Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma jön valaki motorozni a városba?:)
http://m.jofogas.hu/pest/Kawas...

Ajánlom figyelmedbe(ha még megvan)!
Anno engem is érdekelt volna a tiéd, csak lekéstem róla pár hónappal..
Mióta eladtam a szerelmemet,azóta folyamatosan nézem a gépeket csak még nem találtam jó árban jó gépet, két fajta jöhet szóba a ZX-12-es után a ZX-9,vagy a ZZR 1400 ez csak a körülményektől függ
Most fejeztem be az olajcserét,ebéd,aztán nem tudom!
Tegnap sz@rrá áztam,így ma nem olyan nagy a lendületem,mert az idő most sem százas azért.Szóval még nem tudom!
Talán majd tele hassal már okosabb leszek.
Én már megyek ki motorozni míg lehet :D
Jösz ma ki délután?
Ez is igaz!
Nem félek én attól még ha 2-3 literrel többet is eszik amíg megadja azt az élményt.. Motorozásnál amúgy nem elsődleges dolog a fogyasztás, ha be lennék szarva ettől akkor biciklivel járnék
Ugyanannál a tempónál nem fog többet enni,mint a Z,majd meglátod!
Amennyivel nagyobb a köbcenti miatti éhsége,annyival kevesebbet is forog azonos tempónál!
Ahogy megy fel a Z étvágya egy bizonyos pont fölött,úgy a ZZR- é sokkal később kezdi ugyanezt,tehát nem lesz ezzel gond!
De nem is olyan sokára ezt te magad fogod ideírni tapasztalatból,és ebben egészen biztos vagyok!
Anno mikor Horvátországba mentünk, stabil 140es tempóval autópályán, akkor nekem a Z750 evett olyan 5,5 körül. A faternak a Z1000 olyan 6-6,5, Dudunak olyan 6,5 körül volt a 12-es.
Szóval nem vagyok bekakálva a fogyasztásától, kb 1 literrel eszik többet mint a Z750..
Eme tapasztalatát Kutya nevű motorostársunk írta ZZR 1400- asáról!
szia, nálam stabilan 6 litert eszik a vas, igaz, nincs szétforgatva, általában tempós túrázásra használom nyomatékmaximumon (3-7000-es fordulat között, sok csomaggal, néha kétszeméllyel). a 2008 előtti vasak ugyanilyen tempónál kb. fél literrel kérnek többet (eltérő befecskendezés), ha azokat hajtják, hét körülre tud felugrani az érték. a fogyasztás tehát nem nagy költség (ez a ZZR eszik a legkevesebbet nálam mind közül), inkább a járulékos költségek lendítik meg. ötven a súlyadó és a bizti évente, a gumi hatezerre jön ki ezer kilométerenként, és szezononként húsz rugó az olajcsere (silkolene észter-szintetikus olaj), ezek a jelentősebbek. persze ettől még simán ajánlható a vas, soha nem volt jobb motor alattam, már ha a sportosság és a túraalkalmasság is szempont.
A pillanatnyi fogyasztás-jelző nálam 90nél 6,4et írt..
Neked lesz vmi újabb gép mostanában?
Nem - nem!
Egyszer láttam a 12-esnél 8l alatti fogyasztást 100km/h környéki gurulásnál ez tudja majd a10-et papám hidd el de mit számít ez egy isten gép
Ezekről beszéltem,ha visszagondolsz!
Egy kezesbárány!
A fogyasztása is jó,alapból nem eszik sokat a motor,sőt!
Azt a pillanatnyi fogyasztásmérő funkciót meg el lehet tüntetni,majd rájössz hogyan!
Hát nem bántam meg..
Egyszerűen ha akarnék sem tudnék mibe belekötni rajta, mondjuk még csak vagy 120 km-t mentem vele. Mindenben veri a Z750et, pedig a nagyobb test és súly miatt azt hittem kanyarokban nehezebb lesz, de sokkal-sokkal kezelhetőbb, szinte magától ráfekszik a kanyarokra. A teljesítménye félelmetes, de szerintem simán át lehet látni. 200nál még rohadtul stabil és csak akkor kezd el menni! A kisebb úthibákat hibátlanul elnyeli, a fékei brutál ahogy fognak, még az üléshelyzetem sem olyan rossz mint először gondoltam.
Szombaton mikor mentem félszáraz úton egy megcsúszás nem volt, pedig a Z750 néhányszor elkapart volna...jó mondjuk ez gumitól is függ.
Ja, vagy egy valami amit utálok: a pillanatnyi fogyasztás kijelzőt!
De hosszabb túrákon szerintem egy olyan 7 literes átlagot el lehet érni ha nem cibálja neki az ember, de hát én azt nem bírnám ki.
Köszi cimbikém
Szeva Lackó!

Nos,néhány mondatba összefoglalva?!?
Robi Isten Éltessen cimbi