Valaki megy motorral a Pannóniaringre csütörtök reggel Pest felől Kom-eszt megyén át?
Ha igen akkor gurulhatnánk együtt, igazán szép lenne a megérkezés, minnél több motor annál jobb!
Ha van valaki jelezze felém a fórumon. Please
Én biztos hogy gurulva közelítek.
beszélek cimborámmal, hogy ide tudja-e adni. ha igen, akkor jó lehet.
tréler 2 motoros? szerintem beszéld le s holnap szólok, hogy mit intéztem.
vagy add meg a címed, számod, s kereslek.
Ha nem lenne ennyire szép és igényes a 636 nem is lenne kérdés a választás.
Na mindegy, igazából egy ütött kopott kisebb pályagépet kéne venni gyakorolni, rámférne. Remélem nem hagytátok abba az esőtáncot, mert bizony itt most esik.
az én magánvéleményem az az hogy túrázásra Z1000. Lehet hogy a 2005-ös 636-os light-osabb mint az elődje, de mégis csak egy sportmotor. A Z1000-es nyomatékosabb, kényelmesebb. Szerintem túrázáshoz egy jó kis nyomatákos moci kell! Nekem egy XX-em volt, azzal is kiválóan lehetett túrázni!
Pont ez a dilemmám legfőbb oka, hogy jó lenne közúton is használni a motort, mint közlekedési eszközt. Saját autóm nincsen ezért rá lennék kényszerülve, hogy egy egy városok közötti ingázásra azt használjam. Nekem is vannak rendkívül rossz tapasztalataim a közuti balesetekről, de szeretek túrázni is és azért én a "langsamabb" sofőrök közé tartozom. Pont ezért jött szóba a Z1000 is. Csütörtökön phoenixen, ha minden igaz lesz ez is az is, lesz egy kis összehasonlítási alap.
na ja, ebben igazad lehet.... mondjuk én inkább csak pályára használom! Elegem van a közútból! Rossz a minősége, sok agyatlan - gyilkos - barom az utakon, és ugye a közút nem versenypálya, én pedig szeretek száguldozni!
De természetesen nem vagyunk egyformák..... És a 2005-ös az tuti hogy gyönyörű!
Már kaphatnátok proviziot a Kawasakitól ennyi buzdításra.
Most néztem, hogy van egy cég aki külföldről hoz be új motorokat. 200e-el olcsóbb lenne. Szerintetek?
A 636 topicban írtam róla többet is.
Én is mondtam neki hogy vegyen 636-ost!
egyébként ez az 55-ös sorbanállásos rendszer valóban jó volt! Igazából csak egyszer kellett 5 percet várnom - amikor először felmentem - utána mindig zöld jelzés és nyitott kapu fogadott! Ja a számom miatt viszont problémáztak, de néztem rá bután és mondtam hogy nem beszélni német, ill. dujúszpikinglis? és fel is engedett. (nekem egy feketével matricázott 44-es van a gépen, és nem ragasztottam fel másikat...)
Kiváncsi lennék, hogy nálunk is műköne-e ez a dolog, hogy a külföldi csapatok mintájára nem csinálunk csoportbontást, hanem úgymond sorbanállásos rendszerben 55-öt engedünk fel. Ha működik, sokkal többet lehet menni, viszont magyarok között szerintem elképzelhetetlen. Pedig most hétvégén is, ahogy LX is mondta, 180-an voltak és nagyon kultúráltan működött ez a rendszer.
Hova érdemes csatlakozni. Háát? Természetesen csak ha már semmiképpen nem tudtok a Phoenix-rendezvényekre jönni... hirtelen egyet tudok ajánlani, minden hónap első hétfőjén Berger Didi barátom rendezésében van nyíltnap. 75 eurót kér, jó a csapat, de pont azért, mert szigor van, tehát nem lehet hülyéskedni a zászlójelzésekkel stb. Vér profi szerelő, akrapovic és öhlins importőr Ausztriában, ha ilyesmi kell nagyon ajánlom, mert rendkívül korrekt! Bécsben van a szervíze én voltam kinnt nála, pikk-pakk az egész. Bátran rá lehet bízni a motort, nem egy "sufnitunig" stílus elhihetitek. www.berger-motorsport.com
ugyanezt beszéltem meg a cimborámmal.
bebuktuk ezeket a szezon eleji napokat, így marad az András segítsége majd, hogy mikor érdemes, melyik osztrák, olasz csapat napjára lemenni, s így motorozunk majd.
drágább, ez nem kérdés, de akor tényleg orrvérzésig lehet menni, gyakorolni, gumit koptatni...
sajnálom a phoneix napokat. marad a nyári turnus...
Ha igen akkor gurulhatnánk együtt, igazán szép lenne a megérkezés, minnél több motor annál jobb!
Ha van valaki jelezze felém a fórumon. Please
Én biztos hogy gurulva közelítek.