Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Létszámfüggő! Tehát, ha a maximális 150 fős létszám összejön, akkor 3 csoport lesz kezdő, haladó és profi bontásban. Így 4*20 percet lehet majd motorozni minden résztvevőnek. Ha csak úgy 100-120 srác jön el, akkor 2 csoport elég lesz. A jelentkezések alapján ez lesz, de csak az utolsó pillanatban válik véglegessé.
Phoenix!

Mennék a 15.-i pályanapra. Valóban hármas csoport-bontás lesz? Profi-haladó-kezdő?
ja látom... akkor lehet hogy ők most csak ennyi képet csináltak.... ha minden igaz pont ezen a fórumon fent van a fotó budainak is a link-je, lehet hogy ők is kint voltak.... ott keresgélj....

LX
Néztem a képeket, de csak az első félórában készültek vannak ott! Lesz még több is, vagy van másik hely is???
Ogre,

nem, nem volt tömegnyomor... sőőőőt! Pont a másik fórumon írtam neked!

LX
Hi all.
Shit. Már bánom, hogy nem mentem. Gondolom nem is volt tömegnyomor a pályán. Majd legközelebb.
Szia Gyurkesz,

a www.pannonia-ring.com -on is meg tudod nézni, de ott csak a Pan-photo képeit! És jó pénzért meg is tudod venni! Mellesleg nagyon állat volt a tegnapi nap!!! akkorát motoroztam mint a ház......

LX
phoenix: a tegnapi napon egy csomó emberke fényképezgetett. Nem tudod, hogy meg lehet ezeket valahol nézni? A netre nem tesz fel valaki képeket?
Elmondanám, hogy tegnap délelött a p-ringen ugyan esett, de 14-től száraz pályán 30 fokos napsütéses időben lehetett folyamatosan motorozni a pályán!!!
Szuper volt!!
lassan szakadozik a felhőzet...
De jó, hogy nem mentem a Ringre. Ilyen fasza időt már kifogtam tavaly is.
rossz hír. esik a p.ringen... :o(
Hali!
Holnap Yamahanap a Pannónia-Ringen, negyon korrekt árakon lehet motorozni, érdemes eljönni!
www.phoenixracing.hu
Csao phoenix! Én még nem hallottam erről, de nem tartom rossz dolognak!!! hm! Én szeretnék versengeni 1000 s4-esekkel!
Ha már ennyire belemerültetek a v2 vs, 1000 4h. be azt tudjátok, hogy a phoenix napokon van külön V2-es kupa? Úgyhogy nem kell versengeni az 10004h-esekkel, mert külön értékeljük a leggyorsabb V2-ket is!
bocss!!! 1000-es v-2!!!!
MLIK KATEGORIÁVAL HASONLITANÁTOK ÖSSZE A V-2?? 750?? 1000?? /elfogultság nélkül/
Ducati 999 and Kawasaki zx 10! Miközben a 2500 és 4000 között a két eröforrás még küzd egymással a vezetö pozicioért,efölött a Kawasaki négyhengerese végig erösebb a Ducati kéthengeresénél,és 8000-től ellenálhatatlanul elhuz. Mivel a Kawasaki 12300-ig forog,a Ducati viszont már 10400-nál leszabályoz,a négyhengeresnek a nyomaték mellet még komoly csucsteljesitményi előnye van. Pedig az elmélet alapvetően támogatja a kéthengeresek nyomatékelönyét. A szivo és kipufogocsatornák összevont keresztmetszete a szelepek szabad keresztmetszetét beleértve a négyhengereseknél nagyobb,ez a gázcserénél alacsony áramlási sebességet jelent-ez alacsony fordulaton hátrányosan hat a teljesitmény kifejtésre,magas fordulaton a kissebb fojtási veszteségek miatt viszont elönyös. A fojtoszelepek és a kipufogo vezérlésével kompenzálják a tervezök a négyhengeres mankoját. A négyhengeres szélesebb fordulatszám tartománya rövidebb áttételt enged meg,ami növeli a hátso kerékre ható vonoeröt,és ezzel javitja a menetteljesitményeket.A kéthengeres viszont fogyasztásnál van elönyben. Kevesebb mozgo alkatrész,kevesebb surlodási veszteséget jelent. A kéthengeresek alacsony fordulaton soxor rángatnak. Egyenletlen nyomatékleadás-két,két fordulatra elosztott,magas nyomatékcsúcs a négyhengeres négy ,egyenletesen elosztott,kis impulzusával szemben-miatt a kéthengeres itt természetszerüen hátrányban van.
A müködésbelépéshez nem feltétlenül kell elektronika (ABS)

Igy tehát müködhet bármikor az anti hopping elméletileg!

Az márt más kérdés hogy miatta belehet e tolni a mocit vagy sem.
Én úgy gondolom nem a lóerő az ami igazán számított, hanem a rohadt nagy és egyenletes nyomaték amit az ezres V2 Ducatik produkáltak és amivel a sor4 750esek nem igazán tudták felvenni a versenyt. Bár az is tény, h a 750esek kihalásának utolsó éveiben a V2-esek már hihetetlen csúcsteljesítményre voltak képesek! De szerintem ez annak is volt köszönhető, hogy a japán gyárak "feladták" a szélmalomharcot a vörös polip ellen és inkább kivonultak. :) Viszont a mostani négyhengeresek már másabbak, lehet őket full egyenletes teljesítményleadásra hangolni, megvan a nyomaték viszont pluszba kapsz jópár LE-t odafent. A Ducatit azért nem írnám le teljesítménytéren, ha megnézi az ember a tavalyi év végsebességadatait, a 999R igencsak ottvolt a szeren. Az pech(számukra), hogy az idei ezres gixxer ennyire jó lett minden téren. Ahogy olvastam az első beszámolókat, a szériagixxer most inkább a CBR-RR irányába ment teljesítményleadás terén kissé nem pedig a ZX10R-féle legbeszaratósabbizomállat kategóriát tartották szem előtt a tervezők. Az idei évaddal valszeg az lesz a baj, h a japcsikat nagyon szabadjára engedték...ami persze jó(végre 1 pódiumon 3 márka ), de sztem a Ducati következő pár éve elég sanyarú lesz az SBK-ban. A Suzu és a Honda már felzárkózott ill. el is hagyta...a Yamaha és a Kawa pedig most kezd igazán belelendülni. Mondjuk Toseland-en ki vagyok akadva....ennyire nem lehet szar a tavalyi fölényes világbajnoki motor!
Bocs az offolásért!
régebben azért engedték össze 1000v2-öt és 750 sorost mert loerőre közel eggyütt voltak. ma meg azért engedik össze 1000v2 vs. 1000 soros hogy megtörjék a ducati hegemoniát. de lóerőben lényegesenn jobbak a sorosak úgyhogy versenyezz egy 50 lóerővel erösebb gép ellen
Sziasztok! a kéthengeres és a négyhengeres nyomatéka közötti különbség tisztán lázszik a nyomatékgörbéjükön. A kéthengeresnek minimálisan nagyobb a nyomatéka viszont az már egész alacsonyan kezdődik és laposan emelkedik tehát teljes fordulaton nagy a nyomatéka(pl motorfék) mig a négyhengeresek csak egész szűk tartományban adják le a legnagyobb nyomatékot. De ebben a tartományban azon se engedd vissza a gázt kanyarban
Suzukiban is van már,(K5 Gixxer 1000) de ha jól tudom csak visszaváltáskor ha gyorsan ráereszted a kuplungot és megcsúszna a kerék akkor véd. Motorféknél nem hiszem hogy működésbe lépne, ez nem ABS. De lehet tévedek.
Majd igyexem Peet!!!! Elméletileg amit mondasz atcsi125,az megatalálhato a Millében is.
Ha jól tudom, akkor az uj kawasakikban éppen ennek kivédésére van az az anti hopping vagy mi a bűbánat a neve( nem enegdi blokkolni a háűtsó kreket) vagy rosszul tudom?:)