A múltkor írta valaki itt, hogy a rendőr a tengelyig érő sárvédőt firtatta a gépén.
Nem tudom most ezt hogy szabályozza a rendelet, de régen tényleg volt ilyen. Ezért voltak azok a csúnya nagy pocsvédő gumik az ETZ-ken gyárilag.
Szívemből szóltál... és még látásból is ismerjük egymást
A továbbiakhoz meg csak annyi tartozik hozzá, hogy a balesetek nagy részét nem a helyi motorosok okozzák, hiszen "mi", vagy ismerjük a környéket, vagy nem vagyunk a magunk ellenségei.
Én pont azon "ügyeskedő" motorosok miatt nem járok ki gyakran (főleg nem hétvégén), akik "feljönnek egy Mátrázni". Én meg figyelgessem, hogy mikor jön velem szemben az én sávomban. Ugyanis nem egy ilyen jelenséggel találkoztam már itt.
"Ez ebben a formában nem igaz:
1.: az egyik ott lakó, itt fórumozó srác nemrégiben írta, hogy csöppet elsokallt, bár szerencsésen megúszta a két szembejövő autó ellenére (asszem köztük ment le az útról)"
Ez ebben a formában nem igaz:
1.: az egyik ott lakó, itt fórumozó srác nemrégiben írta, hogy csöppet elsokallt, bár szerencsésen megúszta a két szembejövő autó ellenére (asszem köztük ment le az útról) (éppenséggel nem logikus, hogy nem helyiként odamenjek faszagyerek mód kanyarogni, ahol nem érzem magam otthon, azaz ahol évi 1-2-szer járok)
2.: a pihenni vágyóknak szerintem oly mindegy, ha helyi v. nem helyi motoros tolja le az útról, mert ő csak tötymörögni képes
Nem ide illik, de ilyen oka is lehet: volt 1-2 éve a bükkben egy motor vs motor baleset (több mint két motor), ebből annyit sikerült okulni, hogy pár nap-egy hét elteltével ugyanarra hasonló baleset történt. Mivel pedig az ország ilyen helyei eléggé frekventáltak motorosok tekintetében, a nagy számok törvénye, hogy a bajok is gyakoribbak itt, ergo a rendőri jelenlét is az. Az is marad, amíg a motorozásnak nem lesz kultúrája ebben az országban.
Ez a topik mindig kiveri a fejemből, hogy arra vegyem az irányt, nomeg 200 km felesleges egyenes oda-vissza. De pl. a környékbeli "naszályring"-en ugyanezt érték el az ott motorozók: mérőkocsi+kiszedőbrigád. De fogjunk mindent MÁSokra, mi magunk sosem okozunk.
Csabamoto ezt a táblázatot szerintem sokan félreértelmezitek. Valahol olvastam, hogy a 30.000 alatt is van bírság, csak azt a rendőr dönti el, hogy milyen csekket ad. Tehát ha gondolja 100-nál is kaphatsz egy 5000-es csekket.
Coyot Te is általánosítasz a helyiekre vonatkozó megnyilvánulásoddal úgyhogy 1:1
Én is csak 1-2 szer tudok felmenni,és lám még mindíg élek és virulok!
Hogy miért?
Tudok normálisan motorozni,nem a jampec helyi kivagyoként jáccani!
Ugyhogy ne álltalánosítsunk!
A rendszámtábla nézegetés miért csak szarakodás? Akkor hogy mérjék be lakott területen belül? Amit én látok, a sppedesek legalább felén felhajtva/leragasztva a rendszám
A május 2.-től érvénybe lépő új rendszer:
1. melléklet a 410/2007. (XII. 29.) Korm. rendelethez
Balról jobbra az értékek:
A megengedett legnagyobb sebesség túllépésének mértéke km/ó-ban; Bírság összege forintban;
1. 50 km/óra sebességig
a) 15 km/óra felett 25 km/óráig a) 30 000 (pl.: lakott területen 66 és 75km/h közötti sebesség esetén)
b) 25 km/óra felett 35 km/óráig b) 45 000
c) 35 km/óra felett 45 km/óráig c) 60 000
d) 45 km/óra felett 55 km/óráig d) 90 000
e) 55 km/óra felett 65 km/óráig e) 130 000
f) 65 km/óra felett 75 km/óráig f) 200 000
g) 75 km/óra felett g) 300 000
2. 50 km/óra felett 100 km/óra sebességig
a) 15 km/óra felett 30 km/óráig a) 30 000 (pl.: országúton 106-tól 120km/h-s sebességig)
b) 30 km/óra felett 45 km/óráig b) 45 000
c) 45 km/óra felett 60 km/óráig c) 60 000
d) 60 km/óra felett 75 km/óráig d) 90 000
e) 75 km/óra felett 90 km/óráig e) 130 000
f) 90 km/óra felett 105 km/óráig f) 200 000
g) 105 km/óra felett g) 300 000
3. 100 km/óra sebesség felett
a) 20 km/óra felett 35 km/óráig a) 30 000 (pl. autópályán 150km/h felett, 165km/h-ig haladva)
b) 35 km/óra felett 50 km/óráig b) 45 000
c) 50 km/óra felett 65 km/óráig c) 60 000
d) 65 km/óra felett 80 km/óráig d) 90 000
e) 80 km/óra felett 95 km/óráig e) 130 000
f) 95 km/óra felett 110 km/óráig f) 200 000
g) 110 km/óra felett g) 300 000
MArnold 105-el még nyugodtan fordulhatsz a kanyaorkban csak 106 km/h-tól jár a csekk
Nem azoknak köszönhetjük ezt a rendőri hozzáállást, akik szinte minden hétvégén a Mátrában motoroznak, sokkal inkább akik egy évban 1-2-szer ellátogatnak hozzán h megmutassák h tudnak mototorozni és a parkolókban kerekeznek, a parkolókból nagygázzal kanyart levágva, néha egykeréken indul el h mutassa mennyire tud..... utána meg a nagy semmi van. 99%-ban miattuk van a közutálat a mátrában. Akik a környékan laknak és rendszeresen ott motoroznak azok nem vágják maguk alatt a fát.
Azzal 100%-ban egyetértek h lakotterületen senki ne száguldozzon ott mérjenek is, de a rendszámtábla, meg a sárvédő nézegetés az már csak szarakodás.
A tegnapi rodéziáról nem tudok nyilatkozni, mert nem voltam fenn. Tavaly viszont kétszer is volt szerencsém hozzá. Akkor elsősorban az nem tetszett benne, hogy kilométerenként megállítottak szinte minden motorost és ellenőrizték az okmányait és a bringáját. Ez nyilvánvalóan arra ment, hogy elvegyék minden motoros kedvét a mátrai gurulásoktól. Én nem bánom álljanak ki a trafipaxokkal és állítsák, meg azt, aki záróvonalon előz vagy gyorsan hajt. Nekem a legtöbb kanyarban elég a 90 km/h.
de a mátrába a motorosok(tisztelet a kivétel)leginkább azért mennek föl h rossisosat játszanak.persze h kell ellene tenni vmit!nem járja h minden hétvégén halálos baleset legyen!de ettől függetlenül természetessen az is igaz h a rendőrök munkája valoban hagy némi kivetnivalot!de a mátrában nincs más megoldás!sajna ennek issza levét a normálisabbja is!
Na igen a Mátrában nem halt meg senki, de az autópályán igen.
Kétségtelen, hogy a Mátrában koncentrálódik a motorosok egy elég nagy része, a nagy számok törvényéből pedig következik, hogy itt több a baleset is.
Azt is megkockáztatom, hogy, aki a Mátrában barom módjára közlekedik az máshol is így tesz. Tehát máshol is balesetet okoz, ha a Mátrából kiszorítják.
azért azt is tegyük hozzá h ezt magatoknak köszönhetitek,mert ugye nem kevés a baleset a mátrában!egyébként pedig sikeres volt a hétvége a mátra történetében,mert ha jol tudom nem halt meg senki!
Akkor nem is sajnálom annyira, hogy nem volt időm felmenni a hegyre.
Annak azért örülök, hogy a leglényegesebb dolgokra van a rendőrségnél pénz. Ugye a bejelentett demonstrációknál lényeges, hogy legalább 1:1 arány legyen rendőrök és tüntetők között. Na meg a Mátrában is lényeges, hogy nagy erőkkel harcoljanak a bűnözés ellen. Az már nem olyan fontos, hogy a cigányok jogsi nélkül vezetnek állat módjára a kis utcákban, vagy hogy azt sem tudod már milyen védelmi eszközöd legyen, mert a közbiztonság soha nem látott hanyatlásban van.
Csak így tovább ennek legalább lesz eredménye. Majd elmondják, hogy mennyi pénzt gyűjtöttek be a ferde rendszámok, felvágott sárvédők és a gyorshajtások miatt. Ebből jön be a pénz a bűnüldözésre meg csak megy.
Nem tudom most ezt hogy szabályozza a rendelet, de régen tényleg volt ilyen. Ezért voltak azok a csúnya nagy pocsvédő gumik az ETZ-ken gyárilag.