Nincs kocka érzés. Igazából nem tudom leírni pontosan a különbséget, de érezhető, h gyári mérettel vagy egyébbel mész. A magasabb oldalfalú tempós kanyarban jobban tud "deformálódni", ezáltal nagyobb felületen tapad.
ok hiszek nektek .
még csak az idén keztem el nagyobb kategóriás géppel motorozni
de a gyárit is én cseréltem le róla 12223 km nál ( az asztá drótkosár volt a javából ) csak sajna ujra nem volt kess .
ezért lett rá használt de ez csak kb 5000 km -t birt
A /55 azt jelenti, hogy a futófelület 180v190-nek az 55%-a lesz a gumi oldalfal magassága.
Minnel szélesebb a gumi annál magasabb ha a / érték állandó.
gyertya mindenképp 10 es kell
a 9 es tartos magas fordulatn'l tulmelegedhet
De tudunk 10-es hőértékűt is!
még csak az idén keztem el nagyobb kategóriás géppel motorozni
de a gyárit is én cseréltem le róla 12223 km nál ( az asztá drótkosár volt a javából ) csak sajna ujra nem volt kess .
ezért lett rá használt de ez csak kb 5000 km -t birt
Minnel szélesebb a gumi annál magasabb ha a / érték állandó.
Mind1, a lényeg, h általában a gyári mérettel a legjobb.
itt a könyve a kezembe
hátsó ker. 190/50 ZR 17 ( 73 W ) PIRELLI MTR22S corsa
és ha / 55 lessz ?
Szeretnék kérni tőled valamit!
Kérlek írjál a motorostura@citromail.hu-ra!
Aztán ott leírom miről van szó!
Manó
Olyan lesz mintha túlbillene?!