Teejay, most néztem a naptáramat, lesz megint egy 4 napos hétvége.
04.21-én (szombat) melózni kell, aztán április 28-29-30 és május 1. szünnap.
Kellene csinálni egy 2 napos gurigát, de itthon, mert a határon nehezen tudnék átmenni a színem miatt
Én meg nem győzöm hangsúlyozni, hogy ezt a saját gépemmel képtelen lettem volna követni
Bár ha én vezetek akkor nincsen izomlázam.... De a tanknyuszi szereptől elszoktam
Nekem összejött a cirka ~600 (596, ha jól emléxek), picimnek 72 km-rel kevesebb.
Ő a végén már érezte a hátsóját, nekem nem volt gáz - attól eltekintve, hogy estefele már a sisakba ordibálta, amikor egy-két faszkalap miatt a féket kellett használni... Szóval én csak inkább türelmetlen voltam, meg úgy generál kimerült a végére.
Egyébként nem volt akkora durvulás, elég benzintakarékosan sikerült menni a legdurvább 5.7L volt 220km-es szakaszon, 2 személlyel ez sétatempó. Viszont nagyon élveztem a tegnapi napot, barátságos kis kirándulás volt.
A motor kitűnő, ez tény, viszont az én "lób...ó" ( ) méreteimmel pont a vállamra kapom a szelet. Igazából nekem már 140-nél érdemes hasaslnom, mert dulva... Ja és ketten ültünk rajta, szóval nem nagyon lehetett okoskodni, hogyan helyezkedjünk: egyenes derék, "oszt hali". 180-nál ez nem ideális...
Nem volt vészes kb. 50 motoros lehetett fent egyszerre, de legtöbben ettek, ittak. kb. 10-20 motoros járkált fel le. Mi mikor felértünk mentünk 2-3 fel-le-t, aztán ettünk és jöttünk haza, mert éjszakás voltam és be kellet érni időre. Vittem egyik ollégámat utasként, gyakoroltam a Zakopane-i túrára
én egy olasz-autójavító-intézetben vagyok felügyelő,smasszer!