Köszi Neked is kolléga ! Nyomod még a motoros programokat ? Valami ilyesmire emlékszem Veled kapcsolatban az év elejéről, amikor itthon lábadoztam, miután felszecskáztak a dokik
amire érdemes gondolni futómű(olaj ,szimering kerékcsapágyak,kerék kiegyensújozása először küllőzés kijavítása, kormánycsapágy,) fékek lehetőleg elől tárcsás legyen vagy ha dobfékes kétkulcsosra érdemes megcsinálni, kipufogót és lábtartót a lehető legfentebb rakni valami erősített kormány lengővilla bezsírozása, blokkot teljesen rendberakni esetle babetta gyujtást rá de van aki teljesen utcai motorral nyomja de mindenek előtt érdemes egy pályázásra vagy versenyre ellátogatni és megszemlélni a gépeket esetleg kérdezősködni mi is így keztük sok sikert az építéshez.
Jó estét az uraknak.
Látom pont jó társaság van itt,éppen a racsingosokat keresném néhány szó erejéig...
Első kérdés 5ezer forintért(ti fizettek ) hogy mit kell átalakítani ahhoz hogy egy mz pályán használható legyen?És most nem a versenykiírásra gondolok,nem konkrétan a kupára lesz.Futómű kérdése,lábtartó és kipuff feljebb helyezése,gumik stb,aminek nagy hasznát veszem,első körön a tuning rész nem fontos.
2.:megfelel-e egy olcsó papírok nélküli példány(30-40e ft) ilyen célokra,ha úgy is tervben van a részleges majd egy idő után nagyobb részének átépítése?
hogy könnyebb legyen a válasz ilyesmire gondolok.
Minden segítséget előre is köszönök,és üzenem mindenkinek hogy erősen rajta vagyok a projecten,még találkozni fogunk
Bár mikor elkelt szeretett etz-m is megfenyegettem mindenkit hogy még visszatérek,hát remélhetőleg eljött az ideje
Köszi .
Nézegettem, nézegettem, de tovább nemigen fogok jutni. Még az egyik kedvenc zenekarom (Porcupine Tree) koncertjét is ki kell hagyjam egy héttel előtte, pedig amerikániából nem mindennap ruccannak át kicsiny hazánkba. Ilyen az építőipar - körbetartozás mindenhol, oszt' a végén mindig nekem nem jut a koncból . De gondolom, Nektek is ismerős a szitu . Bakker....
Jaj de fíínom is az aszútörköly búzasörrel, csuhajja
A látnoki képességek? ? ?
aszhatjuk, ha csak hétvégén (vasárnap) jó a csapat nagyrészének
Látom pont jó társaság van itt,éppen a racsingosokat keresném néhány szó erejéig...
Első kérdés 5ezer forintért(ti fizettek ) hogy mit kell átalakítani ahhoz hogy egy mz pályán használható legyen?És most nem a versenykiírásra gondolok,nem konkrétan a kupára lesz.Futómű kérdése,lábtartó és kipuff feljebb helyezése,gumik stb,aminek nagy hasznát veszem,első körön a tuning rész nem fontos.
2.:megfelel-e egy olcsó papírok nélküli példány(30-40e ft) ilyen célokra,ha úgy is tervben van a részleges majd egy idő után nagyobb részének átépítése?
hogy könnyebb legyen a válasz ilyesmire gondolok.
Minden segítséget előre is köszönök,és üzenem mindenkinek hogy erősen rajta vagyok a projecten,még találkozni fogunk
Bár mikor elkelt szeretett etz-m is megfenyegettem mindenkit hogy még visszatérek,hát remélhetőleg eljött az ideje
mert az időt máshova is eltudjuk tölteni
Nézegettem, nézegettem, de tovább nemigen fogok jutni. Még az egyik kedvenc zenekarom (Porcupine Tree) koncertjét is ki kell hagyjam egy héttel előtte, pedig amerikániából nem mindennap ruccannak át kicsiny hazánkba. Ilyen az építőipar - körbetartozás mindenhol, oszt' a végén mindig nekem nem jut a koncból . De gondolom, Nektek is ismerős a szitu . Bakker....