Sztem nem a nyomaték, hanem a motorfék miatt volt a perec. Ugyanis nem ráhúzta a gázt, hanem elvette. Olvastam én is vhol, hogy v2-vel óvatosan kell kanyarban motorfékezni, ott még fontosabb a stabilizáló gázzal való kanyarodás mint sor4-nél.
Kamikaze: legközelebb óvatosan!
nos szerintem leginkább a nyomaték karakterisztikája már... bár én is úgy tudom (biztos én tévedek) hogy a V2-esek azért egy picit nyomatékosabbak mint a sor 4-esek...
igazán szólva nem tdom. a hatás tuti más, a szám pedig ugyanaz. nem tudom miért.
valaki okos ember?
miért másabb a 2 henger ugyanazon nyomatéka, mint a 4 hengeres ugyanazon nyomatéka?
mindkettő pl.: 105 Nm.
egyik 7000-es fordulaton, a másik 8900-on.
a hatás ugyanaz? ha nem miért?
ha igen akkor értem
érdekes ez a bődületes nyomaték.
jót írsz, ne értsd félre, csak egy soros 4 hengeresen ugyanez a nyomaték van...
100-115 közötti mind szinte
érdemes ezt megnézni. s tényleg ez lesz... :o)
a soros 4esek sem mindig tolerálják a hirtelen gázelvételt, "nemhogy" a V2-esek....
de legalább tanultál belőle, bár jobb lett volna ha ezt nem így teszed...
Hm!Szeretem a kihivásokat! Hát a történet az hogy bedöntöttem ,és hirtelen nagyon visszaengettem a gázt. Aztán végigcsusztam egy partoldalon kb140km/o.Persze a gyári idomokkal!!!!Hidd el ,ujjá születtem!!!
a V2-k igen kemények tudnak lenni! Bár most éppen a bike-ban hatalomváltás van, megjöttek a Gixxerek.
Egyébként mi történt, ha nem vagyok indiszkrét?
Gyári idom volt fent?
Sajnos igen! Öszintén megmondom nincs sok tapasztalatom V2 röl,és nyilván ez is közrejátszott!! Azt mondják ha az ember ráérez a stilusára,elég komoly fegyverré válik pályán is!!! Most még alkatrészekre várok ami elméletileg jövö héten megérkezik,aztán nekiálok ..........
Sztem nem a nyomaték, hanem a motorfék miatt volt a perec. Ugyanis nem ráhúzta a gázt, hanem elvette. Olvastam én is vhol, hogy v2-vel óvatosan kell kanyarban motorfékezni, ott még fontosabb a stabilizáló gázzal való kanyarodás mint sor4-nél.
Kamikaze: legközelebb óvatosan!