Sziasztok.Segitség kéne tervezem hogy veszek egy 50-es mex-sherpa márkáju motort,4 ütemű körváltós de nem igazán hallottam ezekről semmit szerintetek jó a 4 ütem vagy inkább a 2 van aki azt mondja hogy a 4 ütemüek nem gyorsulnak jól.ha tudnátok egy pár tanácsot adni az jó lenne.meg a váltó hogy kör váltós nekem idáig hagyományos váltos mocim volt simo,etz.
Szeretnék venni egy olcsó, igénytelen, olcsón fenntartható (nem üzemórás, lehetőleg 50-es) motort téli munkába járásra, nagyrészt egy erdei-hegyi földúton keresztül (kemény terep, minden van, bedőlt fák, sziklák, széles és mély árkok, avar, hó, sár); de közúton, nagy forgalomban, sötétben is gyakran használnám. A legnagyobb kihívást talán a hideg jelentené, a munkahelyemnél napi 8-10 órát kéne kint állnia, akár fagyban és hóesésben. Kérdés: Ti milyen motort ajánlanátok ezekhez az igényekhez?
Én egy olcsó (használt, kínai) 50 cc 4T terepmotorra gondoltam, lehetőleg léghűtéssel, első-hátsó-fék-index lámpával, visszapillantóval. Nem baj, ha nem túl erős, nem akarok száguldozni. A Jiangsu 4T motorjai állítólag elég jók. Vagy lehet a közelemben kapni egy Skyteam T-Rex-et, de csak újonnan, és kicsit drágállom az árát. Mit javasoltok?
Aprilia rally 50-es robogómon az első lámpa gyengén világit gyáriak
még az izzók benne. Este sötétbe nem nagyon lehet látni
vele! Hány w-os égőt tegyek bele?
Sziasztok volna egy rieju rrm benne egy mineralli am5 blokkal .És volna egy olyan problémám hogy járo motornál nagyon rezeg a motor.Elöször csak csörgö hangott adot ki de most nagyon rezeg.
Tippem a fötengely csapágy de nem tudom hogy lehet e más is pl.tügörgö?Szerintetek?
KTM Sachs 80 SW gyári állapotban és festéssel ,motorikusan sincs semmi gondja,ne a vízhűtövel ellátott model.
Ha érdekel valakit írjon.
Emal : torgo4@gmail.com
Köszönöm.