Ezzel vitatkoznom kell.Ha P10,akkor se a tank,se a kormány de még az első teleszkóp sem ilyen lenne.Meg persze a henger sem.A P10 volt az első olyan pannonia amin olajos csillapítása volt az első teleszkópnak és nagyobb hűtőbordák a hengeren.A P12-őn visszatértek erre a hengerre.De mindegy is.A váznyak tábla vagy a vázszám megmondja....
Szia.A váznyakon van egy alumínium tábla.Azon rajta kell legyen a típu és az évjárat.Kisfékdobos,szóval 1965 utánni.Ha a krómozott tankot nem nézem T5-nek mondanám,de ha a krómozott tank gyári,akkor feltehetően egy export változat.Az meg sokminden lehet.Mi a motor meg az alvázszám elszű 4-5 karaktere?Abból is meg lehet tudni.
Meg tudna nekem valaki mondani milyet tipusu es evjaratu lehet a kepen lathato motorkerekpar. A tulaj orokolte es nem tud rola mondani semmit. A papirjait nem talalja. A valaszokat elore is nagyon koszonom.
Ha a pancsi arazasat nézem, feletted, akkor a kutad 900miliót ér, valójában, a kutad ha van tulajdoni igazolás 1mill,ha nincs.,feketepiacon működő képes állapotról feltételezve 50-150 ezer
Sziasztok! 50-60-as évekből Mom gyártotta Áfor benzinkút fejet szereztem. Nem árammal működik hanem kézzel kell pumpálni és üzemképes. Szerintetek mennyit érhet?
Borsi Árpád nevezetű "úrral" vigyázzatok, fényezőnek, szerelőnek, lakatosnak, karosszériásnak adja ki magát, a járművel lelép, tönkreteszi, eladja az alkatrészeit, stb, több rendőrségi ügye van, sok embert átvágott már, Pesten is ingázik. természetesen semmi szakmai tudása. Több kárt okoz, mint hasznot. Heves- Pest megye főleg.
Szép a sztori. Pár pontban hasonlít a mi T5 -ünk történetéhez .A cikk végén kicsit kusza lett a dolog. Úgy jön le mintha a tlf -t gyártottak volna 20 évig , illetve abból készült volna a közel 700 e db. A legnagyobb darabszamú a t5 volt , az adta majdnem az összesen gyártott Pannoniak felét.
Amelyik pannonia OT-s vizsgat kapott, ujra müszakiztatható csak sima 2 éves vizsgára?
Ez igy hülyesegnek hangzik, de ugy tudom a az OT muszaki csak a tulaj nevére érvenyes. Tehát ha megveszed, ujra kell vizsgaztatni, megha érvényes is meg egy évre. Aki ebben jártas, megköszönném.
Sajna csak volt P20-asom.Folyamatosan kettő egyszerre.Nem árulom el miért.Szerettem őket.Elég szakember igényes technika volt.
Lehet nem véletlen,hogy most is egy sorkettő dupla bölcsővázas pont olyan nehéz és szintén fekete ló áll az autóm mellett.
Meg tudna nekem valaki mondani milyet tipusu es evjaratu lehet a kepen lathato motorkerekpar. A tulaj orokolte es nem tud rola mondani semmit. A papirjait nem talalja. A valaszokat elore is nagyon koszonom.
Valakinek nincs véletlen P10/20 kipufogóba való furulyája párban elfekvőben valahol?
Egy kis kedvcsináló videó! (remélem maradhat, ha már a témába vág)
http://youtu.be/0xo1dwc2F00
Üdv!
http://mavamsz.hu/elerhetoseg
Ez igy hülyesegnek hangzik, de ugy tudom a az OT muszaki csak a tulaj nevére érvenyes. Tehát ha megveszed, ujra kell vizsgaztatni, megha érvényes is meg egy évre. Aki ebben jártas, megköszönném.
Lehet nem véletlen,hogy most is egy sorkettő dupla bölcsővázas pont olyan nehéz és szintén fekete ló áll az autóm mellett.
MINDENKINEK KÖSZÖNÖM