Akkor közel gyári diffúzor. A lényeg, hogy nagyot korlátoz a cső és abból is leginkább a könyök. Állításuk szerint kb. 30Le környékét tudják elérni, szimuláció is hasonlót hoz. Rendes csővel (meg jó hengerrel, mondjuk segédkipussal) a 40Le környéke még viszonylag könnyen elérhető lenne, némi agyalással akár több is (elég sok hely van a hengerben, felömlő csatornák viszonylag jól ki vannak alakítva, amit még lehet finomítani).
Az etalon meghatározásánál szvsz segítséget adhatnak a gyári szerelési könvben megadott vezérlési értékek (nyilván ettől lehet eltérés, nyílásszélességekben nem hiszem, ezen kívül belógó élek, ragyák mértéke/száma, henger és blokk illeszkedése kérdéses).
BUÉK MZ-sek !
Mihu , én ezt véletlen sem nevezném gyári diffúzornak !
Igaz meg van adva annak a mérete is , de oda van írva , hogy (550/530) vagy minusz 100mm + - 10mm , szóval nem kötelező . Értelemszerűen nem a hosszabbik verziót választja egyikük sem , na meg akkor minek bandázsolnának .....
Azonos átmérőknél pedig nyílván változni fog a kúpszög 100-110 mm-el rövidebb diff.nál .
Az is tény , hogy nem ez a legideálisabb kipu , de láthatóan elég jól elboldogúlnak ezzel is .
Hazai kupás szabályokhoz annyit fűznék , mint saját elmélet (semmi kritika) , hogy szerintem sosem lesz igazi esély egyenlőség , hiába is szolgálnák ezt a célt a szabályok !
Azt olvasva , hogy a széria 250-es ETZ hengerek közt is vannak különbségek , meg elgondolkodtató , hogy akkor az óvásnál használt "etalon" henger melyikkel fog egyezni , a gyengébbikkel , vagy az erősebbikkel ?
Röviden, tömören: MZ váz (csupaszítható, de nem erősíthető), lengővilla, első villa (alakítható). Bármilyen első fék. Kuplung marad főtengőn. Gyári karbi, felfúrható max. 35-ig. Henger alakítható, lehet membrános is (szvsz nem nagy előny a többi szabály ismeretében). Gyári kinézetű tank. ACU szabályoknak meg kell felelni (gondolom olajat nem ereszthet, blabla).
A lényeg az egészben a kipu. Gyári könyök, minimum 440mm hosszal + gyári diffúzor. Ez óriási mértékben behatárolja a lehetőségeket. Átmérő max. 91mm kívül.
Max. 100-as (kísérleti oktánszámú, nálunk kúton ez van) benya.
Az etalon meghatározásánál szvsz segítséget adhatnak a gyári szerelési könvben megadott vezérlési értékek (nyilván ettől lehet eltérés, nyílásszélességekben nem hiszem, ezen kívül belógó élek, ragyák mértéke/száma, henger és blokk illeszkedése kérdéses).
Mihu , én ezt véletlen sem nevezném gyári diffúzornak !
Igaz meg van adva annak a mérete is , de oda van írva , hogy (550/530) vagy minusz 100mm + - 10mm , szóval nem kötelező . Értelemszerűen nem a hosszabbik verziót választja egyikük sem , na meg akkor minek bandázsolnának .....
Azonos átmérőknél pedig nyílván változni fog a kúpszög 100-110 mm-el rövidebb diff.nál .
Az is tény , hogy nem ez a legideálisabb kipu , de láthatóan elég jól elboldogúlnak ezzel is .
Hazai kupás szabályokhoz annyit fűznék , mint saját elmélet (semmi kritika) , hogy szerintem sosem lesz igazi esély egyenlőség , hiába is szolgálnák ezt a célt a szabályok !
Azt olvasva , hogy a széria 250-es ETZ hengerek közt is vannak különbségek , meg elgondolkodtató , hogy akkor az óvásnál használt "etalon" henger melyikkel fog egyezni , a gyengébbikkel , vagy az erősebbikkel ?
A lényeg az egészben a kipu. Gyári könyök, minimum 440mm hosszal + gyári diffúzor. Ez óriási mértékben behatárolja a lehetőségeket. Átmérő max. 91mm kívül.
Max. 100-as (kísérleti oktánszámú, nálunk kúton ez van) benya.
két vizsga között lefordíthatnád a műszaki kiírásukat
jobb ha vigyázol a zs re mert levágják a fullánkod