Értem,hogy 250 -től nem tolhat akkorát,mert...
De én pedig az alap gyorsulási adatokat szerettem volna kommentálni,s mivel én az általad leírtakat nem tartom helyesnek,ezért az ebből kiinduló végkövetkeztetésed sem biztos,hogy helytálló!
De gondolom,hogy a 250-től tol ugyanakkorát kijelentést a Kis Dudu sem gondolta véresen komolyan,inkább csak úgy fricskának szánhatta!
Na de nem akarok ezen tovább "csámcsogni",ki hogy gondolja,ki mit tapasztalt,és mik a tények.
Na én erre meg azt mondom,hogy ha a gyorsulásról van szó,hogy bármilyen gyorsulási versenyen megverné,megveri a Husat bármelyik ezres sportmotor,gyári adatoktól függetlenül!Akár 100-ig,akár a 402 méteren(ott főleg).Hidd el doki,hogy nem egy kategória!Az 1000-es V2-ket is külön kategóriába teszik a sor4-től,gondolom okkal!És azok pedig bármilyen adat összehasonlításban erősebbek a Husatól!
Javítsatok ki,ha tévedek!
egyetértek és tisztában vagyok vele hogy végsebességre nem tud annyit viszont ez a 250 től tol dolog egy kicsit túlzás.. elvégre egy husa 650 2,5-2,9 alatt 100onvan a tizes sztem 2,9 nél nem jobb.. ergo nem tolhat akkorát 250 nél mivel már indulásnál sem tudja meglőni ...
mindezek ellenére.. tavaszra vmi 1000res vagy nagyobb speed gépet akarok .. szupermotyó csak ilyen gép mellé kéne amikor majd megnyerem a lottót és teleleszek
Na ilyenből sztem elég sok van, szinte minden új-kicsit régebbi 600as vagy nagyobb túra - sport túra - speed ilyesféle lehetne, legyen az kawa, honda, suzi vagy yamaha, sztem egyiken se éreznéd magad túl szarul
Ezen belül meg mindenki magának dönt h mi tetszik-mi kell inkább (erő vagy kényelem vagy más...)
Én úgy vagyok vele, hogy nekem kell egy motor, ami mutat, ami megy, ami meglepetést okoz, amit tisztelek, amivel a csapat tagja vagyok bárhol, és ami nem hagy cserben.
Mondjuk lehettél volna kicsit előrelátóbb,és egy zöld-feketét vettél volna,hogy a következő motorodhoz jó legyen!