami gyárilag krómozva volt, polírozva ami polírozva volt(így jó pár év után tudom, hogy pár dolgot elrontottam). Alkatrészt elég sokat lehet kapni, de elég jól megkérik az árát. Az új küllők és a felnik 30000.- forintba kerültek, az agy az maradt ami a motoron volt, a kereket a nagyapám küllőzte át, ő nagyon értett ehhez.

Kipufogókönyök ugyan nem volt a motorhoz, de szerencsére egy újsághirdetésben találtam egyet. A két könyök és a tank ami most rajta van együtt 2000 forint volt és a tankban még benzin is volt! :) Mindent én csináltam a motoron -kivéve a küllőzést-, én szedtem szét, raktam össze, én fényeztem a motort. A fényezésben a legnehezebb a csíkozás volt(ezt apámra bíztam ). Sikerült az eredeti tankmatricát megtartva lefényezni.

Mikor kész lett, elkezdtem intézni a papírjait, kiderült, hogy nem fogom tudni forgalomba helyeztetni, mert nincs meg a forgalmija, sőt a rendőrség sem találja a nyilvántartásban, tehát szerintük ez a motor nem is létezik.

Ekkor vettem meg a második motort, aminek már volt forgalmija(1968 as kiadás). Így hát a második motort is szétszedtem, a számok miatt meg kellett maradni ennek a váznak és blokknak, így hát lefényeztem ezt a vázat is, ki és megpucoltam a blokkot, majd minden mást szép lassan átraktam a másik motorról.

Ezzel a blokkal kb 8.000 km-t mentem amikor az alsó hajtókar csapágy feladta. Teljes felújítás következett: összes csapágy, szimmeringek, kuplung lamellák, primer lánc, furatás+ dugó, gyűrűk.

Sajnos a furatás elég szorosra sikerült (vagy a dugó összetétele rossz) mert 3000 km után is hajlamos volt túlmelegedni és szorulni.

A megoldás a következő lett:
Gyengébb idegzetű hozzáértők forduljanak el!
Kivettem a dugattyút és ahol szorulási nyomok voltak rajta szépen megcsiszoltam vizes 600-as majd 800-as csiszolópapírral.
Azóta nem ragadt meg

Az eltelt 8 év alatt kb 12.000 km-t mentem vele
Szomorúan látom, hogy alig néz be ide valaki. Vagy csak benéznek, de nem írnak semmit

Szerintem lehetne azzal indítani, hogy kihez hogyan került a motorja, meddig tartott rendbe rakni (ha szükség volt rá egyáltalán).
Én nyitom a sort akkor.
Rendben, köszi