Veszélyeztetés?
Gondolom Te is azért jársz ringre, hogy BIZTONSÁGOS körülmények között megtanuld magad és a motorod határait. A csúszó motorod majdnem kiütötte a Hondát (nekiment, az a videóról ki is derül).
Olvasd vissza az írásod 6. pontját. Ez totál így volt. Láttam rajtad, emiatt is maradtam inkább le, mert láttam a végét...
Ha tényleg így közlekedsz a ringen, ahogyan a 6. pontban írtad, akkor ezt csak akkor tedd, ha egyedül vagy a pályán.
Részemről az ügy lezárva, örüljönk, hogy ennyivel megúsztad.
Digiztem az esetet, hova küldjem a másfél megás videót?
pontosan tudom, h mi volt a gond. ahogy leírtad, előzni akartam, a srác a 900rr-rel zárta az ívet, én meg nem fértem be, túlfékeztem magamat, kerék ki, ennyi. versenyezni a kezdők között??? veszélyeztetni?????????? na neee!!
1 - pályán vagyunk, ami arra való, h menjünk. 2 - mindenki egyszerre van fent. 3 - nagyon messze vagyok a nem kezdőtől, mint az az említett esetből is látszik. 4 - ha gyorsabb vagyok valakinél, akkor azt igenis megelőzöm. hogy rossz helyet és ívet választottam, az más kérdés. tanultam belőle. engem is rendszeresen megelőznek a nálam gyorsabbak ott és ahogy tudnak. nem sértődök meg rajta, és nem tartom úgy, h veszélyeztetnének, bár bevallom, néha majd összefosom magam, amikor eldübörög egy-egy rutinróka. 5 - NEKEM kell lemondanom az ideális ívről, ez tény. AZÉRT, mert én előzök, nem azért, mert "amatőr" halad előttem. azt hittem, beférek, de nem. akkor a roingen csak amatőrök voltak 1ébként, ha jól emléxem. 6 - igen, vérszemet kaptam, és menni akartam még egy nagyon gyorsat a végén, előzve akit lehet. a kanyar utáni kigyorsításnál simán előzhettem volna biztonságosan, de nekem akkor kellett és ott. a lelkesedésem és a menni akarásom jóval nagyobb volt, mint a rutinom, h kezeljem ezt a helyzetet. eldobtam a vasat. hogy megérte-e? egyik oldalról nem, mert rá kell költenem egy valag pénzt a motorra, amit akármi másra, vagy benzinre is költhetnék. másik oldalról a pályán csinálni ilyet és tanulni az esetből sokkal de sokkal jobb, mintha közúton megyek bele egy ilyen helyzetbe. ott ugyan nem vagyok egy eész nélkül száguldozó típus, ezt a többiek is tanúsíthatják. 7 - a veszélyeztetni dolgon még mindig nem tudok naporendre térni. vigyázok a motorosokra, és egyáltalán minden közlekedőre. magamat csuktam össze, nem mást. és ha legközelebb kimegyünk a ringre, akkor ismét előzni fogok, ha tudok, csa jóval körültekintőbben és okosabban. 8 - igen, szeretném látni a felvételt, és nagyon megköszönném, ha eljuttatnád nekem. mivel nem vagyok túl büszke rá, szeretném, hogy privát módon tedd ezt. természetesen a társasággal megosztom. 9 - peace
én az ismert okokból nem gurulok, illetve megyek, csak négy keréken tapolcára. megvagyok, köszönöm a kérdésedet, csak kicsit fáj még ez-az a szervezetemben
Ezekszerint hetvegen csak en gurulok?:) Komarom tuti de szerintem szlovakia fele jovunk haza :)
Lum hogyvagy?:(
Szeptember 9ei demonstracio? Amikor 10meterenkent allitana a koruton a motorokat a villamossinre, mindezt ejfel es 3 kozott?
én ma mocival lemegyek oroszlányba holnap meg vissza ez lesz a hétvégi motorozás
szombat éjszaka kocsival kell mennem siófokra akkor már egy kis fürdőzésre ott is maradunk
JÚLIUS 16.-án délután 18-órától, Örkényben az Euroringen nyílt fórumot tartunk (14 órától már kint megtalálsz minket) a szeptember 9.-ei motoros demonstráció lebonyolításának megvitatására.
Feri!
Én beszéltem Lummal és Ő pontosan így látja az esetet...............benézte és ENNYI. pont
Nem fogta senkire és semmire!!!!!!!!!!!! .....lényeg hogy nem lett senkinek baja.
Azt hogy megérte-e.........inkább itt a pályán dobja el a vasat mint az utcán ahol összetöri magát egy oszlopon vagy bármin. Aki pályázik az tudja hogy ez is benne van. Az utcán közlekedik az ember......a Pályán meg próbálja magát és a motorját, hogy hol lehet a határ.
Viszont a videónak örülne az biztos
De inkább E-mail-n küld neki és ha akarja akkor megosztja velünk
Lumnak volt egy szerencsés kicsúszása előtte, és szerintem ezt akarta "kimotorozni" magából.
Motoroztam már vele, de még nem tapasztaltam, hogy veszélyeztetett volna valakit.
Az egészet én az első csúszásnak tudom be.
A videó egyébként tényleg nem lenne tanulság nélküli, de erről mondjanak az érintettek véleményt.
Ha Te voltál az aki tegnap egy naked yamahával estél 2x (egyet jobra, egyet balra), akkor videóra vettem a 2. buktád. A gond az volt, hogy neki kezdtél versenyezni a kezdők között, veszélyeztetve így a többieket is! Ha pályán amatőrök között előzöl NEKED kell lemondanod az ideális írvől! A hiba az volt, hogy be akartál szúrni az előtted haladó honda elé, túl közel kerültél hozzá és elfordított kormánypozíció mellett húztál a kéziféken egy satuféket, minek hatására a motor eleje kicsúszott (gondolom felütve közben az elsőtelód).
Gondolom Te is azért jársz ringre, hogy BIZTONSÁGOS körülmények között megtanuld magad és a motorod határait. A csúszó motorod majdnem kiütötte a Hondát (nekiment, az a videóról ki is derül).
Olvasd vissza az írásod 6. pontját. Ez totál így volt. Láttam rajtad, emiatt is maradtam inkább le, mert láttam a végét...
Ha tényleg így közlekedsz a ringen, ahogyan a 6. pontban írtad, akkor ezt csak akkor tedd, ha egyedül vagy a pályán.
Részemről az ügy lezárva, örüljönk, hogy ennyivel megúsztad.
Digiztem az esetet, hova küldjem a másfél megás videót?