Technikailag botrányos
Suzuki...nekem megint nem teccc (külsőleg) Erről a tipusról pl. semmit sem tudok. Amikor motort keresgéltem ilyenre véletlenül sem gondoltam.
Idom problémára megoldás: teljesen átalakíttatod a fejidomot.
Pl. egy 600as akármilyen vas idomjait ráméretezed, bár ehhez a lámpákat is alakítgatni kell
Komolyan, azért néztem inkább a 400-asokat, mert nem sokkal nehezebbek, de akár 1.5x erősebbek is lehetnek. Főleg ha, átalakítjuk és teljesen "race" változat lesz belőle...
Végülis jobban néz ki, mint a 400as tesója. A fejidom az szép rajta, de a többi. Pl a tank - nekem -túl szögletes.
A kérés az, hogy mennyit bírna, no meg mennyire öreg.
És az "VR" (vagy RV? ) minek volt a rövidítése ennel a gépnél Próbáltam keresni az RF400-ról anyagot a neten, de tömérdek orosz oldal jött fel.
Valve Controll. Vagy Variable Controll. Változó vezérlés.
Jó estét.
Azt hittem az csak a CB1-ben meg a VFR-ben volt.
Szerintem az RF400 az egyik legszebb motor a 90-es évekből.
Suzuki...nekem megint nem teccc (külsőleg) Erről a tipusról pl. semmit sem tudok. Amikor motort keresgéltem ilyenre véletlenül sem gondoltam.
Ezen gondolkodok, hogy jövőre megcsináltatom Picurka fejidomját ilyenre. Pár évig még biztosan hű társam lesz
Pl. egy 600as akármilyen vas idomjait ráméretezed, bár ehhez a lámpákat is alakítgatni kell
Vegyed meg a cbr400ast, Kozmaxszal felturbóztatod, csináltatsz egy plasztikai műtétet magadon, és szabad a pálya De ha kinőnéd a gépet, gondolj rám!!!
Komolyan, azért néztem inkább a 400-asokat, mert nem sokkal nehezebbek, de akár 1.5x erősebbek is lehetnek. Főleg ha, átalakítjuk és teljesen "race" változat lesz belőle...
A kérés az, hogy mennyit bírna, no meg mennyire öreg.