Köszönöm a gyors válaszod!
Az eredetiség vizsgálatot és a forgalmit akármilyen helyen meg lehet csináltatni ahol foglalkoznak ezekkel a dolgokkal vagy valami speckó helyre kell vinni? Plusz a lopotságvizsgálatot az okmányirodánál kell elindítani ugye?
Mivel csongrád megyei vagyok ezért szegedet kell majd ostromolni a papírokkal gondolom. A motor tolna megyében van töletek ha jól láttam szerkszárdi vagy csak pár kilóméterre, azt még megpróbálom kiharcolni hátha elvinnék ott megcsinálni a nagya papírmunkát, hogy nekem már csak az okmányiroda maradjon. Remélem sikerül!
Szia én 93600ft-ot számoltam ha 2003 januári a moci.Az mga egy un. nemzetközi eredetiség vizsga,hogy nem-e körözik a mocit.Elméletileg egy eredeti forgalmit kéne kapnod+ egy határozatot hogy kivonták a mocit a forgalomból ezek mind külföldi okmányok.Ha csak forgalmit kapsz akkor abba kell bepecsételve legyen a kivonás.Ha a forgalminak a fénymásolatát kapod egy piros pecsét kell rajta legyen hogy ez másolat és megeggyezik az eredetivel.
Helló!
Még csak kinéztem ezt a mocit és tájékozódok menyibe kerülne a forgalomba helyezése! 650cm3 és 2003 kiadás a regadó számolásához legyen év eleji! De amiket irtál azok szerint 200 ezer alatt nemhiszem hogy sokkal megúszom a dolgot sacolt regadóval! A regadóra sacoltam legalább, mivel viszonylag fiatal 100-130 ezer környékét (De igazat megvalva a képletben megkavarodtam menyi is lenne valójában, esetleg valami bisztatót pontosabbat tudnál mondani?)! Azt nem tudtam még kibogozni milyen okmányokat kell megkapnom a mostani kereskedőtől, hogy minden simán alakuljon a for. helyezésnél. Legalább 250 km van tőlünk a motor és ha valamit nem kapok meg azért mindíg rohangálni kicsit húzos lenne. Esetleg ebben még tudnál segíteni konkrétan mik kellenek?
Köszönöm a gyors válaszod! Ha még a mostani pár kérdésemre is tudnál mondani valami bisztatót különösen megköszönném!
Szia kb 1 hónap alatt megvan minden.mikori a vasad?év/hó és ccm.így csináld:mga lekérés 8400ft,eredetvizsga ár ccm függő,müszaki:26740,regadó ?,biztositás ?,okmányiroda rendszám4200,matrica450,forgalmi6000,törzskönyv6000.a sorrenden ne változtass mert +7000be kerül a kpm müszakinál ha nincs eredetvizsgád integrált müszakit csinálnak és az ennyivel hosszabb.Üdv Zoli
Olyan kérdésem lenne szeretnék venni egy külföldi motort itthon egy honda slr 650 vigort 2003 kiadás és a regisztrációs adójának képletében elakadtam esetlen valaki meg tudná nekem megmondani mennyi lenne? És még olyat szeretnék megtudni mennyi lenne a teljes forgalomba helyezés költsége, megközelítöleg is jó a regadóval együtt! Ez az egész forgalombahelyezés időbe mennyi lenne?
Szólj, ha Te már tudod, mert én is ezt akarom csinálni... Elmegyek valamelyik nap a Strassennemtudommilyen irodába megkérdezni, de sajna legjobb tudomásom szerint ha nincs német lakcímed, akkor nem maradhat a német rendszám. Szóval kint be kell jelenteni, hogy Magyarországon akarod forgalomba helyeztetni, majd itthon forgalomba kell helyeztetni (és befizetni a regadót). Ez utóbbi nem lesz nagy cucc, mert a járgány eleve a tied. A másik megoldás, hogy bejelented magad egy német ismerőshöz lakni, és megtartassz egy német bankszámlát, hogy le tudják vonni a biztosítást és az adót. A bibi, hogy akkor a műszaki vizsgát is ott kell később csinálni, és bármi zűr van, vissza kell menni az ügyintézés miatt. A másik, hogy nem lehet a végtelenségig külföldön furikázni, bár ezt leginkább éppen sehogy nem tudják ellenőrizni... Szóval a legtisztább megoldás az itthoni új forgalombahelyezés, a fene a belüket a regadóval meg a dupla akkora biztosítással.
U.i.: szép a járgány.
Nemetorszagban lakom es arra lennek kivancsi ha vennek itt egy aprilia RS 125 tipusu motort (hasznalnam fel eveg) es utana 6 honap mulva hazamennek Magyarorszagra, akkor mit kellene tennem hogy forgalomba helyezhessem es mennyibe kerülne ez pontosan?
Vagy az megoldhato-e hogy maradjon a nemet rendszam es otthon hasznalhassam?
(6 honap mulva megszünne a kinti lakcimem es utana MO-i lenne)
a motorrol egy keves adat:
4.600 km
Hubraum: 125 ccm
Leistung: 11 KW / 15 PS
Erstzulassung: 5/2006 (tehat 2006-os 5. ho)
Olvastam mar itt nagyon sok hozzaszolast, de meg mindig nem taljesen tiszta a kep!
Hello! Az lenne a kérdésem, hogy EU-s országból hogyan lehet behozni crossmotort alkatrésznek (a motor egyben van és működőképes)? Kell-e rá valamit fizetnem vagy csak sima adásvételivel átjövök a határon?
Szerintem mindegyik szép, viszont ha Apriliát és használtan veszel mindenképp nézesd meg egy hozzáértővel szerintem! Amúgy próbáld ki azokat amik tetszenek, a próbaút nagyon fontos!
Szia!
A barátaim lebeszélnek a Harley-ról, azt mondják sokkal fiatalosabb vagyok a koromnál, ráérek még a chopperr stílussal. Egyébként ma néztem egy Aprilia Tuonot, azt mondják igazából ez illik hozzám.
G
Jesszus most egy kicsit elbizonytalanodtam a dologban. Lehet, hogy inkább rendszámos után nézek mert ez a sok hajcihő elég idő és pénzigényesnek tűnik. Amúgy Yamaha tdr-t szeretnék még a régebbi nem deltaboxosat mert az jobban tetszik Majd ha meglesz, felrakok képeket. Nagyon szépen köszönöm a segítségedet! És remek sok napsütésben gazdag motorozós szezont kívánok!
Üdv!
Sziasztok!
Olyan kérdésem volna, ha szeretnék forgalomba helyezni egy 125-ös mocit akkor ahhoz, milyen papírokra van szükségem mármint adás-vételnél mik azok amiket el kell kérnem az előző tulajtól? Illetve milyen lépések szükségesek a lebonyolításhoz és főleg mennyibe kerülne? Előre is köszönöm a segítségeteket! Ja és a moci 91 vagy 94-es évjáratú.
Mindenkinek szép estét!
Hello..
Köszi az infót....Én is azon az oldalon nézegetem a motort...Rmz érdekelne....Ezek szerint akkor amennyivel ott olcsóbb lenne.....az utiköltséggel már annyi mint nálunk ...
Nagyon köszönöm a kimerítő és szokatlanul segítőkész válaszod. Azt hiszem megfogadom a tanácsod egy-két százezer ft-ért nem érdemes ekkora kockázatot vállani.
Üdvözlettel:
G
Igen, most néztem a hivatalos oldalon az árakat és ... kicsit túlzás szerintem, de azért itt egy link, hátha van még valaki akit érdekel a dolog: Harley
Amúgy javasolni azt tudnám, h nézz utána ezeknek a szerződéseknek és olyat válassz ami egészen addig garanciát vállal amíg átveszed a motort! Itthon olyan 3200 EFt- nál kezdődnek a V-ROD-ok, ami azért drágább mint kint, de legalább nem kell rá regadót sem fizetni! Ha működik a link, itt van egy pár: Használt
Az én tanácsom az, hogy itt Európában nézz körül motor után, ugyanis itt is elég olcsón hozzá lehet jutni a motorokhoz, de ezért te is el tudsz menni és személyesen kipróbálni, vagy valami szerelő ismerőssel megnézetni, hogy minden tuti-e! Ha itt akarsz keresni, Európában akkor nagyon jó oldal a: Mobile.de
Itt olyan 10000 EUR környékén vannak V-ROD-ok, szerintem érdemes megnézni!
Ez egy kicsit kevés ehhez, kellene a hengerűrtartalom, például a regisztrációs díj számoláshoz... A szállítással nagyon vigyázz ugyanis, nem mind1, h milyen feltételeket takar az 1000 dolláros és az 1400-as szállítási ktsg. Sokféle szállítási mód létezik, a legjobban a Duty paid típusúval jársz, ha jól emlékszem ( elég rég tanultam már ) mert az házig történő szállítást takar. Van ellenben olyan is ahol az eladó csak a motor hajóra, repülőre ... tevéséig vállalja a felelősséget, utána ha eltünt akkor pénz az ablakban :S Szóval ezt a témát nagyon körbe kell járni, ha nem akarsz véletlenül lyukra menni...
Nem lenne jó egy itthoni harley? :D
Ha minden igaz bátaszékről lesz, vagy onnan a környékről valami csodavas!