Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

felntről a 2 ba volt 4 van öszesen egyel lejebb raktam (Hogy a tű fentebb kerüljön)

Már nem annyira drasztikus az erő csökkenés
viszont nőtt a végsebesség vagy 3-4 km\h rát

Holnap megnézem még lentebb egyel (Levegőcsavarral nemkel utána állítani?)
Akkor a sport kipuhoz kevés a karbi, kövesd ini utasítását, ha kevés akkor fuvóka csere. A nyitottabb rendszerrel inkább alul szokott "dadogós lustább" lenni, fent meg mintha seggbe rúgtak volna persze figyelembe véve a technika végleteit.
csodára ne számíts, az az 50ccm még pálinkába se sok, szóval elég hamar eléri a határait
igazából nagyon jól megy

Oké megpróbálom
egy rovátkával feljebb a tűt
aztán vagy jobb lesz vagy nem, de legalább ingyen van
50 es henger
a karbira meg azvan irva hogy PHBN16
Nem. Mekkora henger + karbi van rajta?
értem azt de normális hogy bizonyos fordulat felett megint belustul?
Facca a vas, a facelift előtti E46 is befigyel márkatárs.
Forgatni kell ezeket fent mennek jól lent lusták főleg, hogy sport kipu rendszer is van rajta.
Igértem képeket

Képek

Ma meglepett a motor annyira hirtelen fogyott el a benzin nemvolt időm tartalékra váltani.

Kérdés ezekben van fordulatszám limit?
Mert érzem mikor fogy el az erő és mikor kel váltani de ha nem váltok el akkor még forog bőven tovább de gyengébben húz
Még nem készítettem képet de igérem holnap készítek

A legjobb hogy hidegen melegen 1 rugásra indul
és 50 hez képest jól megy

Amit eddig cseréltem indexek +hátsó lámpa lánc lánckerék
elöl 11 hátul 58 volt rajta (Nagyon megvolt kopva)
ezzel 70-73 körül volt a vége
Ma raktam rá 11-52 est (Ez a gyári méret) így 82 volt a vége (Bár lehet ment volna többet csak nagy volt a forgalom)
Könnyebb terepen is próbáltam és igen jól vizsgázott csak hiányzik az enduro gumi

A sebesség adatokat GPS szerint írtam az a biztos
dobj egy képet +lessük
Igen de sajnos a környékünkön csak leharcolt példányok voltak
Igy egy jobb állapotú régebit vettem
Teljesen jo csak kellene enduro cross kerekszett
Hy! Na +lett a "bótba járós?
Keresek Motorhispania furiára való enduro cross kerékszettet

Ha valakinek akad az a sn4k388@gmail.com -on elér
Most vettem egy motorhispania furiát

az a problémám hogy elment a világítás
Van ezekben biztosíték mert lebontottam az idomokat de nem találtam
az összes jó motor Győr környékén van de ott kb 50 km teren belül vagy 6-7 db amit érdemes lenne megnézni

itt nyíregyháza+70 km körzetben talán 1 de az is kérdéses
xsm az jó, volt nekem is.
Miért van az hogy csak dunántúlon vannak értelmes 50cc enduró/supermotók?

itt Szabolcs környékén meg csak hulladékok?
most azért kocsikázzak 800 km tert?
Üdvözlet mindenképpen valami 50 es andurót akarok munkába járásra

azt már kinyomoztam hogy csak am6 os blokosat érdemes venni
de van egy halom márka amiket nem ismerek és nemtudom hogy eredeti vagy utánzat blok van benne illetve hogy lehet megkülönböztetni az utánzatot?

Yamaha dt gondolom eredeti
Aprillia Rx gondolom eredeti
CPI akármi utánzat
gasgas paszolom
Malaguti XSM szerintem eredeti
motorhispánia RYZ paszolom
derbi sendra szerintem eredeti

Ha valaki letudná írni hogy pontosan melyiket szabad megvenni azt megköszönném

Köszönöm a segítséget
Sziasztok!
Yamaha mint-hez nem tud valaki teljes kapcsolási rajzot?
Szia!

Szerintem felejtős mert "kici-óccó" inkább keress AM6-os blokkal valami hasonló ( szuperlotyót) de nem távol keletiben hanem akármelyikben csak ne csing-lig-fing legyen.
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata Generic Trigger 50-es motorokkal ?
Érdemes ilyet venni?
Gondolom sokat árulnak 50esként mikor nem is az hanem nagyobb a henger. Az enyém 10 ló körül volt szerelő szerint de igazából tökmind111 segédmotor, de a "motorossámlinál" jobb bármelyik.
Nagyon szépen koszonom

Ha hazaérek akkor át nézegetem a márkák fel hozatalát

Meg egy utorso kérdés ha mindegyikben egy blokk van akkor hogy lehet hogy egyik 7 le másik 9 harmadik 11
Ez akár gyarton es típuson belül is