Eredményesen zárult a Humangest Honda Team első privát tesztje
Talma a második tesztnapon 80 kört teljesített, ami nagyon sokat számít ahhoz, hogy még inkább össze tudjon szokjon az új gépével. Ami biztos, hogy nagyon gyors a Honda, a motorblokk roppant erős, ezt jól fel is tudta mérni Talma a többiekhez képest. A futómű beállításokon viszont még dolgozniuk kell, mert jelenleg nem úgy kanyarodik a motor, ahogyan Talmácsi szeretné. Barcelonában ott lesz az Öhlins szerviz kamionja, így biztosra vehető, hogy sikerülni fog a fennálló problémát kiküszöbölni.
A tegnapi köridőhöz képest így is sikerült javítaniuk 2 mp-t, de még ezek az idők is elmaradnak a korábbiakhoz, ugyanakkor nem szabad elfelejteni, hogy ezeknek a teszteknek nem a pályacsúcs megdöntése a célja.
A csapat remekül dogozik és továbbra is nagyon jó hangulat van a boxban.
Az idő ugyan nem volt túl kedvező ma Valenciába, hol eleredt az eső, hol elállt, de ennek ellenére pozitív eredményekkel zárult Talmácsi Gábor és új csapata, a Humangest Honda Team első teszt napja.
Összesen 40 kört ment Talma, viszonylag sok időt töltött a boxban, de nagyon sok beállítást sikerült kipróbálnia.
A nap célja a kényelem beállítása és a motor alapbeállításának megtalálása volt.
Délutánra a helyes beállítási irányt is kezdték megtalálni, ami holnap derül csak ki igazából, amikor Talma újra motorra ül. Az időeredmények még elmaradnak a korábbiaktól, de a jó beállítási irány következtében a köridők is javulhatnak holnap, illetve még több eredmény várható.
Két vadiúj 2006-os fejlesztésű Honda áll Talma rendelkezésére és egy profi szerelőgárda.
A boxban nagyon jó hangulat van, a szerelők figyelnek arra, hogy mit kér Talma, nagyon jól megy a közös munka, ami idővel még jobb lesz, hiszen megismerik a szerelők is Talma vezetési stílusát és félszavakból érteni fogják egymást.
Talma a nap végén ennyit mondott: „Pozitív volt a mai nap és már alig várom a holnapi folytatást!”
Az vitathatatlan, hogy Danika óriási tehetség. 20 évesen nem kerülhet fel valaki egy Rapsol Honda GP csapatba véletlenül és tehetség nélkül.
Mindenképp az élmezőnyben fog idén menni, mert a tudása megvan és a pöttöm feneke alatt nem túl rossz technika lapul. Az erőnléttel viszont komoly gondjai lesznek. 152 centis magassággal és 47 kilóval nem ugyanolyan egy huszonegynehány körös verseny a 250 lovas 135 kilós RCV-n, mint a 95 kilós 110 lovas 250-esen. A téli tesztek alatt folyamatosan fáradtságra panaszkodott és a nap végére mindig hulla volt. Vagyis Rossit max. akkor fogja keményen és folyamatosan szorongatni, ha megerősödik a kategóriához.
Ha sikerülne figyelmesen végigolvasnod azt amit irtam akkor rájönnél arra hogy féreértetted.
Mivel én elismertem Pedrosa tehetségét csak mint mindenhol a civil életben is vannak olyan dolgok amibe bele kell szokni. Mivel azt is leirtam hogy a 250 már nem kihivás neki ez is elismerés iránta. De Melandri és annak idején Vale is szokta az első évben a GP vagy akkor még az 500 kategóriát. Ha én magam vagy esetleg Te úgy tudnál motorozni mint ők akkor biztosan ott lennél. A tehetségüket én nem kérdőjeleztem meg!! Légy kicsit figyelmesseb. Köszi.
Az a helyzet fiúk, hogy amig Rossi a Gp-ben motorozik addig nagyon más nemigen fognyerni, ha mégis akkor Rossinak nagyon el kell csesznie valamit. A krritikákkal semi bajom csak egy gondom van, hogy én már a legtöbb kritikát általában olyan emberektől hallom, aki kurvára nem ért hozzá, és ez leginkáb kitud akasztani, nem mintha ti nem értenétek hozzá sőt azért vagyok itt, hogy a hülye emberektől ne haljak hozzá nem értő kritikát.
nehogy már veszekedjetek skacok, örüljünk hogy van egypár hely ahol karcolhatunk oszt kész !!! A GP-s téma meg csak beszélgetés véleményeket mondunk mindenki a sajátját, nem a versenyzöket fikázzuk !!!!
De legalább nem 3 darabból van összetoldva egy kanyar,mint pl a ringen a célrará..Meg valahogy kevesebb a gödör.Vagy csak én érzem úgy?A repedés kit zavar az egyenesben?
Talma a második tesztnapon 80 kört teljesített, ami nagyon sokat számít ahhoz, hogy még inkább össze tudjon szokjon az új gépével. Ami biztos, hogy nagyon gyors a Honda, a motorblokk roppant erős, ezt jól fel is tudta mérni Talma a többiekhez képest. A futómű beállításokon viszont még dolgozniuk kell, mert jelenleg nem úgy kanyarodik a motor, ahogyan Talmácsi szeretné. Barcelonában ott lesz az Öhlins szerviz kamionja, így biztosra vehető, hogy sikerülni fog a fennálló problémát kiküszöbölni.
A tegnapi köridőhöz képest így is sikerült javítaniuk 2 mp-t, de még ezek az idők is elmaradnak a korábbiakhoz, ugyanakkor nem szabad elfelejteni, hogy ezeknek a teszteknek nem a pályacsúcs megdöntése a célja.
A csapat remekül dogozik és továbbra is nagyon jó hangulat van a boxban.
Összesen 40 kört ment Talma, viszonylag sok időt töltött a boxban, de nagyon sok beállítást sikerült kipróbálnia.
A nap célja a kényelem beállítása és a motor alapbeállításának megtalálása volt.
Délutánra a helyes beállítási irányt is kezdték megtalálni, ami holnap derül csak ki igazából, amikor Talma újra motorra ül. Az időeredmények még elmaradnak a korábbiaktól, de a jó beállítási irány következtében a köridők is javulhatnak holnap, illetve még több eredmény várható.
Két vadiúj 2006-os fejlesztésű Honda áll Talma rendelkezésére és egy profi szerelőgárda.
A boxban nagyon jó hangulat van, a szerelők figyelnek arra, hogy mit kér Talma, nagyon jól megy a közös munka, ami idővel még jobb lesz, hiszen megismerik a szerelők is Talma vezetési stílusát és félszavakból érteni fogják egymást.
Talma a nap végén ennyit mondott: „Pozitív volt a mai nap és már alig várom a holnapi folytatást!”
Mindenképp az élmezőnyben fog idén menni, mert a tudása megvan és a pöttöm feneke alatt nem túl rossz technika lapul. Az erőnléttel viszont komoly gondjai lesznek. 152 centis magassággal és 47 kilóval nem ugyanolyan egy huszonegynehány körös verseny a 250 lovas 135 kilós RCV-n, mint a 95 kilós 110 lovas 250-esen. A téli tesztek alatt folyamatosan fáradtságra panaszkodott és a nap végére mindig hulla volt. Vagyis Rossit max. akkor fogja keményen és folyamatosan szorongatni, ha megerősödik a kategóriához.
Mivel én elismertem Pedrosa tehetségét csak mint mindenhol a civil életben is vannak olyan dolgok amibe bele kell szokni. Mivel azt is leirtam hogy a 250 már nem kihivás neki ez is elismerés iránta. De Melandri és annak idején Vale is szokta az első évben a GP vagy akkor még az 500 kategóriát. Ha én magam vagy esetleg Te úgy tudnál motorozni mint ők akkor biztosan ott lennél. A tehetségüket én nem kérdőjeleztem meg!! Légy kicsit figyelmesseb. Köszi.
a 3-as kanyar előtti pukli az szar, meg a célra ráfordító első jobbosban a hupli, de a célba repedésről nem tünt fel még.
nyugodtság van. ez magán vállalkozás, nem állami lobby!
Mellesleg, ha akarom akkor lemérem kétszáznál is, vili?
2-3 centis sosem volt. vagy 200-nál lemérte!?
jövőre új aszfaltot kap a pálya....
pannónia ring sem felelne meg gp-re! :o((