nem kötekedni akarok,de.... egy szupermotó szarrá van áttételezve...1-2-ben természetes, h idegbeteg,de 150-től meghal...próbálatam a 990-es super duke-ot (ami elvileg a szupermotók csúcsa) 1-2-ben elég jól megy, de hamar elforog és kifogy a szuszból. Egy zx-10 250-től tol olyat mint az alapból! Sok motorral mentem már a GSX-R 100-től kezdve a ZZ-R 1400-ig, (és elég keményen meg is rángattam mindet) de a ZX-10 az ZX-10! Hidd el, aki rendesen megcibált már egy tizest, az tisztelettel beszél róla(pl. 9363)! Véleményem szerint pilóta függő ez a beszarok vagy nem szarok be a motoron dolog... Egy 400-asbó(60LE)l is olyat kilehet hozni, és olyan motorokat le lehet büntetni, h sokan el se bírják képzelni...
én nem zárkózok el a kawáktól... nekem már minden nagy márka közül volt motorom még a kawa maradt csak ki... nemsokára úgy néz ki lehetőségem nyílik kipróbálni egy nagyvérű kawát még az is lehet jó dolgokat fogok írni róla
am. a csuklóm ugyanúgy működött a 10esen mint a 650 esen... és amit az az egy szargeci henger leművel az nem emberi !
Volt itt valaki nem is olyan régen,aki azt mondta,hogy ennyi "motor" után már végre valami igazi vadállatra vágyik,ami felszedi az aszfaltot,ha odabaszol neki.És elment megnézni egy Kawát!
Aztán kipróbálta majd rájött,hogy még nem érett meg rá!
Nem tudjátok ki volt ez?
am. a csuklóm ugyanúgy működött a 10esen mint a 650 esen... és amit az az egy szargeci henger leművel az nem emberi !
am. meg nem tépte fel az aszfaltot... husa meg kötömö 650-660 már annál inkább szedné.. eddig csak ezekről szálltam le remegve
Aztán kipróbálta majd rájött,hogy még nem érett meg rá!
Nem tudjátok ki volt ez?