Ha 250es négyüteműt akarsz venni, akkor bizony nem kell nagy erőgépre számítanod.
Az igaz hogy szép motorok, de lomhák, és véleményem szerint gyengék is.
Nekem is A2es jogsim van, és nagyon sokat dilemmáztam.
Az a kérdés, hogy milyen szempontok szerint keresgélsz...?
Én kipróbálgattam ezt azt, de szerintem 4t nakedot pl 400-600cc alatt olyan ne vegyen aki szeretné hogy egy kicsit is fürgébb harapósabb paripája legyen.
Persze egy simson után biztos széles a mosoly a 250 4t-n is, de amikor röhögve otthagy a lámpánál vagy út közben még szar állapotú 125-ös is, hát nem tudom ki hogy van vele de én tuti belerúgnám az elsö árokba.
Én 250 2t-t vettem, Crossendurot, Suzuki RMX-et.
Nem mai gyerek 93-as de már teljesen szétszedtem, és újgrafújtam, meg kicseréltem rajta mindent ami megkívánta.
Az enyém gyárilag csak 42lovas, de egy karbi +rezonátor cserével közel 60le is kihozható a paripából.
Egy SM-szettel pedig biztonságosan túrázgathatsz, döntögetheted is a gépet, és a motosáz élményeegész más mint egy 250 4t esetében.
Egy 400as Drz-t simán leszopatok, és széles mosolyal továbbálok.
Haveromnak pl egy 600as Transalp-ta van. 4t Vblok.
Nagyon szuper, igazi túragép.
180kg és 50le, az enyém pedig 110kg és 42le.
1, 2, 3-ba simán kerékre áll egy komolyabb gázadásra.
Bár áttétel függő is, de semmivel sem fürgébb mint a 2t-m, sőt...
100kezelhetőbb is egy kissebb könnyebb gép.
Egyedül a fogyasztása az ami több egy kicsit, de ez is használattól függ.
5.5 - 6L-el el lehet hajtani az enyémet, de a 10et is simán meg lehet vele etetni.
Én csak azt tudom neked ajánlani, amit nekem is ajánlottak.
Minél többet próbálj ki lehetőség szerint, és akkor talán könnyebben tudsz majd dönteni.
250-es motort szeretnék venni, lehetőleg 400.000 forintig (100-at szánok felszerelésre). Mit tudtok ajánlani? Amiket néztem, az YBR 250, CBF 250 illetve lentebb elmített Bandit 250. Első kettő drága és viszonylag gyenge, utóbbihoz úgy hallottam lehetetlen alkatrészt találni, illetve majdnem velem egyidősek :)
Sziasztok srácok!
Tudnátok segíteni? Van egy 250-es 4T enduro, Honda CRF 250 X eszt szeretném elcserélni az én "kis" Huskymra ami szintén 250-es viszint 2T, ami nekem igen csak sok. Szerintetek érdemes lenne? Tudnátok pár infót mondani erről a motor típusról, mert annyira nem vagyok otthon a 4T motorknál.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv: AmBrUs7
Bontó, illetve itt az oldalon is szoktak hirdetni bontott alkatrészeket!
Ajánlanám a Kawasaki ZZ-R-t (250) megbízható konstrukció tartósabb mint a sor 4-es társai akár új alkatrészt is tudsz hozzá rendelni hiába belpiacos és nem is túl drága! Persze van bontott is!
Nekem ilyen volt és meg voltam vele elégedve tanuló motornak meg tökéletes!
Sziasztok!
Most, hogy meglett az A korlátozott jogsim szeretném megvenni első nagy motoromat. Sajnos nem vagyok politikus gyerek, szóval eléggé korlátozott a rá szánható keret. Valamilyen belpiacos gépre gondoltam. A kérdésem az lenne, hogy van olyan hely, ahol alkatrészt reális áron lehet hozzájuk beszerezni?
Előre is köszi a választ!
Üdv.
Ezeknél amiket felsoroltál kb mind egyforma fogyasztású, 5L-től indul. Műszakilag mind megbízható, ha nem hajtották szét.
Az enyém (ami eladó ) nagyon jó műszaki állapotban van, és még sokat sem kérnék érte. Ezzel biztos elmotorozol még sokat gond nélkül.
Ha érdekel majd írsz, vagy hívsz. Eladó holmijaim közt megtalálod.
Tényleg meggyőző, bár nekem a naked stílus jobban bejön. Meg azt olvastam, hogy az árával akar a piacon ütni, elérhető új motorként. Szóval kíváncsi vagyok, na :)
Manapság nem tudnak 250-es motort gyártani!
Kawasaki ZZR 250 40le 2 henger 8 szelep 24nm 18 literes tank legalább 360km-es hatótáv! Nem ez a kategóriája csúcsa!
Hello egyetlen apró kérdésem lenne . miért nem gyártanak ma használható sportmotort? ma van erőtlen és haljmeg motor és ha én egy 250-es sor 4-et szeretnék ? akkor tudom dögöljek meg . De hátha valaki reálisan látjah a válalaltok gazdaságpolitikáját. jelen esetben yamaha 90-es években volt vagy 8féle kategóriájuk oké ez sok de most van 4 vagyis 15lóerőtől 125lóerőig lyuk van. és senkit nem zavar h mondjuk 600cc -ig nem halgatahat mást csak 1v2 hengert ?
Lenne egy olyan kérdésem, hogy egy 93-as kawa zxr 250-esben, a blokkból jön egy sziszegő hang, de hogy pontosan milyen ,azt nem tudom megállapítani. valaki esetleg tudna tippet adni, hogy mi az ami egy motoron tud ilyen érdekes hangokat adni?
A fej a has és a farok sem egyforma. zotyavfr@freemail.hu Ekeidomom az nincs, az szívás volt.
erre a motoromra készítettem: http://p1.bikepics.com/2009%5C...
Ha 250es négyüteműt akarsz venni, akkor bizony nem kell nagy erőgépre számítanod.
Az igaz hogy szép motorok, de lomhák, és véleményem szerint gyengék is.
Nekem is A2es jogsim van, és nagyon sokat dilemmáztam.
Az a kérdés, hogy milyen szempontok szerint keresgélsz...?
Én kipróbálgattam ezt azt, de szerintem 4t nakedot pl 400-600cc alatt olyan ne vegyen aki szeretné hogy egy kicsit is fürgébb harapósabb paripája legyen.
Persze egy simson után biztos széles a mosoly a 250 4t-n is, de amikor röhögve otthagy a lámpánál vagy út közben még szar állapotú 125-ös is, hát nem tudom ki hogy van vele de én tuti belerúgnám az elsö árokba.
Én 250 2t-t vettem, Crossendurot, Suzuki RMX-et.
Nem mai gyerek 93-as de már teljesen szétszedtem, és újgrafújtam, meg kicseréltem rajta mindent ami megkívánta.
Az enyém gyárilag csak 42lovas, de egy karbi +rezonátor cserével közel 60le is kihozható a paripából.
Egy SM-szettel pedig biztonságosan túrázgathatsz, döntögetheted is a gépet, és a motosáz élményeegész más mint egy 250 4t esetében.
Egy 400as Drz-t simán leszopatok, és széles mosolyal továbbálok.
Haveromnak pl egy 600as Transalp-ta van. 4t Vblok.
Nagyon szuper, igazi túragép.
180kg és 50le, az enyém pedig 110kg és 42le.
1, 2, 3-ba simán kerékre áll egy komolyabb gázadásra.
Bár áttétel függő is, de semmivel sem fürgébb mint a 2t-m, sőt...
100kezelhetőbb is egy kissebb könnyebb gép.
Egyedül a fogyasztása az ami több egy kicsit, de ez is használattól függ.
5.5 - 6L-el el lehet hajtani az enyémet, de a 10et is simán meg lehet vele etetni.
Én csak azt tudom neked ajánlani, amit nekem is ajánlottak.
Minél többet próbálj ki lehetőség szerint, és akkor talán könnyebben tudsz majd dönteni.