Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vagy esetleg mi a gyári előirt.
helló! 150-es etz ről van szó. az lenne a probléma hogy picit csúszik a kuplungja, és hogy sürübb vagy hígabb olajtól fog kevésbé csúszni?
előre is köszi.
üdv.
jók a puncik
hol van mindenki?
Bendi!
LÁNGOS RACSING TÍM
Szereztél napernyős lányokat magadnak?
helló megcsináltam a kuplungot az volt a baj hogy ts agy van fent és az kicsit rövidebb és hiába húztam meg a csavart a főtengely végén nem húzta fel az agyat a helyére mert nem ért ki a csapágyig az agy vége és szétvágtam egy szar csapágyat és annak a közepét közé raktam most faszán megtudtam húzni a csavart. most nem pörög le a helyéről jól meg is gyepáltam a gépet és semmi baja. Pöpecül be is lehet rúgni jó könnyen jár a kuplung is. Most csak a gyújtás halt be kicsit de könnyen orvosolható a dolog holnap le is esztergáltatom hozzá a közdarabot és már hajthatom újra a gépet. Am köszi a segítséget
am tesókám most h igy a berugókarrol beszélgetés folyik észre vetted má h az én motromon is néha berugás helyett csak leesik a berugokar?
de Kókán nincsenek iylenek h versenyautó kiállitás
A szolnoki versenyautó kiállításon volt egy ilyen masina , mentem vele.
Bendi azé mondod te hogy a fürdőt csempézed mert iylet akarsz otthonra csinálnixDDés ha nem nyersz a versenyben akkor a szakmai értekezletes képek bevágásai villannak fel BaziJoe és Vargatomi prezentálásábanxD
öregdiónak igaza van az jó megoldás
Egy kis téli miting bazijoenak és a szolnoki nagyarcuknak
Nem tartom jó megoldásnak a danuvián is igy van megodva es szar
hát igen ez a legszomorúbb hogy mikor berúgom jó megyek is vele de jó messzire és biztos amikor leállítom utána vagy nem tudom berúgni vagy berúgom és 200 méter után feladja és tolás van hazáig és rohadt fárasztó már nem is idegeskedem rajta. Tényleg már fel sem dühít csak fárasztó a tologatás. A másik mz blokk pont "fordítva" volt annak a kuplungja fasza volt soha meg nem csúszott semmi baja nem volt de az istenért se volt jó a gyújtása mindig az erdő-mező közepén halt be a töltés és lemerült az aksi és tolás volt hazáig. holnap megnézegetem az agyakat melyik a legjobb.
akkor az az utolsó fázis ha ugy ahogy leirtam nem tudod összehozni akkor minimum egy agy csere ha a főtengelyen rossz a kup akkor csere vagy marad az erdőből hazatologatás.
nincs benne alátét.
már irtuk itt többször nézd meg mennyi hely van a kuplungagy mögött.ha kitámaszt a tügörgő alátétje huzhatod amennyire akarod akkor is lejön.nem kell semmi hókuszpókusz egy kup az önzáró kézzel felrakom és alig birom levenni ha jó.szedd szét teljesen a kupplungodat hogy csak az a fedél legyen a kezedben amiben a kup van.felteszed a fogaskereket tügörgővel alátétekkel melléteszed a kuplungagyat ha nincs elég hely a belső oldalából kell levenni egy kicsit.nem egy nagy dolog de ha nem jók a felületek csak kókányolás az egész ragasztó meg sav meg minden!egyszer kell rendesen megcsinálni!kivülre meg tegyél vastagabb alátétet hogyszoritson.
köszi mindenkinek a tanácsot
az hogy jó húzzam meg az nem megoldás eddig is jól meg volt húzva és semmi lelazul a csavar nem de a kuplung mégis leesik nem tudom miért.
Az ékes dologra gondoltam én is de azzal az a baj ha kicsit is meglazul akkor elnyírja az éket.
a ragasztós dolog is jó.
a hegesztés egyből kilőve azt nem szeretném mert az nekem is elég eke megoldás. Jó lehet hogy nem egy nagy szám a motorom meg ekének tűnik ha valaki ránéz de eléggé odafigyeltem mindenre csináltam szillentes blokktartót meg meg sok más dologra is odafigyeltem. De a hegesztéses megoldás nekem nagyon ekecs.
Régen volt egy 150 ts blokkos simsonom és abban is volt kuplung baj ,hogy a kuplungtengelyére felcsúszó bordás kuplung középrészből eltűntek a bordás az megcsináltam ékesen de abban az úgy jó volt mert azt utánna odahúzatta egy csavar. Ma ahogy elgondolkodram a dolgon arra gondoltam hogy megcsinálnám ékesre de akkor kellene egy csödarab ami odafeszíti a kuplungot a kúpra ha meghúzon a csavart mert ha én simán meghúzon a csavartaz nem feszíti oda a kuplungot a tengelyvégére szerintem vagy nem tudom hogy miért tud az onnan leesni. De akkor mi lehet a bajj ha én meghúzom a csavart és mégis lelazul a kuplung de mikor ugye szedem szét a motort hogy visszaüssem akkor a csavart megérem lehajtani mert az ugye meghúztam de a kuplung még is lelazul. Én ezt nem értem.
amúgy egészségünkre az ebéd!

Tomi ha már úgy sem csinálsz semmit és addig is csinálj vmit,gyere át a küllő anyákért,most meg várom bendit hozza a pálinkámat,remélem
http://hu.wikibooks.org/wiki/M...

hali!
itt mindent megtalálsz ,bendiét csapágy ragasztós módszerrel raktam össze,de minden a kúpon múlik ,én is láttam már kókány hegesztett "tuning kuplungot" azt úgy én is jól kihagynám
hello!egyszer láttam olyan megoldást,hogy a kuplungba és a tengelyen egy-egy ékpálya lett csinálva.hasonlóképpen mint a gyújtásnál.szerintem ez elég olcsó megoldás.valami kemény anyagból csinálsz bele éket és az bírja szerintem.szerintem ez a megoldás jobb mint a felhegesztés(sufni tuning)
Ütős megoldás mint múltkor is mondtam egy 1-1,5 méter hosszú csövet rádugni a villáskulcs vagy dugókulcs végére és azzal jól meghúzni.
jaja megint leesett a kuplung a főtengelyről. Pedíg most jó sokáig jó volt. Még 2 en is mentünk vele. Utánna még sokáig egyedül ma mondom elmegyek megnézem a favágó haverokat hát nem a csutaföld kellős közepén esik le a kuplung a sártenger közepén. Kéne már valami ütös megoldás.
Sziasztok!
Milyen jelentősége van annak,hogy az Etz féktárcsáján számok találhatók?
Mit jelentenek ezek a számok?
Köszi.