Na gyorsba nagyvonalakban: amire figyeltem az a keréktáv ,az idomok sérülésmentessége,és a gyári fény. Ezek rendben is voltak , a motor sérülésmentes volt "a csávónak jó volt az egyensúlyérzéke " . Amire nem figyeltem : a hátsó rugóstag perselye nagyon lógott , a kormánycsutka tükrös volt , a hátsó és első féktárcsán mély barázdák voltak, az első fék és kuplung kar nagyon lógott , az első lábtartó a vártnál jobban meg volt kopva , a váltókar lógott , és a motorblokk belső kopása amit csak az "első hiba"után láttam de ebbe nem lát bele senki. sz.tem hát dióhéjban ennyi , ha kérdésetek van majd válaszolok. UI: Ha nem romlik el , még mindíg megvan.
Szia Szatyi:Úgy beszéltük meg Győri úrral,hogy a jövő héten megy a motor műszakira,és utána viszem le nála,és meg csinálja,.De köszi az érdeklődést szia .Mindenkinek szép 7-végét.
Sz.tem ha egy jót kifognál nem lenne vele sok gond. Az enyémbe sok volt a km. , meg sokat volt a levegőbe az egyik kereke. Szét volt kopva mindene , de senki sem takarózott be vele soha:minden idom gyári volt rajta. Ezért is vettem meg , de már tudom,hogy nem csak ezt kell nézni.
Nem akartalak a múltkor lebeszélni róla, de én is mikor megvettem,csak a brutál erőre gondoltam,és nem kérdeztem senki véleményét. Az ereje tényleg olyan volt,hogy már akár 6-odikba 2000-es fordulaton mosolyt csalt az ember arcára. és ez nem vicc tényleg szinte állandóan vigyorogtam amikor motoroztam vele,annyira jó élmény volt. Lehet csak nekem nem volt szerencsém a sok hiba miatt.Ha mégis a TL mellett döntessz sok szerencsét kívánok neked.
izző
ha nem itt e-mailben is jó. (adatlap)