Én elhiszem. De nekem (illetve nekünk) akkor se ez jelenti a motorozást. De kinek a pap, kinek a papné. Mi tötymörögni szeretünk. mondjuk a kanyargós részeken nem hinném, hogy lenne esélyetek... :D
Ha tényleg 100-110 lesz a tötymőrgés akkor lehetetlen nem birni.
Ha meg tényleg nem jó akkor a személygépkocsi,busz,vonat a nyerő.
Amúgy az utazó és a maximális sebesség néha keveredésben van,szóval tudni kéne hogy definiálja.
Nálam az utató a minimum és a maximum átlaga.
Tehát város-falu olyan 60 körül ha kiérek és szabad a gazda 120-140-160.És ezek kombinációja adja ki a 110-120 utazót.
Konstans sokáig 110-120-al senki nem meg főleg nem autóúton és főleg nem horvátországban.
Én sokat túrázok egyhengeressel, általában 1500-2000 km-es utakat csinálunk, a többiek mind 600+ motorokkal. Mondjuk nem száguldozunk, kb. 100-110-es utazót szoktuk tartani. A 350-es Beta (DR350 blokk) és a mostani 600-as Husky is bírta szépen. Egy tippem van: ha sokan mentek, ne állj be a csapat végébe, hanem inkább az elejébe! Hátul mindig nagyobb a tempó és hamar lemaradhat az ember ha nem figyel oda.
majd megvárják
még sört is ihatnak úgy is kimegy a hatás mire utoléri őket
amúgy egy jó eltalált áttétellel simán viszi a 130at is csak az olajra kell figyelni mert nagy fordulaton kb mind eszegeti egy kicsit
Szitálással nincs gond. Teper ez 170-el is csak legyen az a marha aki nem fél rajta :D . Szélesebb első felni van már rajta nagyobb gumival. Hát ja 130 az nem megy vele sokáig attól félek lefúj a szél. Talán a legolcsóbb egy MRA plexi lenne. Csináltam rá, nem ment sehova de pont elszúrtam a magasságát és vibrál a sisak.
az xr4-el toltam már pár megállóval 400km távot, hát elég szar volt
110az már elég szeles nem csak a kezed-felsőtested hanem minden részed tépi
130felé a lábtartóra nem tudtam visszaemelni a lábam le kellett lassítani
ha szitál a kormány akkor próbálj ki egy fém sárvédő merevítést, nekem is volt rajta utána nem szitált be 120 felett sem, előtte már 80 felé kezdte
Sziasztok!
Tervezek egy 3 napos Horvátországi túrát augusztusban. A helyzet az , hogy kicsit parázok ugyanis egy egyhengeres enduróval indulnék 7 másik utcaibb motorral(köztük hayabusa is lesz). Nyomtam már itthon 500km-t és elég fárasztó tud lenni a rezonancia miatt. Szerintem augusztus eleje már eléggé főszezon. Szerintetek le lehet nyomni? Állításuk szerint max 110 lesz a huzamosabb tempó. Azon agyalok, hogy upgradelem egy plexivel és egy kormánylengés csillapítóval a motort. Nem akarok megszakadni az úton vagy lemaradni. 130 sem gond a motornak csak nekem a szélterhelés miatt. Ha van valakinek ötlete, tapasztalata, tanácsa az érdekelne.
Sziasztok nagy motoros társak :)
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, mivel az oldalon láttam jó pár Balatont megjár, és nagyobb távokat bevállaló robogós (50-125-ös) túrázó csapatot... gondoltam egy kérdést megér melyik topikban vagy hol keressem őket!? Persze, ha ez még létező dolog...
Köszönöm, Niki
És komolyan mondom.
Ha meg tényleg nem jó akkor a személygépkocsi,busz,vonat a nyerő.
Amúgy az utazó és a maximális sebesség néha keveredésben van,szóval tudni kéne hogy definiálja.
Nálam az utató a minimum és a maximum átlaga.
Tehát város-falu olyan 60 körül ha kiérek és szabad a gazda 120-140-160.És ezek kombinációja adja ki a 110-120 utazót.
Konstans sokáig 110-120-al senki nem meg főleg nem autóúton és főleg nem horvátországban.
még sört is ihatnak úgy is kimegy a hatás mire utoléri őket
amúgy egy jó eltalált áttétellel simán viszi a 130at is csak az olajra kell figyelni mert nagy fordulaton kb mind eszegeti egy kicsit
110 utazóról volt szó
És nem nyuvadtak ki?
110az már elég szeles nem csak a kezed-felsőtested hanem minden részed tépi
130felé a lábtartóra nem tudtam visszaemelni a lábam le kellett lassítani
ha szitál a kormány akkor próbálj ki egy fém sárvédő merevítést, nekem is volt rajta utána nem szitált be 120 felett sem, előtte már 80 felé kezdte
Tervezek egy 3 napos Horvátországi túrát augusztusban. A helyzet az , hogy kicsit parázok ugyanis egy egyhengeres enduróval indulnék 7 másik utcaibb motorral(köztük hayabusa is lesz). Nyomtam már itthon 500km-t és elég fárasztó tud lenni a rezonancia miatt. Szerintem augusztus eleje már eléggé főszezon. Szerintetek le lehet nyomni? Állításuk szerint max 110 lesz a huzamosabb tempó. Azon agyalok, hogy upgradelem egy plexivel és egy kormánylengés csillapítóval a motort. Nem akarok megszakadni az úton vagy lemaradni. 130 sem gond a motornak csak nekem a szélterhelés miatt. Ha van valakinek ötlete, tapasztalata, tanácsa az érdekelne.
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, mivel az oldalon láttam jó pár Balatont megjár, és nagyobb távokat bevállaló robogós (50-125-ös) túrázó csapatot... gondoltam egy kérdést megér melyik topikban vagy hol keressem őket!? Persze, ha ez még létező dolog...
Köszönöm, Niki
Miért nem lehet az ilyen 13 éve nem működőket kiiktatni, csak a helyet foglalják