Nagyon finom gép az a valóságban, olyat csinál a japán 1000-ekkel a mérési görbéje szinte, mint a sor4 1000 a v2 1000-el, ahol a v2-nek vége, onnan még rátesz egy lapáttal. Az elektronika pedig beállítástól függően tényleg figyelembe veszi a dőlésszöget, illetve késlelteti a gázadást, stb. Akkor is RSV4-et vennék, ha csak egy lövésem volna, full akrapovic rendszerrel. Amikor azt kitolták a szalonból, hogy meg lehessen hallgatni, a térkő beleremegett alatta, valami eszméletlen goromba, a videók vissza nem adják. Ráadásul mindent lehet állítani rajta (még villaszöget is). Lego :)
Hát igen.
Sokmindenkinek nem tetszik az a sok elktromos faszság.
Nekem sosem tetszett a BMW,de azért kipróbálnám.
Az a kb.192ps mit produkál(persze most ezt úgy írtam mintha én lennék Rossi,....de akkor is)
Ha jól emlékszem még talán dőlésszögérzékeny benne a kipörgésgátló is.
Na, ezért nem kéne az új BMW. A sok új elektronikus szar között úgy látszik, katapult is van, a motornak nem tetszik amit a vezető csinál, ledobja, oszt megy tovább autopilot üzemmódban. (ilyenkor visszamegy a kereskedésbe? )
nekem perceken múlott
Sokmindenkinek nem tetszik az a sok elktromos faszság.
Nekem sosem tetszett a BMW,de azért kipróbálnám.
Az a kb.192ps mit produkál(persze most ezt úgy írtam mintha én lennék Rossi,....de akkor is)
Ha jól emlékszem még talán dőlésszögérzékeny benne a kipörgésgátló is.
háát....
Sehol senki?