Létszámfüggő! Tehát, ha a maximális 150 fős létszám összejön, akkor 3 csoport lesz kezdő, haladó és profi bontásban. Így 4*20 percet lehet majd motorozni minden résztvevőnek. Ha csak úgy 100-120 srác jön el, akkor 2 csoport elég lesz. A jelentkezések alapján ez lesz, de csak az utolsó pillanatban válik véglegessé.
ja látom... akkor lehet hogy ők most csak ennyi képet csináltak.... ha minden igaz pont ezen a fórumon fent van a fotó budainak is a link-je, lehet hogy ők is kint voltak.... ott keresgélj....
a www.pannonia-ring.com -on is meg tudod nézni, de ott csak a Pan-photo képeit! És jó pénzért meg is tudod venni! Mellesleg nagyon állat volt a tegnapi nap!!! akkorát motoroztam mint a ház......
Elmondanám, hogy tegnap délelött a p-ringen ugyan esett, de 14-től száraz pályán 30 fokos napsütéses időben lehetett folyamatosan motorozni a pályán!!!
Szuper volt!!
Ha már ennyire belemerültetek a v2 vs, 1000 4h. be azt tudjátok, hogy a phoenix napokon van külön V2-es kupa? Úgyhogy nem kell versengeni az 10004h-esekkel, mert külön értékeljük a leggyorsabb V2-ket is!
Ducati 999 and Kawasaki zx 10! Miközben a 2500 és 4000 között a két eröforrás még küzd egymással a vezetö pozicioért,efölött a Kawasaki négyhengerese végig erösebb a Ducati kéthengeresénél,és 8000-től ellenálhatatlanul elhuz. Mivel a Kawasaki 12300-ig forog,a Ducati viszont már 10400-nál leszabályoz,a négyhengeresnek a nyomaték mellet még komoly csucsteljesitményi előnye van. Pedig az elmélet alapvetően támogatja a kéthengeresek nyomatékelönyét. A szivo és kipufogocsatornák összevont keresztmetszete a szelepek szabad keresztmetszetét beleértve a négyhengereseknél nagyobb,ez a gázcserénél alacsony áramlási sebességet jelent-ez alacsony fordulaton hátrányosan hat a teljesitmény kifejtésre,magas fordulaton a kissebb fojtási veszteségek miatt viszont elönyös. A fojtoszelepek és a kipufogo vezérlésével kompenzálják a tervezök a négyhengeres mankoját. A négyhengeres szélesebb fordulatszám tartománya rövidebb áttételt enged meg,ami növeli a hátso kerékre ható vonoeröt,és ezzel javitja a menetteljesitményeket.A kéthengeres viszont fogyasztásnál van elönyben. Kevesebb mozgo alkatrész,kevesebb surlodási veszteséget jelent. A kéthengeresek alacsony fordulaton soxor rángatnak. Egyenletlen nyomatékleadás-két,két fordulatra elosztott,magas nyomatékcsúcs a négyhengeres négy ,egyenletesen elosztott,kis impulzusával szemben-miatt a kéthengeres itt természetszerüen hátrányban van.
Én úgy gondolom nem a lóerő az ami igazán számított, hanem a rohadt nagy és egyenletes nyomaték amit az ezres V2 Ducatik produkáltak és amivel a sor4 750esek nem igazán tudták felvenni a versenyt. Bár az is tény, h a 750esek kihalásának utolsó éveiben a V2-esek már hihetetlen csúcsteljesítményre voltak képesek! De szerintem ez annak is volt köszönhető, hogy a japán gyárak "feladták" a szélmalomharcot a vörös polip ellen és inkább kivonultak. :) Viszont a mostani négyhengeresek már másabbak, lehet őket full egyenletes teljesítményleadásra hangolni, megvan a nyomaték viszont pluszba kapsz jópár LE-t odafent. A Ducatit azért nem írnám le teljesítménytéren, ha megnézi az ember a tavalyi év végsebességadatait, a 999R igencsak ottvolt a szeren. Az pech(számukra), hogy az idei ezres gixxer ennyire jó lett minden téren. Ahogy olvastam az első beszámolókat, a szériagixxer most inkább a CBR-RR irányába ment teljesítményleadás terén kissé nem pedig a ZX10R-féle legbeszaratósabbizomállat kategóriát tartották szem előtt a tervezők. Az idei évaddal valszeg az lesz a baj, h a japcsikat nagyon szabadjára engedték...ami persze jó(végre 1 pódiumon 3 márka ), de sztem a Ducati következő pár éve elég sanyarú lesz az SBK-ban. A Suzu és a Honda már felzárkózott ill. el is hagyta...a Yamaha és a Kawa pedig most kezd igazán belelendülni. Mondjuk Toseland-en ki vagyok akadva....ennyire nem lehet szar a tavalyi fölényes világbajnoki motor!
Bocs az offolásért!
régebben azért engedték össze 1000v2-öt és 750 sorost mert loerőre közel eggyütt voltak. ma meg azért engedik össze 1000v2 vs. 1000 soros hogy megtörjék a ducati hegemoniát. de lóerőben lényegesenn jobbak a sorosak úgyhogy versenyezz egy 50 lóerővel erösebb gép ellen
Sziasztok! a kéthengeres és a négyhengeres nyomatéka közötti különbség tisztán lázszik a nyomatékgörbéjükön. A kéthengeresnek minimálisan nagyobb a nyomatéka viszont az már egész alacsonyan kezdődik és laposan emelkedik tehát teljes fordulaton nagy a nyomatéka(pl motorfék) mig a négyhengeresek csak egész szűk tartományban adják le a legnagyobb nyomatékot. De ebben a tartományban azon se engedd vissza a gázt kanyarban
Suzukiban is van már,(K5 Gixxer 1000) de ha jól tudom csak visszaváltáskor ha gyorsan ráereszted a kuplungot és megcsúszna a kerék akkor véd. Motorféknél nem hiszem hogy működésbe lépne, ez nem ABS. De lehet tévedek.
Ha jól tudom, akkor az uj kawasakikban éppen ennek kivédésére van az az anti hopping vagy mi a bűbánat a neve( nem enegdi blokkolni a háűtsó kreket) vagy rosszul tudom?:)
Mennék a 15.-i pályanapra. Valóban hármas csoport-bontás lesz? Profi-haladó-kezdő?
LX
nem, nem volt tömegnyomor... sőőőőt! Pont a másik fórumon írtam neked!
LX
Shit. Már bánom, hogy nem mentem. Gondolom nem is volt tömegnyomor a pályán. Majd legközelebb.
a www.pannonia-ring.com -on is meg tudod nézni, de ott csak a Pan-photo képeit! És jó pénzért meg is tudod venni! Mellesleg nagyon állat volt a tegnapi nap!!! akkorát motoroztam mint a ház......
LX
Szuper volt!!
Holnap Yamahanap a Pannónia-Ringen, negyon korrekt árakon lehet motorozni, érdemes eljönni!
www.phoenixracing.hu
Igy tehát müködhet bármikor az anti hopping elméletileg!
Az márt más kérdés hogy miatta belehet e tolni a mocit vagy sem.
Bocs az offolásért!