Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

www.speedtv.com/commentary/20718/
Olvassa el akit érdekel, angol kell hozzá de megéri átnyálazni!
A következő írás egy másik oldalról van, de hátha vki nem olvasta:

Van egy úr a Camelnél, aki egy táskával járja a világot. Benne tízmillió dollár lapul. Ami nem kell senkinek. Ez már önmagában meglepő a versenysportban, ahol ennél sokkal kevesebbel is lehet ráhatást gyakorolni. A pénzt az kapja, aki munkát ad Max Biagginak a következő szezonra. Komikus, hogy két csapat is szívesen látná az olasz pilótát soraiban, nevezetesen szenyor Pons és szinyor Gresini együttese - problémát csak az jelent, hogy Biaggi Kanazawa elnök és a HRC feketelistáján végezte, egyrészt középszerű 2005-ös teljesítménye, nagyobbrészt antiszociális megnyilatkozásai miatt. Így Honda-csapat nem foglalkoztathatja őt, s amúgy is a fiatalításról szól az aranszárnyasok politikája a jövendő évben.
Ha kizárjuk az olyan formációkat, mint a WCM és Kenny Robertsék (akiknek jelen állás szerint nincs motorjuk 2006-ra), csak két olyan nem-hondás csapat marad, amely szóba jöhet: az egyik a Tech 3 Yamaha, a másik Luis D"Antin gárdája a Ducati GP05-tel. Elméletileg nem rossz csapatok ezek, bár a gyári Honda után mindenképpen osztálynyi különbség. Mind a Tech3, mind a D"Antin költségvetésének jót tennének a Camel milliói. Csakhogy. A Yamahához történetileg kötődő francia Tech3-nál úgy tűnik, csak egy motor kiállítására van lehetőség, az pedig már elkelt, a volt WCM-es James Ellisoné lesz. Miért pont az övé? Mert angol, a MotoGP promotere, a Dorna pedig különösen jó szemmel nézi az angol (és francia meg német) versenyzők jelenlétét a sorozatban, így ugyanis a gyorsasági motorsport királykategóriája eladható Nagy-Britanniában. Ráadásul Ellisont kedveli a Dunlop - a gumigyár mellesleg a Tech3 szponzora. Úgyhogy BBC plusz Dunlop egyenlő Ellison a privát Yamahán. Egyébként is furcsa lett volna elképzelni Biaggit vazallusként egy M1-en abban a klánban, ahol Rossi az úr.

A D"Antin Ducatijára jelen pillanatban csak a spanyol José Luis Cardosónak van bérlete 2006-ra. Egy motor még szabad, arra pályázik a 2005-ben a csapatnál versenyző Roberto Rolfo is, aki csak reménykedni tud abban, hogy a Camel táskás embere és Luis D"Antin nem beszélgetnek egymással túl hosszan.

Mert a táskás ember fáradhatatlan. Jár mindenhol, bekopog a Suzukihoz és a Kawasakihoz is. Az elsőnél azt kéri, ugyan dobják már ki John Hopkinst, a másodiknál meg, hogy ugyan állítsanak már ki egy harmadik motort is. Érdemi válasz egyelőre nem érkezett egyik helyről sem. Az igaz, hogy Hopkinsszal kapcsolatban már régóta vannak elégedetlenkedő hangok a Suzukinál - ami viszont a Kawát illeti, talán az elsők között tisztázták 2006-os felállásukat: Nakano, aki alatt nagyra nőtt a motor és De Puniet, aki a gyárnak kiemelten fontos piacot jelentő Franciaország szülötte, nem beszélve arról, hogy fiatal és fejlődőképes. Reálisan nézve mégis az lehet Biaggi - talán utolsó - esélye, ha valahogyan felkapaszkodik egy zöld színű motorra a Szepangban esedékes tesztsorozaton (november 28-30.) a lábadozó Nakano helyére, akinek a keze még Valenciában sérült meg.
Biaggival egy gond van,minden csapatnak egy gondja volt vele,megmondta,hogyha szar a motor.Év elején mindig szinte dobogós volt utóbbi időben pedig 10.hely körül mozgott???Hayden jobb lenne nála???Ha netán igen akkor ennyivel???Nemáá
Milyen emberek kapnak motort?Stoner?Elias?Ellison?Rolfo?Aoki?De Puniet?
Hogy és miért?Na itt lépnek be a szponzorok.......
Még igen fiatalok,kíváncsi vagyok,hogy mit produkálnak,szerintem még nincs itt a helyük.
Nem csodálom,hogy Maxhoz ragaszkodott a Camel,biztos nem véletlen,csakhát ő birálta a Hondát és ők meg ezt nem tűrték.Ennyi....
De az biztos hogy a két öreg veteránnal két óriási csillagot és színfoltot vesztett ez a sport.Még bízom benne,hogy látjuk őket!
Azért a Biaggi esetében nem igaz ez a pénz/szponzor az úr dolog mert hiába van egy egész dohánygyár a hátamögött mégis kirakták a Hondától. De egyébként tényleg igazad van, én is sajnálom hogy így kell befejezniük, bár én a Biaggi-t (épp az elöbb említett ok miatt) nem temetném, de szegény Barros-t szerintem se látjuk többet
Szerintem egy nagyon szomorú hír.
Jövőre valószínűleg nem láthatjuk Biaggit,római gladiátort,sem az "öreg harcos" Barrost.
Oké oké frissüljön a GP meg ilyenek....de ne az ő kárukra....két ekkora versenyző...és valószínűleg így kell,hogy abbahagyják pályafutásukat.....nem lehet kellemes
Szerintem még 1-2 évig ott van,ott lenne a helyük,az élmezőnyben....
Dehát a pénz/szponzorok diktálnak....
Lehetett/lehet értük rajongani és van akinek nem nyerik el a tetszését.A lényeg,hogy el kell ismerni őket....egy kicsit régiebbi kor talán "letűnő" csillagai.
Jó lenne még látni őket a dobogón.........
szóval igaz, hogy a Honda nem csinál Pedrosának kisebb motogp bringát
Valencia első tesztnap időeredmények:
1. Nicky Hayden USA Repsol Honda Team 1min 34.4 secs
2. Marco Melandri ITA Fortuna Honda 1min 34.8 secs
3. John Hopkins USA Team Suzuki MotoGP 1min 35.03 secs
4. Casey Stoner AUS Honda Pons 1min 35.04 secs
5. Carlos Checa ITA Honda Pons 1min 35.12 secs
6. Sete Gibernau SPA Ducati Marlboro Team 1min 35.2 secs
7. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team 1min 35.5 secs
8. Toni Elias SPA Fortuna Honda 1min 35.7 secs
9. James Ellison GBR D"Antin Ducati Pramac 1min 35.7 secs
10. Nobuatsu Aoki JPN Team Suzuki MotoGP 1min 35.71 secs
11. Roberto Rolfo ITA D"Antin Ducati Pramac 1min 35.73 secs
12. Olivier Jacque FRA Kawasaki Racing Team 1min 35.86 secs
13. Chris Vermulen AUS Team Suzuki MotoGP 1min 36.28 secs
14. Randy de Puniet FRA Kawasaki Racing Team 1min 36.6 secs
15. Loris Capirossi ITA Ducati Marlboro Team 1min 36.8 secs
16. Max Neukirchner GER Honda 1min 37.49 secs*
17. Andrea Dovizioso ITA Honda 1min 39.5 secs
18. Thomas Luthi SWI Honda 1min 44.29 sec
Miért ne? :) Vagy talán átülhetne a GSV-re, csakhogy megint márkát váltson, hogy egy új gyár szülötte is legyen már világbajnok. Ha márkaváltásról lenne szó, akkor szóba jöhetne még a Ducati is, de oda ne menjen, mert akkor túl sok esélye lenne állandóan nyerni :)) azt meg nem akarom. De ha rám hallgatna, akkor azt mondanám menjen egy általam teljesen érdektelen sportba, mondjuk legyen Rally pilóta :).

Na, de ne ezzel törődjünk mi magyarok, hanem Talmával, aki tutira veszem, hogy ott lesz az első 3-ban majd a következő szezon végén!!! A minden technikai háttért biztosító csapatvezetéssel, Honda motorral, első számú versenyzőként egy világbajnok szerelő gárdával nagyon nagy eredményeket fog elérni!! Eléggé irigylem

Na de egyébként meg kell egy kicsit védenem a KTM-et. A magyar érzület engem is arra késztet, hogy szídjam őket, de azért egy kicsit belegondolva megértem a csapatot. El kell fogadni hogy a csapat-motorsportokban igen is van első- és másodszámú pilóta. A vezetés a megtisztelő és bizalomteli elsőszámú posztot annak a pilótának adja, akitől a legjobb eredményt várja, hiszen legfőbb érdekük, hogy világbajnokok legyenek, hiszen akkor lesznek a gyár eladási mutatói nagyobbak, akkor lesz több és bőségesebb tőkéjű támogató és sorolhatnám még az érdekeket. A motorsport, sőt majdnem minden sport érdekeken nyugszik, nem csupán jetékszeretetből ölnek bele istentelen nagy pénzeket. Ez az egész azt jelenti, hogy akit a vezetés jobbnak gondolt/gondol azt fogják segíteni, még a csapatutasítást is beleértve, így szinte természetes, hogy ha az első pilótát a csapattársa(i) képesek több ponthoz hozzásegíteni, főleg ha összetettben is előrébb van az illető, akkor elvárják sőt utasítanak, hogy ezt a "másodhegedűsök" tegyék is meg. Ezen kívűl az elsőszámú kapja a jobb szerelőket, az esetleges jobb körülményeket, de amúgy biztos vagyok benne, hogy motortechnikai szempontból azonos lehetőségeket kapnak a gyár versenyzői. És itt még akkor meg kell említeni, hogy a szezon elején, mikor a versenyzők aláírnak, akkor a szerződésben benne van az is, hogy első vagy másodszámúként számítanak rá (persze ez nem azt jelenti hogy szezonközben ez nem cserélődhet az eredmények alapján, de minden verseny előtt világos mindenkinek, hogy hogy áll éppen a helyzet). Ezt Talma is tudta (sőt ugye a Hondával való előszerződésében ez nyíltan benne is van, hogy mégis milyen "helyzetben" lesz) és ennek ellenére, mégha félreértésből is, de nem úgy cselekedett, ahogy azt elvárták tőle. Persze 100%-ot kell nyújtania minden versenyen, ez nem kétségesm ő így is tett, de ebbe nem fér bele az amit Quatar-ban csinált. Onnantól pedig várható volt, hogy Talma nem számíthat másra a spanyol verseny után, mint ami történt. Talán ha fordítva történt volna, és Talma lett volna az elsőszámú, akkor mi is mérgesek lennénk Kallio-ra. Meg gondoljunk páldául a Forma 1-ben a Ferrari csapatra (vagy bármelyik másra), akik ezt a csapatutasítós dolgot nyíltan csinálták, s volt is kisebb-nagyobb botrány belőle, de a ferrari vállat vont. Barrichello volt a másodhegedűs és ha lehetett, akkor mindenáron segítette Schumachert. Nem tetszett ez a brazil szurkolóknak, láthatóan Rubensnek sem, de kedvencük megtette mindig amit lehetett. Meg kellett, hiszen Schumi jobb eredményeket hozott minden körülmények között, szóval őt kellett emiatt segíteni. Nem is akartak Rubinhotól nagyon megválni! De ha egyszer kétszer odaszúrt volna schuminak mikor nem kellett volna, akkor azt hiszem rövidúton elküldték volna! Ez történt a KTM-nél is. De egyébként sokkal jobb, hogy így történt, még akkor is ennek kellett volna lennie, ha nincs Quatar és nem küldik el Talmát, mert sokkal de sokkal jobb ha elsődlegesen őt támogatja az egész csapat és nem a csapattrását.

Szóval ne kövezzetek meg, de én nem "kurva anyázom" a KTM-et, sőt kicsit örülök is hogy így történt, de ettől az egésztől függetlenül még azért egyáltalán nem szimpatikus a csapat.
Rossi az SBKban? viccnek is rossz
Biztos, hogy jó szezon lesz, köszönhetően a sok átigazolásnak és az új embereknek. Én például rettentően kíváncsi vagyok, hogy a 3szoros világbajnok Pedrosa mit fog alkotni a GP-ben. Ha nem is jövőre, de szerintem utána világbajnok lesz! Aki ebben megakadályozhatná, az a jelen állás alapján szerintem csak Rossi lehetne, de nemhiszem, hogy az olasz tovvábra is sorban nyerné majd a világbajnoki címeket. Minden csapat, mégha nem is vallja be, ennyi VB cím után elsődlegesen Rossi száját akarja elkenni a pályán, bár ha megnézzük ez nem mást jelentene mint VB-címet. Én azt hiszem, hogy fognak a csapatok annyira felfejlődni a jövőben, hogy megállítsák Rossi-t. Egyébént pedig nem csodálkoznék, ha Rossi mondjuk két év múlva bejelentene vmi nagy hírt, hogy például kipróbálja magát az SBK-ban is. Lesznek a jövő évben meglepetések, ebben biztos vagyok!

Szóval lényeg a lényeg, hogy jó szezonnak nézünk elébe. Van több új ember a királykatedóriában, akik felpezsdítik majd az életet (Pedrosa, Randy De Puniet, Cardoso, Vermeulen), sőt új csapat is (Fortuna Honda, D"Antin Pramac Team - Ducati), nem beszélve az igazolásokról (például kiváncsi vagyok mit fog kihozni Gibernau a Ducati-ból). Szóval várom már nagyon!
Szerintem ekkora pontelőny mindenkinek "megfekszi a gyomrát" és nem hajt annyira.
Remélem jó kis szezon lesz jövőre!Mondjuk rosszat nem igazán látunk...
Sőt!!! Utánanéztem
Hayden is taknyolt Doningtonban azon az esős futamon.
Azért itt a vége felé rendesen odafüstöltek a Rossi-nak. Szóval még mindig Rossi a legjobb de ha ezt a formát át tudják menteni a srácok akkor jó kis versenyek lesznek jövőre.
Igen fejlődőképesek. De mi is van azzal majd 150 pont hátránnyal?
(Melandri Lagunában,és Doningtonban is esett)
Azért nem rossz a kis Pedrossi-tól hogy csak 1mp-ét kapott a Hayden-től. Első próbálkozásnak kifejezetten ígéretes
Yaaaaa és Hayden!!!!!!!!
Azért milyen vicces hogy a tavalyi szezon két perec-elekje (Hayden, Melandri) idén egyszer sem fektette lapjára a gépet (leszámítva a Melandri vs. Rossi esetet).
Ha jól emlékszem akkor Hayden idén még edzésen sem feküdt a motor mellé .
Szóval mindkét srác fejlődőképes, de ez a VB tabellán elért helyezésükön is látszik.
Ha nem baj tartok egy Sportmotoros-Híradót :

Több említésre méltó dolog is történt a valenciai pályán, ami ma az első téli teszt helyszínéül szolgált, bár a körülmények nem voltak a legmegfelelőbbek tekintve a hideget, az erős szelet, a végig borult időt majd a délutáni esőt.
Daniel Pedrosa, aki az idei 250-es világbajnoki címe után Repsol Honda színekben a királykategóriában is bizonyítani szeretne, ma kezdte az ismerkedést a 4-ütemű kétkerekűvel. Az igen óvatos körözés közben leginkább a helyes üléspozíciót kereste, de a fő cél a 240lóerővel való barátkozás volt.

"Ezen a napon engedtek meg előszőr ismerkedni a Hondával, a szerelő gárdával, a motor és a gumik viselkedésével menetközben. A pálya úgymond nagyon segítőkész felfedezni az új motort, de még várnunk kell, hogy lássuk mi történik majd a gyorsabb pályákon," mondta Pedrosa. "A 250-es és a GP kategória közötti űr sokkal nagyobb, mint a 125-ös és a 250-es közötti. Ez egy igen "meredek" ugrás, a motor sokkal gyorsabb és ezért nagyon óvatosnak kell lenni rajta."

Pedrosához hasonlóan több más spanyol versenyző is debütált ma az új csapatában: Sete Gibernau 32 körön át szintén előszőr ülte meg új versenygépét, a Ducati Demosedici-t, miközben Toni Elias 34 kört motorozott a Fortuna Honda RCV211V nyergében.
Az ex-ducatis Carlos Checa a Pons Honda gépezetét próbálhatta ki, de nem éppen nagy sikerrel, hiszen a 3. kör után sikerült taknyolnia. Checa kórházba került, s bár vélhetően eltört egy bordája, nincs komolyabb serülése. A csapat másik Hondájával a fiatal ausztrál, Casey Stoner próbálkozott, aki valószínüleg a spanyol csapattársa lesz a következő szezonban.
Egy másik ausztrál újonc is pályán volt, mégpedig a SBK-ból a MotoGP-s Suzuki csapathoz aláírt Chris Vermeulen. Egyébként vele együtt ott volt a Suzuki egész gárdája, a csapattárs John Hopkins, valamint a teszter Nobuatsu Aoki.
Ezen kívűl, bár átigazolásról nincs szó, de a 125-ös géposztály újdonsült világbajnoka, Thomas Lühti és az év 250-es újonca, Andrea Dovizioso is kivívta a lehetőséget egy Hondás tesztre, ami nem is ment olyan rosszul, bár sajnos az eső véget vetett neki.

A valenciai teszt eredményei:

1. Nicky Hayden, Honda - 1"34.4 / 53 laps
2. Marco Melandri, Honda - 1"34.7 / 8
3. John Hopkins, Suzuki - 1"34.9
4. Casey Stoner, Honda - 1"35.0 / 69
5. Carlos Checa, Honda - 1"35.1 / 33
6. Sete Gibernau, Ducati - 1"35.2 / 32
7. Daniel Pedrosa, Honda - 1"35.5 / 62
8. Toni Elías, Honda - 1"35.7 / 34
9. James Ellison, Ducati - 1"35.7 / 74
10. Roberto Rolfo, Ducati - 1"35.7 / 55
11. Nobuatsu Aoki, Suzuki - 1"35.8 / 41
12. Olivier Jacque, Kawasaki - 1"35.9 / 32
13. Chris Vermeulen, Suzuki - 1"36.3
14. Randy De Puniet, Kawasaki - 1"36.5 / 58
15. Loris Capirossi, Ducati - 1"36.8 / 17
16. Andrea Dovizioso, Honda - 1"39.5 / 27
17. Thomas Luthi, Honda - 1"44.2 / 27
azért kíváncsi vagyok emiatt a lépés miatt mennyivel esik vissza a KTMek eladása Magyarországon. Biztos vagyok benne hogy éreztetni fogja a hatását. Én is szeretem a KTM motorokat, de ha úgy alakulna hogy lesz pénzem új krosszgépet venni akkor inkább máshol fogok venni, ha ez nincs akkor csakis KTM jött volna szóba...
origo.hu/motor/20051107talmacsi.html azért alám tolhatnának 1 KTM SM-et tudnám élvezni,de hát nem 1 "olcsó" motor,manapság új motor nincs olcsón,csak a kínaika,de hát azok....(most nem célzok arra h szal lenne a Hyo)
Vegyél bátran KTM-et mito7gang!
Senkit nem buzdítottam arra, hogy kövessen ebben az elhatározásomban. A magam véleményét és érzését fogalmaztam meg. Egyszerűen én igy érzek és igy tudok viszonyulni ezekhez az eseményekhez. Szó sincs arról, hogy ha valaki KTM-mel jön majd velem szemben, akkor azt felrúgom...dehogy!! Az egyik kedvenc gépemről van szó! Én igy tiltakozok a magam módján. Mást nem tudok tenni, hogy kifejezzem, Talmán keresztül, mennyire megbántottak engem is...
reméljük a legjobbakat, de jó magyar szokás szerint nem kéne elkiabálni,
nehogy aztán középmezőny legyen belőle.. Igazad van, csak tudod az érzés,
hogy na én most bebizonyítottam, hogy a legjobb vagyok, de ez már nem a megyei gokartverseny kategória, ahol az ember dacolhat, ha akar. Ha itt elcsesz valamit, lehet, hogy nem kap jövőre olyan szponzort, nem lesz annyi rajongója, kevesebben ismerik el a tehetségét, kisebb lesz a reklámértéke s majdan eltűnik a süllyesztőben.. Pénz, pénz és pénz..
Akkro szerinted min múljon egy gyártó megítélése, ha nem az ilyesmiken???
Azon hogy van sok szép narancssárga festékük, vagy hogy szép a betűtípus a tankon?
az elöbbit én irtam csak a bátyám volt bejelentkezve! boccs
az első részben igazad van se sztem a KTM marketingje nem ezen fog mulni.
Egyrész óriási reklám volt nekik hogy majdnem minden nap ujságba voltak, de az hogy a versenyzőikkel igy bánjanak az ...no comment...

Én mindenesetre nem egy "gyökér" után fogom elitélni a KTM -et mert sztem az egyik legjobb supermotokat csinálja, ha nem a legjobbat!
Off-roadban is eléggé ott vannak, nem beszélve a Dakarról!!
A Duke - juk is ott van a szeren!

Szal sztem ne ezen muljon a vásárlók szemszögébe a KTM!!!
még annyit, hogy a "sok köcsög ktm-es" ahogy pimpi aposztrofálta a társaságot, igy is fogja majd vakarni a fejét, amikor jövőre a "KTM armada" a Honda kipufogoját és Talma fenekét fogja majd szagolni
Valahogy igy...