Sziasztok. Van-e kedve valakinek egy erdélyi guruláshoz a hétvégére? Én jó magam mennék Csíkszeredába. Csütörtökön indulnék délelőtt és vasárnap vissza. Van Szentegyházán egy motoros találkozó is 23-26 ig. Ha lenne valakinek kedve így hirtelen akkor hajrá. Én ott születtem tehát jól ismerem az utat. Valószínűleg még szállásba is tudok segíteni.
ismerős azt mondja hogy megebédel, megcsinálja az asszonyt aztán berúgja az xx-et és este már a tengerparton isszák a sört
szóval oda lehet érni gyorsan is :)
Ugy terveztem, hogy 4 nap, 3 ejszaka. Pancsikolos, asszonnyal etterembe menos, gyereket lepasszolos tortenet ez. Cel az, hogy 4 napot eltoltsunk kettesben es ejjel aludjunk folyamatosan legalabb 8 orat gyereksiras nelkul... Nagy elvarasok nincsenek, csak ki kene mozdulni, romantikus vacsi, motornezegetes a parton jollakottan, stb...
Mennyi a rászánható idő?
Pancsikolós,szétnézegetős klasszikus nyaralásos történet vagy inkább motororzás a cél?
Mert nem mindegy az útvonalválasztás szempontjából.
Trieszt az elmeleti uticel. Kb annyira van messze, mint Horvatorszag. A google azt irja, hogy kb 5 ora az ut kocsival. Ugy szamoltam, hogy 8 ora motorral, mert meg kell allni orankent tankolni es pihenni is.
Reggel indulnek 5 korul, kb delutan 1-re lennenk ott saccra. Elotte ugy sem szoktak engedni, hogy atvedd a szallast.
Gondolkozok az alpesi turan is. Nyaron a 40 fokban lehet, hogy az jobban esne, utoszezonban meg jobb a tengerpart... Asszonyon is mulik, nem csak rajtam a dolog.
Ha még nem voltál túrán ez az autópályán lezúzunk gyorsban autópályán kb arra jó hogy a büdös életbe nem fogsz többet elmenni túrára soha.
Talán busával érdekes lehet a szarunk a büntetésre 200-al élvezem a húzós kanyarokat és amúgyis szélvédett lehet neki kenni.
Nakeddel a 6 óra 150-160-al egy kapaszkodással egy álom.Én soha többet egyszer-kétszer elég volt.
Saját javaslat hogy ne utáld meg a túrázást és gyorsan leérj valami pancsikolós helyre kompromisszumosan az horvátoraszág.
Vegyesben kéne.Itthoni 230 körüli táv letenyéig M7,Utána hogy ne szopj a forgalommal zágrábnál szintén pálya egészen Karlovac-ig még 170 km.Egy Letenye előtti benzinkutas tankolás és egy zágábi szintén tankolásos megállóval birható távokar tudod szabdalni de Karlovacnal tele lessz a t....d a pályán gebeszkedéstől így egy kevés városi aszalódásos tötymörgéssel letudhatóan rátérhetsz az élvezetes 23-as főútra ami elvisz a tengerpartra Senjnél.
Innen lefelé bárhol megállhatsz strand miatt választhatsz gyakorlatilag Zadarig bármilyen szállást.
Érdemes korán indulni a meleg és a nyaraló forgalom miatt.
A parti úton motorkodni a nyaralók miatt nemigen lehet max ha virradatkor elindulsz egy körre míg felébrednek és elkezdenek kóricálni a nyaraló túristák.
Mondjuk ugy, hogy motorrral megyunk kocsi helyett. Nem a klasszik motoros tura kategoria. De meg keplekeny a dolog, lehet, hogy tenyleg valami szebb utvonalon kellene menni. :D
Az volt a koncepcio, hogy lezuzunk gyorsan, aztan strand. Masnap meg motorozunk ott helyben. Aztan vissza is gyorsan megyunk, mert hatul kenyelmetlen a Hornet. Kolcsonmotor az asszonynak kulon meg horror aron lenne, ezert marad az 1 motoros felallas.
Szeretnenk par napra lemenni motorral a tengerpartra a felesegemmel Augusztisban. Horvat vagy Olaszorszag lenne a cel, fokent autopalyan, mert 1 motorral nem annyira kellemes a sok ules. Meg nem vettunk reszt motoros turan, de elmennek egyre, azonban nem tudjuk, hogy mikent alljunk neki a dolognak. Nagy km-ket nem tudunk megtenni, mert a Hornet 2 embernek hosszu tavon nem annyira kenyelmes. Nem tudjuk, hogy szervezett vagy egyeni utazasra menjunk. Mit javasoltok? Szervezett eseten hol erdemes erdeklodni? Koszi a valaszokat!
Egyetértek. Mi is így szoktuk. Mondjuk hozzá kell tenni, hogy nekünk annyival könnyebb, hogy kb 10 éve ugyan azok alkotják a csapat magját. Szóval elég összeszokott csapat.
Ja,de ha ezzel a tempóval utazok mit tegyek?
Mivel a sebesség állandóan változik.Talán autópálya az egyetlen kivétel de még ott sem.Szoktam rátenni tempomatot 140-re de egyenletesen sosem tudok 10 percig menni.
Én utálom a kanyarokat és félek is szóval többnyire utolsó vagyok és megvárnak. Addig legalább tolnak egy pisi-kaki szünetet
Terepen se nagyon kedveljük a legbénább a másodiknak felállást mert utána szopik mindenki.....
Várni mindig jobb mint szívni
Egy normális túránál mindenki akkora sebességgel motorozik amennyivel tud, és a tévesztésre alkalmat adó elágazásoknál vagy előre megbeszélt helyen összevárják egymást ha kell. Mindenhol egymás után menni ugyan olyan tempóval, csak hogy szét ne szakadjon a csoport, elég óvodás mentalitás, főleg úgy hogy ehelyett motorozni is lehetne. Éppen ezért szerintem ha kb 35-40 lónál erősebb a leggyengébb motor, de a motorosa tudja hogy kell használni, az már nem rontja le senki számára a túra élvezetét, bármekkora motorral is jöjjenek. Az olyan szakaszokon ahol pedig csak haladni kell nem motorozni, ott meg a legalacsonyabb utazótempójú motor utazóját tartja a csapat. A fentebb vázolt minimum feltétel miatt ez is a tök tolerálható 110-120-as tartományra eshet.
Én tuti lassú vagyok mindenhol mert csak a fagyi miatt járok,de meglepődnél kikkel hoz össze a sors.Van pár elvetemült.
Jobbára csak kizárólag kanyargós részek miatt jár a csapat Horvát,osztrák,szlovén,olasz stb helyekre.
Írtam privátban!