Minket még az ág is húz.. Ezt mostmár komolyan nem hiszem el! Mintha szándékosan cukrot raknának a tankba, Úgy ragad meg már másodszor az a kis kávédaráló! Talmának kellet volna már feljebb lépni, nem annak a kis köcsögnek! Ez a baj a pöcsköszörű kategóriában! Úgy ki vannak hegyezve a motorok, hogy semmi sem biztos.Egyszerűen Talmának nem 125-ös motorral kéne mennie. A baj az, hogy nagyon a kedvét tudja szegni az embernek egy ilyen idénykezdés...
Talma motorjaban is van anti-wheele-kit, marmint egykerekezes elleni elektronika. Az RSA mar fel van szerelve ilyennel. Tenyleg kicsit kezd elmenni a szeker a MotoGP-ben... Mondjuk csak a szabalyokat kellene modositani: "a menetstabilizalo elektornikak hasznalata tilos". De nem fogjak, mert valahol ez is a fejlodes resze. Idovel atultetik ezeket majd az utcai motorokba is es majd meregdraga muhelyeket kereshetunk fel, ahol kiutik az ilyen szarokat a motorbol. : ] Engem az is bosszant, hogy 1, 2-ben nem adja ra a teljes teljesitmenyt az elektronika az uj sportgepeknel. Adja csak ra! Kurva elet, azert vesszuk az ilyen mocikat!
Ha teljesen azonos motorral mennenek, akkor 1000%, hogy kijonne, hogy ki a klasszis es ki nem. Holtbiztos. F1 pilotaknal is megcsinaltak. Gokartgalakon, turakocsikkal mentek teljesen egyformakkal. Es bizony a "nagy versenyzok" agyonvagtak mindenkit. Motoroknal is tuti ez lenne. Rossi egesz biztos, hogy remekelne (hogy mindenkit szetvagna, az sem kizart). Troy Bayliss-t tudom meg elkepzelni, mint aki legyurna a tobbieket. Illetve ha elovennenk nehany regebbi aszt (Freddy Spencert, vagy barkit), szerintem par mai madarnak megmutatnak, hogy hogy is kell ezt csinalni. De a mai mezonybol Rossi biztos nem vallana szegyent.
Példa volt, mondván -magamban, de sértődés ne essék- suzukiér' nem kár. De valójában csak azt akartam mondani, hogy minimum a mai ezresek erejét - elektronikával nem tompítottan - adnám a kezükbe, hadd szokják. Csak mert azon szerencsés magazinos tesztpilóták, akik próbálták az újabb gp-bringákat, mind a várt brutalitás helyetti döbbenetes egyenletességről írtak. Már-már keményebbnek tűnik az SBK, mint ez, igaz, a ducati a 1098-ba is belöki/-te a traction controlt és a többit...
Volt-nincs Gary McCoy-féle füstöl a hátsó...
Tetszett a felsorolás. Amúgy tényleg,kíváncsi lennék,h mi történne,ha mindenki ugyanolyan motorral menne... A véleményem nem írom le,mert senki nem osztja,vagyis csak kevesen(Rossi a legjobb,de Toseland:hajrá).Nekem ez a két ember a favorit,de mindenki más.Üdv mindenkinek:B
Ducati MotoGP bike has: traction control, anti-wheelie software. Ez annyit tesz: tapadáskontroll (kipörgésgátló), egykerekezésgátló szoftver***. Ennél is lényegesebb talán a kényszervezérlés, ami megspórolja a szeleprugók összenyomkodásakor elvesző teljesítményt, amiből a 990cm3 korszakban lehetett több, mint elegendő is néha, de nyilván a lökettérfogat csökkenésével egyre jobban számítanak a kerékig eljuttatható lóerők. Különben nem szarakodnának a többiek a pneumatikus vezérlés fejlesztésével.
***: Ez mind kurvajó a gyorsan menésre, de el is viszi a versenyből a látványos akciót. Elég megnézni pár régebbi futamot, hogy mennyi gumit kentek az útra.
Adnék nekik (pl.) gixxer 1000-eseket egyformán belőtt síktolattyús karbival (no elektronika), bolti slickekkel, oszt lenne verseny + jelentős anyagi kár :)
Azért remélem nem csak Stonerról meg a Dukiról fog szolni ez az év is!Különben olyan uncsi lesz mint az F1!Érdekes hogy a szombati időmérő után nem ért fülig a szája De sajnos vasárnap már igen
Csak kíváncsiságból kérdezem de a futam alatt mi volt a Rossi legjobb ideje?Nem hiszem, hogy 1.55 alá tudott volna menni. Ez a Lorenzonaj és a Stonernek is ment.
http://www.youtube.com/watch?v...
Előre is köszi!
MotoGP - Jerez
március 29. szombat
MotoGP - Jerez
március 30. vasárnap
MotoGP - Jerez
Ha teljesen azonos motorral mennenek, akkor 1000%, hogy kijonne, hogy ki a klasszis es ki nem. Holtbiztos. F1 pilotaknal is megcsinaltak. Gokartgalakon, turakocsikkal mentek teljesen egyformakkal. Es bizony a "nagy versenyzok" agyonvagtak mindenkit. Motoroknal is tuti ez lenne. Rossi egesz biztos, hogy remekelne (hogy mindenkit szetvagna, az sem kizart). Troy Bayliss-t tudom meg elkepzelni, mint aki legyurna a tobbieket. Illetve ha elovennenk nehany regebbi aszt (Freddy Spencert, vagy barkit), szerintem par mai madarnak megmutatnak, hogy hogy is kell ezt csinalni. De a mai mezonybol Rossi biztos nem vallana szegyent.
Volt-nincs Gary McCoy-féle füstöl a hátsó...
Pályafutása (2001-től VB helyezés): 29., 12., 8., 5., 2., 7., 1. (Rossi 1996- : 9., 1., 2., 1., 2., 1., 1., 1., 1., 1., 2., 3.)
Ducati MotoGP bike has: traction control, anti-wheelie software. Ez annyit tesz: tapadáskontroll (kipörgésgátló), egykerekezésgátló szoftver***. Ennél is lényegesebb talán a kényszervezérlés, ami megspórolja a szeleprugók összenyomkodásakor elvesző teljesítményt, amiből a 990cm3 korszakban lehetett több, mint elegendő is néha, de nyilván a lökettérfogat csökkenésével egyre jobban számítanak a kerékig eljuttatható lóerők. Különben nem szarakodnának a többiek a pneumatikus vezérlés fejlesztésével.
***: Ez mind kurvajó a gyorsan menésre, de el is viszi a versenyből a látványos akciót. Elég megnézni pár régebbi futamot, hogy mennyi gumit kentek az útra.
Adnék nekik (pl.) gixxer 1000-eseket egyformán belőtt síktolattyús karbival (no elektronika), bolti slickekkel, oszt lenne verseny + jelentős anyagi kár :)
http://images.motogp.com/multi...