Már be kellett volna következzen a szezon eddig részében akkor, amikor még nem volt megnyugtató előnye és az ellenfeli jól mentek. Mégsem esett el. Könnyen lehet, hogy idén nem fog nullázni, de azt mondom most már az is beleférhet.
Amúgy a 2014-es vázzal megy tudtommal. Igaza lett annak, aki azt írta (asszem Totalbike), hogy amikor a Honda megy a Forma1-ben, akkor sosem nyert MotoGP-t, mert gyenge volt. Nem fejlődött jó irányba a gép azóta. Ha nem lenne MM, idén is sima Yamaha győzelem.
Tavaly szerencséje volt, pár futamon tempója. Ma tempója van, szerencséje és agya nem mindig. Az ezüstöt neki adom én is. 59 pont nagyon sok, de MM is tud esni, soha nem versenyen. Biztos fog nullázni, kizártnak tartom, hogy ne nullázzon legalább egyszer.
Amikor mások elesnek vagy rosszul döntenek, azt sem viccből teszik. Tavaly azt mertem mondani, nem lesz Rossinak még egyszer olyan szerencséje, hogy minden olyan kényelmesen alakul, hogy még az utolsó futamra is vihet hét pontot - normál erőviszonyok szerint már valahol szeptember környékén már csak matematikai esélye maradhatott volna. Arra nem számítottam, hogy leáll a motorja és két esős versenyen negyed annyi pontot szerez majd mint Miller, de azt azért mutatja, hogy a szerencse forgandó. Majd meg látjuk hogy lesz tovább. Benne ma már többet látok, mint Lorenzoban (idénre értve, Ducatis aláírástól kezdve), szóval szerintem az ezüstérem az övé lesz. Minden esetre Marquez ezt már be tudja osztani, csak nulláznia nem szabad.
Elolvastam Rossi nyilatkozatát. Kb. fedésben van korábbi Lorenzo nyilatkozatokkal - amiket nem ágáltatok agyon savazni. Durván arról beszél, hogy jól ment szárazon, jól ment vízen, de a változó körülmények kitoltak vele - azt nem mondja, hogy azon nem ment jól. Sőt, azt sem mondta, hogy a csapat hibázott és azt sem, hogy ő hibázott. Elképzelhetőnek tart dolgokat.
Ha Lorenzo, Stoner vagy maga Marquez két esős versenyen 8 pontot szedne össze, akkor azt mondanátok, hogy béna csicska.
Lehet, hogy nem tudták volna egy kör alatt átteni az inter helyett a slicket és átprogramozni a motort? A hátsót ki lehet cserélni egy környi idő alatt, ez valószínű. De a másik két műveletben nem vagyok biztos. Mert ha ez nem megy, akkor nem tudnak mit csinálni csak azt, hogy várják, hogy a következő körben mégis kijön.
Én inkább azt látom hibának, hogy eleve nem a slicckel próbálkoztak. Tizen körök voltak hátra és gyorsan száradó volt a pálya. Az ilyen helyzethez a slick passzol, nem az inter. Csak el kell tudni, hinni, hogy a pilóta nem fog rontani slickkel sem az első néhány körben amikor kimegy vele. Ha ezt egy Rossi kaliberű pilótáról a csapata nem tudja elhinni, akkor az a csillag már lehullóban van. 10 éve még elhitték volna és megcsinálták volna.
Szerintem Rossi döntése kockázatos de vállalható volt, mivel tartotta a második helyet.
De azon hogy a kései csere ellenére miért inter gumikat kapott lenne mit magyarázni.
Izgalmas verseny volt, ahol MM-nek jött ki jól a lépés, pedig mikor a 8-9-ik helyen vergődött nem adtam volna neki sok esélyt.
Az F1-ben is be kellene tiltani mindenféle kommunikációt, csak a tábla maradhatna.
Ha... bazdmeg nincs ha! ELBASZTA! IDIÓTA volt, már megint! Odaajándékozza MM-nek a címet, mert ebben idén több lenne, de amíg ezt csinálja megnyeri másnak a címet, volt már ilyen de akkor legalább Haydennek adta, de most....
Jól tudod,de ha slick gumival jön ki,akkor nem ez lett volna a végeredmény.Maki tuti első helyen maradt volna,az nem vitás(bár Crutchlow még nála is gyorsabb volt).
Amúgy a 2014-es vázzal megy tudtommal. Igaza lett annak, aki azt írta (asszem Totalbike), hogy amikor a Honda megy a Forma1-ben, akkor sosem nyert MotoGP-t, mert gyenge volt. Nem fejlődött jó irányba a gép azóta. Ha nem lenne MM, idén is sima Yamaha győzelem.
Ha Lorenzo, Stoner vagy maga Marquez két esős versenyen 8 pontot szedne össze, akkor azt mondanátok, hogy béna csicska.
Én inkább azt látom hibának, hogy eleve nem a slicckel próbálkoztak. Tizen körök voltak hátra és gyorsan száradó volt a pálya. Az ilyen helyzethez a slick passzol, nem az inter. Csak el kell tudni, hinni, hogy a pilóta nem fog rontani slickkel sem az első néhány körben amikor kimegy vele. Ha ezt egy Rossi kaliberű pilótáról a csapata nem tudja elhinni, akkor az a csillag már lehullóban van. 10 éve még elhitték volna és megcsinálták volna.
De azon hogy a kései csere ellenére miért inter gumikat kapott lenne mit magyarázni.
Izgalmas verseny volt, ahol MM-nek jött ki jól a lépés, pedig mikor a 8-9-ik helyen vergődött nem adtam volna neki sok esélyt.
Az F1-ben is be kellene tiltani mindenféle kommunikációt, csak a tábla maradhatna.