Tökéletesen igazad van. Laikus a témában a cikkíró. Ennél többet kéne nyújtani az olvasónak. Ja és a nevet sem tudja leirni. Mar az elso szo el van írva. Én respektálom Karcsit nagyon de ez az év érdekesebb lesz szerintem. A belga is oda tud érni párszor.
Ide írtam is egy kis okfejtést :) link
Üdv.
Meguntam az endurozást.Helyette crossozni szeretnék pályán.
YZ,CR 125 és 250 2t ben gondolkodok csak.
Tudom ,hogy 125 és 250 nek is nagyok a költségei,de melyiket lehet olcsóbban megúszni ?
Gondolok arra,hogy egy 250 est nehezebb szétütni ,és talán kicsit ritkábban kell pl dugózni,viszont gondolom drágább hozzá az alkatrész...
Heti kétszer vinném ki a pályára,amíg el nem fáradok vele,gondolom nem lenne több 1 óra motorozásnál.
Előre is köszi a választ aki ért hozzá!
Hali!
Az lenne a nagyon amatőr kérdésem, hogy egy 125/250-es YZ, utcai motor mellett, "játszósnak" használva (lájt enduro, néha krosszpálya, lényeg egy kis extra adrenalin löket), kb. mennyi üzemórát megy el komolyabb generál nélkül? És hány óránként ajánlottak a kötelező karbantartások (olaj, légszűrő stb).
Azon borultam ki, hogy ha jol elolvasod azt a cikket, a wikipediarol van osszeollozva es az ember aki irta a cikket fogalma sincs a krosszrol (szerintem) es meg azt sem tudja, h iden a Villopoto is harcba szall..
20 376 46 36
Keresek Kawasaki kx250f (2008) légszűrőházat és gyári jobb hátsó idomot és jobb blokk védő műanyag idomot.
Komplett idom garni és érdekelhet...
Akinek van valami írjon
Köszi
racccccing@gmail.com
most akarok venni. mennyire tartós?
köszi
Ide írtam is egy kis okfejtést :) link
Meguntam az endurozást.Helyette crossozni szeretnék pályán.
YZ,CR 125 és 250 2t ben gondolkodok csak.
Tudom ,hogy 125 és 250 nek is nagyok a költségei,de melyiket lehet olcsóbban megúszni ?
Gondolok arra,hogy egy 250 est nehezebb szétütni ,és talán kicsit ritkábban kell pl dugózni,viszont gondolom drágább hozzá az alkatrész...
Heti kétszer vinném ki a pályára,amíg el nem fáradok vele,gondolom nem lenne több 1 óra motorozásnál.
Előre is köszi a választ aki ért hozzá!
kasza95@freemail.hu
Az lenne a nagyon amatőr kérdésem, hogy egy 125/250-es YZ, utcai motor mellett, "játszósnak" használva (lájt enduro, néha krosszpálya, lényeg egy kis extra adrenalin löket), kb. mennyi üzemórát megy el komolyabb generál nélkül? És hány óránként ajánlottak a kötelező karbantartások (olaj, légszűrő stb).
Segítségetek előre is köszönöm!
Az Easy Clutch(kuplung rásegítő) szerkezettel kapcsolatban szeretnék véleményeket/tapasztalatokat kérni! Ér valamit vagy sem?
Köszönöm!
Használt 120/90 v.130/90 18 as krossz gumit keresek, ha tud vki segiteni írjon.
köszi
üdv
Előre is köszi.
Azon borultam ki, hogy ha jol elolvasod azt a cikket, a wikipediarol van osszeollozva es az ember aki irta a cikket fogalma sincs a krosszrol (szerintem) es meg azt sem tudja, h iden a Villopoto is harcba szall..
ezen akadtam ki..
Legalább izgalmasabb futamok lesznek ha egymás ellen mennek....
es ilyenkor ez az okos leirja, hogy: "idén sem lesz nagyon ellenfele"
es ez kiboritott...
http://totalbike.hu/magazin/sport/2015/02/04/a_motokrossz_valentino_rossija/
szetbasz agyilag, h hogy lehet valaki ilyen lamer !
es hozza se lehet szolni..........
http://view.xscreenshot.com/d3e8542e8f4d4b83cc8d50632d0351ae