Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szombaton még mást mondtál
Jövőre még nem. 2008 vagy 2009.

Nem kevés, csak nyomatékszegény. Min. 7000-ig kell pörgetni, hogy azt érezzem megy előre.
vegyél egy XX-t......úgy mint ÉN!!!!!!!!!!!!!!

Az még a régi.
A Thundercatet is árulják a ZUSÁ-ba.
vegyél használtat.azért idegeskecchogy mi lesz 2 év múlva ???
Már cseréled is az FZ6-ot Kevés mííí
az utolso mondatod hangzik a legjobban
Lesz vagy 4 milla............
Jaja.
Csak még túlságosan proto állapotban van.
Tetszik a CBR600F: jövőre nem gyártják.
Tetszik a GSX1400E: jövőre nem gyártják.

Tetszik a VFR800, de a változószelepvezérlésről eddig ledumáltak.

Elmehet mindegyik a picsába, veszek egy FZ1-et.
amerikában jövöre már kaphato
Épp leépülünk. Lassan már semmit, nem hogy motort
Miatyánk blabla, add meg nekünk 2008-as VMaxunkat...
mi van tí ? miért vagy ideges ? a sony nem fog gyártani motort ?
mi a gond????????????
Köszi
Annyi az "újdonság" hogy ez megint dupla csövű


Hogy menne az összes motorgyártó a picsába...
én ha lehet ragaszkodnék továbbra is a V motorhoz. ha ez eltűnne akkor (és persze a csopperek kizárva ) lehetne még olasz motor ( kizárva ) az SV ami nem jön be egyáltalán és a honda de akkor V4..
sajnos
nem imázsból..nagyon szeretem a yamahát semmi bajom nincsen vele.de modelpalettailag nem találom túl érdekesnek.állati nagy lukak vannak benne..
szép, de igazábol igy sok különbséget nem látni rajta
Kezd omladozni a Yam imázs.
Te is meg Tom is