Augusztus 17-20 ig lent leszünk Horvátországban 2 fő / 2 motorral. Nem tervezünk előre foglalni szállást, a terv az, hogy megyünk megyünk aztán majd lesz valami . Krk, Crikvenica, Novi Vinodolski, Selce, környékén valami kempingbe egy 2 személyes sátorban megpihenjünk. Viszont Bookingon ahogy elnéztem nagyon durván csövön van minden szállásadó, és tartok tőle, hogy előre bejelentkezés nélkül még egy kis parcellát sem tudunk bérelni. Van valakinek tapasztalata, aki ment már ebben az időszakban horvátba, és kempingben szállt meg? Ki mit javasol? Vadkempinget tiltják a horvátok, és annyira nem is szeretnék átmenni nomád életstílusba ebben a csodaszép 30 fokokban. Örülnék, ha tudnátok mondani valami biztatót a Hajrán kívül
Másnap reggel egy kiváló alpesi reggeli után (valami elképzelhetetlen dimenzióban mozog arrafelé a friss pékárú fogalma) felmálháztuk a gépeket és a házinéni jóindulatú bár számunkra érthetetlen (Nem beszélünk sajnos Németül) csivitelésére, Zoli barátunk csak egy sóhajszerű „Yess”-el felelt. Szobor szerű nyugalommal az arcán tette mindezt, így arra gondoltunk értette amit a hölgy mond, de amikor rákérdeztünk hogy mi is volt amit a néni karatyolt, Zoli nem hagyott minket kétségek között: „Valamit a kajáról mondott” . Nevettünk és útnak indultunk. Csúcstámadás volt terv a mai napon, így a Glockner fizetőkapujához siettünk. Napijegy váltása után akik nagy vasakkal voltak, egyből húztak egy kövéret és élvezték hogy száraz az aszfalt. Mi magunk szinte minden kanyarban azon morfondíroztunk a sisak alatt, hogy szinte minden kanyarban meg lehetne állni lőni pár szenzációs képet. Végül az egyik kisebb vízesés mellett kattintottunk először. Mint említettem már többször voltam itt, de a táj mindig megdöbbentő szépségű. A hósapkák a hegycsúcsokon, a szépen takarított aszfalt és az időjárás kegyessége mind - mind motoros ünneppé tudnak változtatni egy jól elkapott , szerencsésen foglalt napot. A csúcshoz közelítve az egyre vizesebb aszfalt emlékeztetett mindenkit hogy itt biza nagyon szeszélyes az időjárás, szinte bármelyik pillanatban lehet bármi. És ha lehet, hát lett is
A ködfelhők közé emelkedő vékonyka úton már sejteni lehetett hogy egy bizonyos magasság felett nem lesz „népünnepély” az idő. A csúcson aztán pár gyors fotó közben megeredt az égi áldás! Nem tudtunk elég gyorsak lenni a képek készítésével, így egy idő után a tejködben nem is nagyon volt mit fényképezni és a jégesőt is a nyakunkba kaptuk. Lássuk mit tud a MODEKA eső szett. Fel az esőnadrág, fel az esőkabát, az esőkesztyű és az esőcsizma. (Itt lehet ezekről a termékekről olvasni: http://darazsgarazs.hu/tk/37/eso-ruhazat ) El kell mondanom minden termék jelesre vizsgázott, pedig innentől több órán át kemény esőben motoroztunk. Voltak akik viszont nem törődve az időjárással olyan tempót mentek felfelé hogy csak pislogtam. Én eddig azt hittem hogy sportmotoros koromban csináltam hajmeresztő dolgokat, de ahogy a felfelé csapatókat néztem, meg kellett állapítanom hogy ezek vagy bolondok, vagy el akarják dobni maguktól az életüket, esetleg mindkettő. Az átfolyásos, felhőszakadásos, tejködben semmit sem látós jégesőben olyan tempóval csapták fölfelé a hegynek, amit jómagam talán száraz napsütötte időben mernék megengedni. Épségben lecsorogtunk és egy kis erdei fogadó felé vettük az irányt. Valami psziho filmet is le lehetett volna forgatni azon a helyen ahol ebédeltünk. Megérkezés esőben, a fogadó- vendégház mellett fenyvesekkel körbevett bánya szerűség , mellette kis patak. Bemegyünk. Kedvetlenül fogadják az idegent, értelmezhetetlen étlap. Gondoltuk hogy a bécsi szelettel nem lehet melléfogni errefelé , de tévedtünk. Unott, pocsék kiszolgálás, hangulattalan helyszín. A sült krumpli a sótól ehetetlen volt, de mivel éhesek voltunk, hát valahogy csak lement. Nekem az volt furcsa hogy a falon lévő képeken mindenféle turista mosolyog. Ki az aki ide jön és miért? Ha már mindenáron itt vagy a sors fura fintora okán, akkor hogyan tudod ilyen jól érezni magad a flegmaságnak és a látható undornak ezen a szintjén? Szerintem a fogadót vezető szorulásos pasas fegyvert tartott mindenki hátához és úgy lőttek pár képet . Csííz!
A pocsék ebéd után visszafelé vettük az irányt . Még mindig függönyeső. A hegy túloldalán lévő beléptető kapunál aztán a hideg esőhöz képest is hidegzuhany hogy a kapuk lezárva! Erről azt érdemes tudni hogy légvonalban a hegyen keresztül 38 km-re volt a szállás, ha körbe kell mennünk, 160Km lett volna az út. Ez szép napon még öröm is, de azért esőben egyáltalán nem jó móka.
Visszaérve a szállásra már gyalog indultunk útnak hogy valami vacsora után nézzünk. A kis falucska egyik jobbnak tűnő helyén, gulyáslevest és pizzát vacsoráztunk. Ezek a „Sógorok” a gulyást nem úgy ismerik ahogyan mi az biztos. Hazai menzákon sem állná meg a helyét az amit ott euróért gulyásként fogyasztottunk. A Pizza pedig a mirelit guiseppét messze alulmúlta.
A vacsoránál beszélgetve kiveséztük a termékeket amiket viseltünk.
Az esőruha mindegyike parádésan vizsgázott. csak láttuk az esőt, nem is éreztük!
A kolléga MODEKA TACOMA kabátja (A Tacoma szettről itt olvashatsz: http://darazsgarazs.hu/termek/... ) plusz meglepetéssel is szolgált. A fehér alapszínű kabát egy ilyen szintű elázás után sem lett koszos , ami nagyon meglepő, mert hiszen nem egy nagy plexis motoron ült! Fázni egyáltalán nem fáztunk, talán csak egyetlen eset volt amikor éreztem a kesztyűmön hogy kezd átfázni a kezem, amikor levettem az esőkesztyűt! Az esőkesztyű szél és esőzáró, így a 2.990Ft-os vételárát többszörösen megszolgálta ! Az esőcsizma is felülmúlta az elképzeléseinket. Hihetetlen jó érzés száraz lábbal motorozni azzal a tudattal hogy nem ázik el a motoros lábbelink!
Hamarosan az utolsó nappal folytatom a túraleírást !
Sziasztok!
Július 22 től 29-ig tervezünk Horvátországba menni motorral nyaralni :)
Több helyre tervezünk menni, így mindenhol 1 max 2 napot maradnánk.
Tavaly szlovéniában és Olaszban voltunk, és nagyon jó volt! Komolyan nagyon jóóó! :)
Egy ismeretlenekből összeállt bandáról van szó, tavaly én sem ismertem senkit és minden túlzás nélkül mondhatom hogy életem egyik legkalandosabb legélménydúsabb nyaralása volt :)
Szeretettel látnánk minden érdeklődő motorost az idei nyaralásunk alkalmával!
Ha tudtok esetleg valakit akit érdekelhet a dolog kérlek osszátok meg vele az infót :)
Részletekkel kapcsolatban keressetek nyugodtan emailben ezen a címen:
Sziasztok!
Július 22 től 29-ig tervezünk Horvátországba menni motorral nyaralni :)
Több helyre tervezünk menni, így mindenhol 1 max 2 napot maradnánk.
Tavaly szlovéniában és Olaszban voltunk, és nagyon jó volt! Komolyan nagyon jóóó! :)
Egy ismeretlenekből összeállt bandáról van szó, tavaly én sem ismertem senkit és minden túlzás nélkül mondhatom hogy életem egyik legkalandosabb legélménydúsabb nyaralása volt :)
Szeretettel látnánk minden érdeklődő motorost az idei nyaralásunk alkalmával!
Ha tudtok esetleg valakit akit érdekelhet a dolog kérlek osszátok meg vele az infót :)
Részletekkel kapcsolatban keressetek nyugodtan emailben ezen a címen:
Egy story a 100 bol
Evente ledöngetek Görögbe, hol Jugon keresztül, hol Ostrakiabol indulva , hol a balatonrol indulva szinten az uj Jugo orszagon Maribor, Ljubljana Triest Venedig vonalon .
Az indulas mindig nagyon fasza, szep idö, testi lelki rakeszültseg, motorhoz tartovas görbitve hogy a Givi Koffernek legyen hol kapaszkodnia .
1990: Nemet ujsagban hirdettem, keresek utitarsat, de semmi . Következö ujsagban hirdet 2 faszi, ök is tarsat keresnek . telefon, egyeztetes , majd lennt Kretan talalkozunk.. Elsö utam 1990-ben , egy XV 400-assal volt meg a Jugo haboru elött. Benzintankja paranyi volt, az üles alatt, igy raktam fenntre is egyet, amit összekötöttem az alsoval . . . az uton semmi extra nem törtent, csupan belgradtol a Görög hatarig ömlö szakado esöben mentem . Aztan mielött behaltam volna beestem egy vadi uj szalloba, ahol en voltam az elsö vendeg, kaptam egy hösugarzot, es 2 orankent felebredve forgattam a tökig elazott ruhaimat, hogy reggelre csont szarazak voltak . A hatart atlepve egy autopalya fogadott, ahol csodas sarga , eszmeletlen erös sarga, mezedes illatu, virag mezö fogadott, ugyhogy az esö felejtve lett- Valahol utközben vettem eszre, hogy Görögben 1 oraval elöbbre vannak igy nyomattam Athenig a hajot elerjem . Atheni forgalomtol elajultam igy intettem egy Taxisnak vigyen le a kikötöbe -volt utasa hatul- mint egy örült eszetlen szaguldott, alig gyöztem utana menni, az szegeny utasa mint a ping-pong labda pattogott hatul die-oda, de megerkeztünk, kerdem mit fizetek, semmit jo utat kivant—ajulas- Fel a hajora es 15 perc mulva indultunk . . .Kretan kiderült a 2 sraz rendörtiszt volt , es egy hivatali ügy utan jött velük meg 4 lany, akik a Lufthansanal dolgoztak igy olcso penzert a sracok utan lerepültek. 3-an voltunk 4 ellen – meses nyar volt . . . .
Következett 15-20 utazas repülövel, lennt Motorberlessel.
Mivel en 980 ota Austriaban elek, rengeteg motort adtam vettem , nyaranta a jolsikerült Görög ut utan evente megismeteltem, de ujabban mar ujra Motorral, csak ritkan kesö összel repülövel .Utobbi utjaimbol par reszlet. Van hogy Linzböl, van hogy a balatonrol indulok. A Linzi indulas esemenytelen, A1, A 10, at az Alpokon, mint Hannibal, le a PO völgyen at Velencebe, sima ügy A Balatonrol indulva nem igy müxik. Balaton, Lenti, vagy Redics?? Atkelö, Maribor, Ljubljana,Triest. Megkell emliteni, hogy Maribortol Triestig zuhogo, ömlö szakado esöben mentem kb 200-300 Km-t Kammion utan beallva, ami esö függönyt huzott maga felett, majd egy –egy Raststätte-nel adtak körem felmoso ronygyokat mert dölt rolam a viz, ahogy kavet rendeltem, es felrealltam. Velenceben is vihar volt felorankent a ruhaim nem tudtak szaradni, mar kezdtek masnapra peneszesedni, 1 Pullovert el is dobtam, a bör övem –töl piros szinü lett. . . .Leerkezve a Dodekanisosra aztan mosas vasalas fürdes,nyaralas .
Linzben volt egy jo baratom, Görög vendeglös, sajnos meghalt. Meselt Zyprusrol, az Abest-banyakrol, a csak Zypruson kaphato egy bizonyos fajta narancs likörröl,forditotta nbekem a leveleket stb. Kiderült, hogy lennt van eltemetve, 10 evig gyurtam ra, hogy elmegyek a sirjahoz, mig vegre összejött. Emberek !!! Ti meg csak elkepzelni sem tudjatok micsoda eszmeletlen vad videk, uttalan utak, kanyarok, hegyek fel-le szurdok szakadekok az Albania alatti Görög videkek . Velenceböl indulok ujabban a hajoval, Igoumenitsaban szallok ki, es ejszakazok, majd felkeresem a 17 Km-re levö—legvonalben—a havert, ami a valosagban 50 km –lesz . Felelmes videk. Semmi tabla, csupan 2 helyseget jegyeztem meg . Allok egy keresztezödesben, majd odebb megall egy Skoda, odamegyek kerdem , hol van a Chlomos-i temetö . Erre megszolal a faszi perfekt nemetseggel, es kezdi magyarazni a kanyarok 1000-it , de kiejtett egy varazsszot es en mar kepben voltam. Benezek a kocsiba, es mit latok, egy Traffipaxos Fotos rendörauto volt civilben !! Fasza , aztan szallodat magyarazott, hol aludjak stb -ekkora veletelenek sem gyakoriak, ott a vilag vegen . Hogy a haver onnan hogy keveredett Austriaba, is rejtely, sajnlom, hogy nem kerdezösködtem a multja felöl meg intensivebben . Sirjanal aztan , eddig 2 x is voltam- kicsit elidöztem .
Igoumenitsabol tovabbindulva 5 perces ut utan ujra zuhogö ömlö esöt kaptam el, de megalltam .A Szigetekröl, mar kialakult haverokrol, hotelekröl, hajokrol, szaguldozo katamaranokrol, halaszokrol, napsütesröl, csodalatos mesebeillö Görög templomokrol lehetne meg meselni . Motorok jol müködtek egyikkel sem volt problema . Iden is voltam mar Majusban, elkepzelhetö, hogy Aug. vegen ujra lemegyek . Ciao, es üdv
Kedves klubtagok!
Akik közelről ismernek, tudhatták, vagy a facebookon is értesülhettek róla, nemrég elmentem az Osztrák Alpokba tekeregni az idén tripla X korba lépő 200-as PX-el. Nagymotorral és autóval már többször megtettem ezt az utat, de ha motorral voltam mindig függönyeső fogadott, autóval pedig jellemzően szikrázó napsütés. Úgy voltam vele hogy most már a nagy számok törvénye alapján motorral is össze kell jöjjön a jó idő.
A motor még tavaly került hozzám, nyáron. Ütött kopott kis darab volt egy kert végében, de papírokkal. A felújítás , vagy ahogyan a „műűűvészek” mondják a „project” részleteivel nem szívesen untatok túraleírás gyanánt senkit, azt majd ha van időm (általában nincs) akkor levésem.
Az indulás előtt közvetlenül ,nem sokat futott a felújított motor, hiszen az időm nem tette lehetővé hogy az ezer km-es bejáratást megejtsem. A blokkban kb. négyszáz valahány km volt amikor eljött az indulás napja. A motor javítását összerakását végző Hőberth Gabival még utoljára áthúztunk minden csavart, ellenőrizte amit ellenőrizni kellett az indulást megelőző napon , illetve felraktuk az első csomagtartót. Másnap reggel a garázsban sietve pókoztam fel a csomagomat a Modeka esőnek tökéletesen ellenálló hengertáskájába, ami a láthatósági szín okán ugyan nem volt teljesen autentikus a masinán, de kiváló szolgálatot tett mindvégig. Sosem hitem volna hogy 30 literes táska három napos útra tud túlkínálatot biztosítani ami a pakolhatóságot illeti. http://darazsgarazs.hu/te…/modeka-road-bag-30-liter.549.html
Szivató ki, üresbe be, wrooom-pop-pom…hőőőőő….Csend…”Ejj! Mi a kő? „ Újra rúgás, ismerős wrioom-pom-pom és nyeregbe…Korán van még a gépnek is , gondoltam. Elvégre 5.20-kor kinek van kedve álmosan pörögni?Ippeghogy csak kifordultam a legközelebbi lámpától, egyből, csend megint…A gép lefullad…Találkozó reggel hatkor az M1-M7 Ömw kútnál, én meg itt vagyok a Hungária körút környékén és a helyzet kezd érdekessé válni fél órával az indulás előtt…Nem írtam még, de jelenleg új szép órát várok a gépbe. Megbízhatatlan egy szerkezet a jelenlegi ugyanis. Felnyitom az ülést, benézek a tankba és legnagyobb megkönyebbülésemre azt kell lássam hogy sivatagi szárazság uralkodik odabent. Na sebaj! Pont itt egy….Zárva a kút….Az időm fogy…Hogyaza…Mintha a másik pár tömbbel arrébb nyitva lett volna .Futva tolni egy szép motort, ráadásul felcuccolva, az nem egy felemelő érzés, de hát mit van mit tenni? Olaj betölt, tankot tele, és wrooom-pompom vígan hasítás a találkozó pont felé. Reggel ide-reggel oda, megállapítom hogy a stílusos és a városi Vespa életérzést is támogató Jesper kabát bélése valószínűleg az Alpok lábáig felesleges lesz. Hihetetlen , de pontosan érkezem. Erre egy petákot sem tettem volna, illetve bármely fogadóiroda 1.01-es szorzóra adta volna hogy elkésem. :D
Rövid reggeli a McDonaldsban a többiekkel és jóllakva , de elkezdődött a túra. Az utazó tempót a bejáratásra tekintettel igyekeztünk 80 körül tartani, nem sértegetve a még szűz blokkot.
Felcsút környékén vettem észre, hogy Magyarország jobban….Ja nem ! Az első csomagtartó oldalsó tartói kimozdultak. Igyekeztem egy ideig kézzel lábbal igazgatni, de azt be kellett lássam hogy ez így nem fog Ausztriáig működni. Megállás és igazítás. Álmomban sem gondoltam volna hogy meg kell kicsit hajtani az egyenes rudat ahhoz hogy rendesen illeszkedjen egy ilyen szép gyári szett. Shit!
Visszarögzítés után, az egyetlen említésre méltó dolog már csak a szentgothárdi Rodeó fogadó babpörköltje volt, ami össz. vendéglátóhelyeken szerzett tapasztalataim dobogós helyére lépett egyből. Ha valaki jár arra, ne mulassza el . Megérheti egyből minden közönséges földi halandó, miért a „Hagymás bab „ volt Piedone kedvence. Mindenre kérlek nyájas olvasom, ami csak számít e teremtett világon, el ne mulaszd!
A határon átérve az ismerős érzés fogadott. Mintha arrafelé jobb úthengerek dolgoznának! A legkisebb poros falucskában is tökéletes utak . 150km-ként tankoltunk egy biztonságit, de haladtunk ahogyan csak tudtunk. Nagyon érdekes megfigyelés volt részemről , hogy én aki hajlamos vagyok rá hogy télen is melegem legyen, nem izzadtam be a Modeka cég Jesper kabijába. Olyan érzés volt, mintha digitklímán éppen beállítanám a megfelelő hőfokot. Se nem hideg, se nem meleg. http://darazsgarazs.hu/…/modeka-jesper-motoros-kabat.595.ht…
Egy hegyi szakaszon álltunk meg először kicsit nézelődni és pihenni.
A helyi csibészek is kedvelték ezt a szakaszt, mert akárhány kereke is volt a járműnek, ami hasított le vagy fel, az mind nagy sebességgel harapott az aszfaltba . Az ottani radikálisok két keréken , szépen kiugrottak a gépek oldalára és olyan tempót mentek , ami nem hagyott kétséget afelől hogy ezeknek elgurult a gyógyszerük. Már ha egyáltalán volt nekik olyanjuk , mert orvos nem hiszem hogy látta őket
Késő este a lemenő napnál tankoltunk még egy utolsót úgy 100 km-re a szállástól. Sötétben értünk oda a panzióba. A hölgyike sietve megmutatta a szobánkat, teli gázzal távozott egy régi wolksvagennel.
A szoba semmi extra . A zuhanyzóban az elszívó annál inkább. Olyan hideget csinált hogy a fogmosáshoz elég volt a vacogásomat használni, még így is félő volt hogy kiverem a saját fogam Hullában a 17 órás út után kidőltünk. Legendásan jó alvó vagyok de a fáradtság miatt pláne , nem is hallottam ahogyan az egyik résztvevője a túrának, Zoli barátunk úgy horkolt mintha medvék ordítanának. ….Innen folytatom. Már ha van rá igény :)
Érdekes módon a Tanktáska ami egy Imetec, az nem ázott be.. oldaltáska is csak azért mert a kerék felverte az esőt a táska esővédőjébe...konkrétan áztattam a ruhákat . Ti amúgy milyen navit használtok ha egyáltalán használtok. Boszniába nagyon megtréfált minket a HereWeGo, valamint az iGo is ugyan azt a térképbázist használja... földes utak ki voltak zárva, ennek ellenére olyan labirintusokba, utakra vitt fel, hogy öröm volt ott motorozni... Horvátországban tökéletesen működött. Pár képpel próbálom prezentálni mibe is volt részünk
Vegyesek az élmények
Nekem kamion ponyvából van csinálva oldaltáska de azért beázik
Amúgy rafinált mert amikor a víz dobta le a kupakot az bezzeg benne maradt nem folyt ki...
Nem tudom minek kéne történnie, hogy én megutáljam egy életre a motorozást, túrázást . Utólag én is rájöttem, hogy belülről kellett volna kibélelni az oldaltáskákat, valamint esőcsizmát is vásárolhattam volna.. de ki indul úgy el túrára, hogy full esőszettet visz magával? Most hónap végén majd 1000 km lesz betervezve osztrákiában 4 nap alatt, úgy gondolom ez egy vállalható táv, és a HERE We Go sem fog átbaszni és földes útra vinni..
Pár tanács.Az oldaltáskáknál a külső esővédőt dobd ki.Belűre rakj szemeteszsákot és nem áznak el a cuccok.Csizmára vagy esőcsizma,jóminőségű vagy hajszárítót dobj bele és kiszárad reggelre.
Megtörtént pünkösdkor a várva várt túra! Sokan mondtátok, hogy feszített tempó, megszülünk a végére stb stb... IGAZATOK LETT . Barcsról indultunk kerek 7:00 kor reggel, majd 13:00-13:30 kor már Jajce-ban kávéztuk. Teljesen meg voltunk elégedve magunkkal, nem tévedtünk el, szépen haladtunk 25-30 fok... 30-40 perc pihi után felkerekedtünk majd elindultunk Szarajevo felé természetesen GPS re hagyatkozva 100% ban... mondanom sem kell földes úton kötöttünk ki amivel durván veszítettünk 1-1,5 órát... kezdődött a pokol!!! Földes út végén megbeszéltük, hogy visszafordulunk és a táblákra hagyatkozva jutunk el Szarajevóba, majd onnan a célhoz. Ahogy visszafelé vettük az irányt leszakadt az ég, és 250 km en keresztül a fejünk fölött volt és elkísért a célig... Nap végén a Trip 2 ből 530 km olvastam ki és 21:10 kor mondhattam el, hogy VÉGRE MEGÉRKEZTÜNK! Esőruha volt... ettől függetlenül csizmák beázva, oldaltáskák beázva, ahogy illik beszoptuk a nagy f*szt. Este lecuccoltunk, elfoglaltuk a szállást, a házigazda pálinkával fogadott, nagy izgalomban mellé szúrtunk mindjárt 2 üveg helyi "local" sört, és nagy áldozatot hoztunk... Célunk, hogy Montenegróba lejussunk... átnyálazva az időjárás előrejelzést, és tekintettel arra, hogy olyanok vagyunk a ruháinkkal együtt mint a mosott sz*r, nem fogunk lemenni Montenegróba! 2. napon felkerekedtünk ázottan gyűrötten majd ugrottunk egyet az időbe, és a tervezett második napunk végcélját vettük célba Mostar-t. Mostarban egy 4* os szállodába bookingoltam ahol volt wellness, valamint minden ami hiányzott az első nap után. Gondolom levágós mivel töltöttük a napot , este városnézés, vacsi, "local" pííívó, alvás! 3. nap reggel elindultunk horvát tenger felé, majd végig a part mentén felkúsztunk Vír szigethez, ahol elfoglaltuk szállásunkat, fürödtünk, vacsiztunk, és eltöltöttünk pár kellemes órát Somogy-Baranya megye szépeivel . 4. nap tipli haza pályán. A túra vége kilométerben kb. 1400km volt 4 nap alatt... mondom sem kell teljesen le voltunk szedálva... amíg nem tapasztalom saját bőrömön addig úgy sem hittem volna el senkinek, hogy ez mekkora "cumi". Összességében jó kaland volt, jót derülök az első napon, és jó szájízzel gondolok vissza az egész túrára! Következőt vagy hosszabb időre tervezem, vagy nem megyünk ennyit! Köszönöm azoknak akik végigolvasták a kalandunkat! Sok BALESETMENTES KILOMÉTERT MINDENKINEK! Hónap végén megyünk a labancokhoz
http://youtu.be/9IrpJ_sXjnc