Nézd jah nagyjából tökmind1, de azt gipszjakab is megérzi, h a gixxer 5000nél olyat tol, h beszarás míg az R1 adott esetben fentebb kezd magához térni. És én most ezres viszonylatban beszélek, mert a 636 után nyilván úgy érezném én is a leggyíkabb ezresre (ami nem az R1 a félreértések elkerülése végett) is h kegyetlen.
1ébként az a különbség nem annyira apró: haverom a "04 R1-et (Akra EVO rendszer + PC ~ 178 Le mérve ha jól emléxem) nem tudja gázra elemelni 2ben. (Mlandos R1-tulajok ezzel hasonlóképp vannak) Persze nyilván láma is, de teszem azt én is láma vagyok mégis a tökszéria ZX10R szériában 5000nél 2ben egy izmosabb gázadásra majdnem kiugrott alólam (komolyan mondom kb mint amikor a 636nak húzok egy fullost 7-8000nél 1ben! ), pedig nem kerózni akartam(nem is tudok) csak mondom odarántom már lássuk mi a szitu. Hát be is szartam. 5000nél...és a K5 kb ugyanezt tudja csak vmivel kultúráltabban előadva. Szal egy ilyen élmény elég mély benyomást hagy a tesztelőkben is.
Ettől fgtlenül a 2 motor közül nyilván az R1-et venném, mert a gixxer nekem külsőleg nem jön be.
Szerintem tök mind1, hoyg az egyik szimpln megy mint állat, a másik meg picit jobban. Én ugyan gixxert nem próbáltam, de az R1 az disznó bitang volt! Ment mint állat. Valszeg a gixxer is ue az érzést váltaná ki belőlem. Lehet, hogy az óra jobbat mutat, de ugyse ez számít igazán! Szerintem.
A gixxer friss moci, újabb és papiron gyorsabb(persze nem csak papiron, ) de ennyi különbség csak a versenyzőknél számíthat. Vagy nem?!
"a superbike-os tesztek pedig mindig szubjektivek.... nem akarom elhinni pl. hogy egy R1-nél jobb a K5-ös gixxer! (de ez is szubjektív!!)"
Ezt a mondatodat nem értem. Szerintem egy motor teszteredményében elsőrangú szerepet játszik a blokk teljesítménye és annak leadása. Én végigolvastam egy rakat ezres összehasonlítót(nem mintha ez akármit is jelentene, mindössze arra gondoltam, h az átlageredmény azért mond vmit), ha érdekel belinkelhetek párat és mindenhol az R1 középtartományát a többiekéhez képest (!) keveslik. Legutóbb a motorcycle-usa.com -on uccsó helyre tették többek között ez miatt, pedig ott is versenyzők kenték.
Nem tisztem védeni az SBK-sokat, de nekem az elég meggyőző volt, h mikor kérdeztem az Ádámot milyen a gixxer a tavalyi tartósteszt R1-hez képest, akkor csak ez volt: "húbazmeg, nagyon disznó, aztakurva stb stb". 1ébként azt mondta, h középen és alul a gixxer olyan erős és finom, h egyfolytában csúsztatva lehet szórakázni utcán minden erőteljesebb gázkarmozgatás nélkül. Igaz azt hozzátenném, h tavaly az R1-et istenítette, mert nagyon barátságos, kezelhető és kurva jó nah! Csak a K5 kb ugyanolyan szinten mozog futóművileg és sokkalta jobban tol lent. Szal sztem ez az ami dönt a 2 motor között, ha a szépséget nem nézzük mert természetesen ott az R1 verhetetlen.
aha... és ez hogy jön most egy teszthez?
ezeken a mocikon nem Vale vagy Sete ült..... viszont mindegyiken ült mindenki.... ami FAIR! És végül ezek az eredmények alapján döntöttek! Ami szerintem sokkal objektívebb mint a bike-os tesztek.....
a superbike-os tesztek pedig mindig szubjektivek.... nem akarom elhinni pl. hogy egy R1-nél jobb a K5-ös gixxer! (de ez is szubjektív!!)
hozzá kell hogy tegyem, szerintem mind1ik moci gyönyörű, és nekem tök mind1 hogy ki min ül! Nekem a ZX a király! Másnak meg más.....
Viszont 1-2 hó mire megkapod
Sajnálom, hogy nem az RTL klub vette meg a jogokat, azt biztos többen néznék, mint az M1-et
Végre már elértünk vmi nagyot!
125 ccm
1. Kalio
2. Talmácsi
Igen tegnap volt az első edzés.És ma 12:50-töl. Holnap a verseny.
1ébként az a különbség nem annyira apró: haverom a "04 R1-et (Akra EVO rendszer + PC ~ 178 Le mérve ha jól emléxem) nem tudja gázra elemelni 2ben. (Mlandos R1-tulajok ezzel hasonlóképp vannak) Persze nyilván láma is, de teszem azt én is láma vagyok mégis a tökszéria ZX10R szériában 5000nél 2ben egy izmosabb gázadásra majdnem kiugrott alólam (komolyan mondom kb mint amikor a 636nak húzok egy fullost 7-8000nél 1ben! ), pedig nem kerózni akartam(nem is tudok) csak mondom odarántom már lássuk mi a szitu. Hát be is szartam. 5000nél...és a K5 kb ugyanezt tudja csak vmivel kultúráltabban előadva. Szal egy ilyen élmény elég mély benyomást hagy a tesztelőkben is.
Ettől fgtlenül a 2 motor közül nyilván az R1-et venném, mert a gixxer nekem külsőleg nem jön be.
A gixxer friss moci, újabb és papiron gyorsabb(persze nem csak papiron, ) de ennyi különbség csak a versenyzőknél számíthat. Vagy nem?!
Ezt a mondatodat nem értem. Szerintem egy motor teszteredményében elsőrangú szerepet játszik a blokk teljesítménye és annak leadása. Én végigolvastam egy rakat ezres összehasonlítót(nem mintha ez akármit is jelentene, mindössze arra gondoltam, h az átlageredmény azért mond vmit), ha érdekel belinkelhetek párat és mindenhol az R1 középtartományát a többiekéhez képest (!) keveslik. Legutóbb a motorcycle-usa.com -on uccsó helyre tették többek között ez miatt, pedig ott is versenyzők kenték.
Nem tisztem védeni az SBK-sokat, de nekem az elég meggyőző volt, h mikor kérdeztem az Ádámot milyen a gixxer a tavalyi tartósteszt R1-hez képest, akkor csak ez volt: "húbazmeg, nagyon disznó, aztakurva stb stb". 1ébként azt mondta, h középen és alul a gixxer olyan erős és finom, h egyfolytában csúsztatva lehet szórakázni utcán minden erőteljesebb gázkarmozgatás nélkül. Igaz azt hozzátenném, h tavaly az R1-et istenítette, mert nagyon barátságos, kezelhető és kurva jó nah! Csak a K5 kb ugyanolyan szinten mozog futóművileg és sokkalta jobban tol lent. Szal sztem ez az ami dönt a 2 motor között, ha a szépséget nem nézzük mert természetesen ott az R1 verhetetlen.
ezeken a mocikon nem Vale vagy Sete ült..... viszont mindegyiken ült mindenki.... ami FAIR! És végül ezek az eredmények alapján döntöttek! Ami szerintem sokkal objektívebb mint a bike-os tesztek.....
a superbike-os tesztek pedig mindig szubjektivek.... nem akarom elhinni pl. hogy egy R1-nél jobb a K5-ös gixxer! (de ez is szubjektív!!)
hozzá kell hogy tegyem, szerintem mind1ik moci gyönyörű, és nekem tök mind1 hogy ki min ül! Nekem a ZX a király! Másnak meg más.....
LX