Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még ilyennel nem találkoztam.
De ha mégis előfordul, az már egy kialakulandó cellazárlat maitt lehetséges.
Ezért kell megpezsdíteni a folyadékot a cellák között.
Mert hol az R1?
Úgytudom nem jó az ha csontra lemerítesz egy akksit, mert aztán nem fogja megtartani a töltést.
Évente 1-2 alkalommal nyugodtan le lehet meríteni teljesen (kisütni),
azzal nem ártasz neki.
Próbálom rábeszélni hogy vegyen motort, amúgy jól van!
Szélesebb egy pér millivel a futófelülete mint a 180-nak.
Már késő!
De veszi a lapot,próbáltam,megint vakít vele az 55w.
hát ez ilyen
szesze biztos hogy jó ha csontra lemeriti ?
Akkor nem értem. ( a miénken is 5.5 ?) Hogy hogy nem húzza csúnyán össze a 190-est?
A gixeren 5,5 colos csúzli van hátul.
Úgy már OK!
Én ma figyeltem az órán! Megvolt: 10 w-os,az még kb 1 óráig vigyorgott.
Jó! Ha az 55 w-os kialszik, utána kössél rá egy 5 w-ost is, had merüljön le teljesen legalább 1x.
Értem!
Arra is oda kell figyelni, nehogy túltengés legyen, vagy beszáradjon!
nem kell olyan sokáig
nehogy megmenjen
max 1 óra elég
bocs hogy beleszóltam
mala te TÖLTÖTTÉL ma ?
mármint az aksin
600-asra tettek 6 colos felnit? Fura! De ha az van rajta akkor oké.

Szesze 55w izzóval 3 óráig ment az akku. Az jó? Most töltöm,itt van mellettem.
Kanyarkirály, az emelőket megrendeltem.
bocs töltöm és meritem
ok főnök én töltök és merülök
190-es.
nem 190 es pirelli
a könyvben is ez a méret van direkt megnéztem még itt is irtam lehet nem voltál itt
Ezért kell tölteni-meríteni /egy fogyasztó segítségével/, majd újra tölteni!
Michelin p? pilot power? Jó guma.

Ja már akartam írni-kérdezni most hanyas gumid van hátul,nem 180-as?